Mijn Series +

Diary of a Future President - Seizoen 1 (2020)

Komedie / Familie

ontwikkeld door Ilana Peña
met Tess Romero, Charlie Bushnell en Selenis Leyva

Elena is een 12-jarig Cubaans-Amerikaans meisje dat naar de middelbare school gaat en zich een weg moet banen door de persoonlijke en sociale druk van de adolescentie. Verteld door Elena's verhaal zoals geschreven in haar dagboek, volgt de serie de dagelijkse gebeurtenissen in haar leven en haar interacties met vrienden en familie. Ze woont samen met haar oudere broer, Bobby; en moeder, Gabi, die een nieuwe relatie ontwikkelt met Sam, een advocaat van haar kantoor. Elena heeft een sterk verlangen om president van de Verenigde Staten te worden.

1. Hello World
  7. Foreign Relations
  8. Matters of Diplomacy
  9. State of the Union
  10. Two Party System

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.