Mijn Series +

Over Water - Seizoen 2 (2020)

Belgiƫ

ontwikkeld door Tom Lenaerts en Paul Baeten Gronda
met Tom Dewispelaere, Evgenia Brendes en Tom Van Dyck

John wordt na enkele maanden vrijgelaten uit de gevangenis en stapt buiten in een nieuwe wereld. Marjan is bij hem weg, Ella werd zwanger en Barry ontwaakte uit coma. In de gevangenis kickte John af van de drank, maar zijn nieuwe verslaving is minstens even sterk: macht. Wanneer 'zakenadvocate' De Pelsmaecker hem vraagt om de business van zijn voormalige concurrent Patrick De Beco te runnen, bijt hij zich vast in die opdracht. John stijgt hoger dan ooit in de criminele hiërarchie.

1. Vrij
  8. Goede Raad
  9. Benedicte
  10. Afscheid

avatar van H. T. Groenewijn
Zelf heb ik de indruk dat het één serie is, die in twee helften is uitgezonden. Het tweede seizoen heeft een duidelijk slot. Zó duidelijk dat er geen derde seizoen zal komen.