Mijn Series +

Criminal Minds - Seizoen 15 (2020)

Canada / Verenigde Staten
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Jeff Davis
met Matthew Gray Gubler, Thomas Gibson en Shemar Moore

De show volgt een team van de FBI's Analystische Gedragseenheid (Behavorial Analasys Unit, BAU) in Quantico, Virginia. In de serie worden er moorden opgelost onder leiding van agent Aaron Hotchner. Criminal Minds onderscheidt zich van andere misdaadseries door zich op de misdadigers te richten en niet op de misdaad zelf.

1. Under the Skin
  7. Rusty
  8. Family Tree
  9. Face Off
  10. And in the End...
  • volgende aflevering: zondag om 20:30 uur (aflevering 9, Net 5)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.