Mijn Series +

Criminal Minds - Seizoen 2 (2006-2007)

Canada / Verenigde Staten
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Jeff Davis
met Mandy Patinkin, Thomas Gibson en Matthew Gray Gubler

De show volgt een team van de FBI's Analystische Gedragseenheid (Behavorial Analasys Unit, BAU) in Quantico, Virginia. In de serie worden er moorden opgelost onder leiding van agent Aaron Hotchner. Criminal Minds onderscheidt zich van andere misdaadseries door zich op de misdadigers te richten en niet op de misdaad zelf.

1. The Fisher King (2)
  21. Open Season
  22. Legacy
  23. No Way Out (2): The Evilution of Frank
avatar van EMBV
Het tweede seizoen van Criminal Minds gaat verder waar het eerste ophield. Ook in seizoentwee gebeurd weer genoeg, zo niet meer dan in seizoen 1. Het acteer gehalte in in dit seizoen van een prima gehalte met als uitschieters dit seizoen Dr. Spencer Reid gespeeld door Matthew Gray Gubler en Derk Morgan gespeeld door Shemar Moore. Penelope Garcia gespeeld door Kirsten Vangsness heeft misschien geen grote rol, haar bijdrage is zeker van belang en ze brengt de nodige humor, waardoor de serie wat luchtig blijft.

In dit seizoen komt Emily Prentiss gespeeld door Paget Brewster het team versterken. Zeker wel een aanwinst voor de serie, het wordt er niet minder saai van. De Cliffhanger roept deze keer enkele vragen op..Wat heeft Prentiss te bespreken met de grote baas…Op naar het volgende seizoen.