Mijn Series +

Criminal Minds - Seizoen 3 (2007-2008)

Canada / Verenigde Staten
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Jeff Davis
met Thomas Gibson, Matthew Gray Gubler en A.J. Cook

De show volgt een team van de FBI's Analystische Gedragseenheid (Behavorial Analasys Unit, BAU) in Quantico, Virginia. In de serie worden er moorden opgelost onder leiding van agent Aaron Hotchner. Criminal Minds onderscheidt zich van andere misdaadseries door zich op de misdadigers te richten en niet op de misdaad zelf.

1. Doubt
  18. The Crossing
  19. Tabula Rasa
  20. Lo-Fi
avatar van EMBV
Dit seizoen voegt de legendarische profiler David Rossi (Joe Mantegna) zich bij het team. Ze worstelen met hun meest lastige zaken en daarnaast hun eigen kwelgeesten.
In dit Seizoen zien we Jason Gideon niet meer terug. Dat is even wennen. Aaron Hotchner draagt dit seizoen nu meer de serie. De eerste aflevering van David Rossi was meteen goed te zien dat hij een versterking is voor de serie. Het maakt de serie wat meer powerful.
Het einde is natuurlijk een open en spannend eind! Al met al blijft het een vermakelijke serie.