ad
  • 8.081.129 stemmen

Black Lightning - Seizoen 3 (2019-2020)

Show titel: Black Lightning

Seizoenen: 4 seizoenen

Afleveringen: 16

Datum van release: maandag 7 oktober 2019

• Netflix Bekijk seizoen 3 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Black Lightning

Afleveringen Seizoen 3 (2019-2020)

1. 1. The Book of Occupation: Chapter One: Birth of Blackbird

Black Lightning zit opgesloten in een testcentrum en de ASA verstevigt zijn grip op Freeland. Anissa en Gambi proberen meta's de stad uit te smokkelen.

2. 2. The Book of Occupation: Chapter Two: Maryam's Tasbih

Lynn worstelt om de meta Maryam beter te maken. Anissa heeft een aanvaring met de Perdi over de toestroom van vluchtelingen. Odell zet een nieuw wapen in.

3. 3. The Book of Occupation: Chapter Three: Agent Odell's Pipe-Dream

Lynn onderzoekt een dodelijk virus dat zich binnen het metakamp verspreidt. Odell stuurt Jefferson en Jennifer uit op afzonderlijke missies tegen de Markovianen.

4. 4. The Book of Occupation: Chapter Four: Lynn's Ouroboros

Lynn zoekt wanhopig naar een remedie voor het virus en test een gewijzigde vorm van Green Light. Jefferson accepteert dat de staat van beleg een feit is.

5. 5. The Book of Occupation: Chapter Five: Requiem for Tavon

Anissa gaat op aandringen van haar vader op een riskante missie. Lynn vindt een patiënt die het meta-gen kan stabiliseren. Henderson zet een geheim plan in gang.

6. 6. The Book of Resistance: Chapter One: Knockin' On Heaven's Door

Anissa loopt in een hinderlaag en raakt verstrikt in een strijd op leven en dood. Jennifer wil weten wat Brandon van plan is en breekt in zijn appartement in.

7. 7. The Book of Resistance: Chapter Two: Henderson's Opus

Het verzet voert de strijd tegen de ASA op. Gambi en Lynn brengen de waarheid over Khalil aan het licht. Anissa vraagt ​​haar vader om een ​​gunst.

8. 8. The Book of Resistance: Chapter Three: Pale Horse

Als de ASA een lerares uit haar huis wil zetten, neemt Jefferson het voor haar op. Anissa en Gambi proberen een bericht naar de buitenwereld te sturen.

9. 9. The Book of Resistance: Chapter Four: Third Stone from the Sun

Terwijl Jennifer met een loyaliteitsconflict worstelt, komt ze door een enorme storm in parallelle dimensies terecht. Odell begint de meta's in het kamp te bewapenen.

10. 10. The Book of Markovia: Chapter One: Blessings and Curses Reborn

Jennifer keert terug met een nieuw levensdoel. TC dringt Gambi's schuilplaats binnen. Lynns familie maakt zich zorgen over haar bizarre gedrag.

11. 11. The Book of Markovia: Chapter Two

Een overgelopen ASA-agent helpt Lynn om de Put binnen te sluipen. Jefferson en Anissa onderscheppen het konvooi van Odell. Jennifer komt oog in oog te staan ​​met Khalil.

12. 12. The Book of Markovia: Chapter Three

Dr. Jace probeert Lynn over te halen om haar de stabilisatiekuur te geven. Jefferson en Anissa stellen een reddingsteam samen. TC maakt contact met het brein van Khalil.

13. 13. The Book of Markovia: Chapter Four

Terwijl het team voor de missie traint, loopt de spanning hoog op. Een nieuwe Markoviaanse commandant probeert Lynn te hersenspoelen. Khalil overweegt zijn volgende zet.

14. 14. The Book of War: Chapter One

De familie Pierce maakt schoon schip. De Perdi worden aangevallen. Khalils chip hapert. Gambi achterhaalt de identiteit van de eerste meta.

15. 15. The Book of War: Chapter Two

Gravedigger bereidt zich met Lynns serum voor om Freeland binnen te vallen. Anissa en Grace plannen een belangrijke avond voor de familie. Jennifer gaat haar eigen weg.

16. 16. The Book of War: Chapter Three

De ASA probeert alle sporen te wissen. De familie Pierce en bondgenoten nemen het op tegen Gravedigger in een krachtmeting die Freeland voor altijd zal veranderen.

avatar van Septua_mm

Septua_mm

Ik heb seizoen 1 en 2 met gematigd plezier gekeken, allebei een 3.0. Maar ik ben nu toch maar gestopt bij aflevering 3 van dit seizoen. Alle clichés, alle irritaties die ik heb van Amerikaanse CSI series.. het is allemaal aanwezig. Niets is luchtig, alles is dood en dood serieus, special effects zijn om te huilen, de badguys zijn Russen.. En weer is Jordan Calloway terug voor "shock value".