• 8.303.582 stemmen

Chantal's Pyjama Party - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: Chantals Pyjama Party

Afleveringen: 7

Speelduur: 4 uur en 40 minuten

Met: Chantal Janzen

Oorsprong: Nederland

Datum van release: donderdag 5 september 2019

Eerst uitgezonden op: RTL4 (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 1 via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Chantal's Pyjama Party

Chantal Janzen heeft uit alle hoeken van de Nederlandse entertainment uitnodigingen ontvangen om een dagje mee te lopen in het leven van bekende Nederlanders waaronder Gerard Joling, Corry Konings, Waylon, Alex Klaasen en Famke Louise. Om deze dag des Chantals af te sluiten komt ze met een op maat gemaakte pyjama party voor haar gasten en verandert de avonduren in een totale, maar gezellige chaos. Van slapen komt het nog lang niet.

Afleveringen Seizoen 1 (2019)

1. Aflevering 1

5 september 2019 (40 minuten)

Chantal organiseert pyjamaparty's voor Corry Konings en Gerard Joling. De vrijgezelle Corry belandt met een ballonvouwer en een Italiaan op de bank. En Gerard Joling veroorzaakt geluidsoverlast.

2. Aflevering 2

12 september 2019 (40 minuten)

Chantal heeft uitnodigingen gekregen van Waylon en Famke Louise. Ze worden allebei verrast met een op maat gemaakte pyjamaparty die ze niet snel zullen vergeten.

3. Aflevering 3

17 september 2019 (40 minuten)

Chantal dendert de levens van Maan en Alex Klaasen binnen. Op het moment dat ze denken te kunnen gaan slapen, zorgt Chantal voor chaos. Daarmee komt de karaokedroom van Maan uit en blijft bij Alex de deurbel maar gaan.

4. Aflevering 4

24 september 2019 (40 minuten)

Chantal krijgt een uniek inkijkje in het normaal zo gesloten leven van Trijntje Oosterhuis. Daarnaast gaat ze ook langs bij Patrick Martens. Hij weet niet wat hij meemaakt als junglefigureren zijn huis binnenmarcheren.

5. Aflevering 5

1 oktober 2019 (40 minuten)

Chantal vertrekt met een rugzak vol verrassingen naar zanger Tino Martin. Chantal gaat onder meer met hem mee naar zijn optreden. Anna Nooshin staat een doodenge pyjamaparty te wachten.

6. Aflevering 6

15 oktober 2019 (40 minuten)

Programma waarin Chantal bij diverse bekende Nederlanders een op maat gemaakte pyamaparty organiseert. Ze verandert de avonduren voor hen in een totale, maar gezellige chaos.

7. Aflevering 7

15 oktober 2019 (40 minuten)

Zucht

avatar van Bottleneck

Bottleneck

• 2033 stemmen

Wat leuk, een programma met kut BN’ers.

avatar van 606

Wie kijkt dit joh, echt schande van de Nederlandse Tv

avatar van ZAP!

ZAP!

606 schreef:

Wie kijkt dit joh

Ik weet niet precies wie, maar het waren er de 1e afl. 932.000! Bron. Chantal is easy on the eyes, maar dit ga ik zelf voor geen goud kijken...

stinissen (crew series)

Ik kijk dit hahahah maar niet zo leuk als Chantal blijft slapen.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Dat mensen nog steeds avondenlang naar lineaire tv kijken verbaast me al, maar dat je naar dit soort meuk vrijwillig kijkt. Man man man.

Chantal is wel een lekker wijf. Dat weer wel. Maar die SBS en RTL meuk kijkt toch niemand voor z'n lol zou je denken. Wat een armoede, terwijl er zoveel goede series, films, docu's, reportages en sportwedstrijden zijn in de tussentijd die willen worden gezien.