• 10.586 nieuwsartikelen
  • 8.966.554 stemmen

Wire in the Blood (2002-2008)

6 seizoenen
4,03 73 stemmen + Mijn stem

Status: Beëindigd

Genre: Drama / Misdaad

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Ontwikkeld door: Sandra Jobling en Kathryn Mitchell

Met onder meer: Robson Green, Mark Letheren en Mark Penfold

Release datum: donderdag 14 november 2002

Eerst uitgezonden op: ITV (Verenigd Koninkrijk)

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Wire in the Blood

In de Engelse serie Wire in the Blood volgen we het wel en wee van klinisch psycholoog Dr. Tony Hill. Hij wordt door de ambitieuze politie-inspecteur Carol Jordan bij een lopende zaak betrokken. Normaal bestudeert hij seriemoordenaars die opgesloten zitten, nu moet hij helpen er één te pakken die nog vrij rondloopt. De samenwerking bevalt en Hill en Jordan werken vanaf dat moment vaker samen.

logo tmdbimage

Alle Media

Meningen over Wire in the Blood

hilversum3_mm

donderdag 24 mei 2018
Wire in the Blood seizoen 1 Grauwe en duistere Britse detective serie, met een uitstekende Robson Green wiens personage zowel zeer intelligent als ook sociaal onhandig is. hoe verder de serie vordert hoe beter de afleveringen worden.
avatar van AniSter

AniSter

zondag 1 maart 2020
Wire in the Blood seizoen 1 De hele serie gezien. Op een paar open eindes na: fantastisch! Was gewoonweg genieten, mede door de soms geheel onverwachte wendingen. De tweede politie-inspecteur, Fielding, vond ik trouwens de betere.