Mijn Series +

Castle Rock - Seizoen 2 (2019)

Horror / Mystery

ontwikkeld door Sam Shaw en Dustin Thomason
met Tim Robbins , Barkhad Abdi en Paul Sparks

Reginald "Pop" Merrill is zijn hele leven een rentmeester van Castle Rock geweest, maar niet altijd om de juiste redenen. Decennia eerder heeft hij twee Somalische vluchtelingen geadopteerd. Abdi Omar en zijn zus, Nadia. Abdi is een bouwmanager die een nieuw cultureel centrum wil openen voor de groeiende Somalische bevolking van de stad, terwijl Nadia de hoofdarts is van het plaatselijke ziekenhuis. Maar de acties van Abdi bedreigen de zaken van de neef van Pop, Ace, die een lokale vlooienmarkt runt voor Somaliërs. Die dreigen hem te verlaten en te werken aan het nieuwe complex van Abdi voor betere tarieven.

1. Let the River Run
  7. The Word
  8. Dirty
  9. Caveat Emptor
  10. Clean

Jammer de bammer. De laatste 5 afleveringen komen niet in de buurt van aflevering 5 en de afwikkeling is erg slap en onbevredigend. Het enige echt sterke aan het hele seizoen was het Annie Wilkes karakter maar wat eromheen was bedacht stelde uiteindelijk weinig voor. Als het niet beter wordt dan dit mag de stekker er van mij meteen uit.