Mijn Series +

Outlander - Seizoen 5 (2020)

Drama / Romantiek

ontwikkeld door Ronald D. Moore
met Caitriona Balfe, Sam Heughan en Richard Rankin

Outlander volgt het leven van Claire Randall, een gelukkig getrouwde verpleegster die in 1945 - kort na de Tweede Wereldoorlog - op mysterieuze wijze verdwijnt en ontwaakt in het Schotland van 1743. In een onbekende en levensbedreigende wereld moet ze het hoofd boven water zien te houden. Wanneer ze wordt uitgehuwelijkt aan Jamie Frasier - een moedige en charmante Schotse strijder - ontstaat er een gepassioneerde affaire die haar doet wankelen. Want hoe kiest ze de man van haar leven als ze zich letterlijk in twee compleet verschillende werelden bevinden?

1. The Fiery Cross
  9. Mercy Shall Follow Me
  10. Monsters and Heroes
  11. Journeycake
  12. Never My Love

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.