Mijn Series +

Spanje
Thriller

ontwikkeld door Carlos Caridad Montero en Darío Madrona
met Danna Paola, Miguel Herrán en María Pedraza

Élite gaat over drie tieners die naar Las Encinas gestuurd worden. Deze school staat in Spanje bekend als de beste en meest exclusieve van het land. Drie tieners die naar Las Encinas komen behoren echter niet tot de absolute elite, maar voor hen zit er niets anders op, nadat hun lokale school is verwoest door een aardbeving. De kinderen van rijke ouders zitten niet op de komst van dit drietal te wachten en dus barst er een hevige strijd los op Las Encinas. De confrontatie tussen de arme en de rijke studenten leidt uiteindelijk tot een moord.

1. 20 Horas Desaparecido [20 Hours Missing]
  7. 84 Horas Desaparecido [84 Hours Missing]
  8. 0 Horas Desaparecido [0 Hours Missing]
Prima vervolg op deel 1........4,5

avatar van joy4ever
Het tweede seizoen vond ik iets beter. Er zat wat meer vaart in. Daarnaast zit iedereen wat lekkerder in zijn rol. Ook de nieuwe personages waren een fijne toevoeging. Alleen weer wat jammer van het ongeloofwaardige slot.