Mijn Series +

Spanje
Thriller

ontwikkeld door Carlos Caridad Montero en Darío Madrona
met Danna Paola, Miguel Herrán en María Pedraza

Élite gaat over drie tieners die naar Las Encinas gestuurd worden. Deze school staat in Spanje bekend als de beste en meest exclusieve van het land. Drie tieners die naar Las Encinas komen behoren echter niet tot de absolute elite, maar voor hen zit er niets anders op, nadat hun lokale school is verwoest door een aardbeving. De kinderen van rijke ouders zitten niet op de komst van dit drietal te wachten en dus barst er een hevige strijd los op Las Encinas. De confrontatie tussen de arme en de rijke studenten leidt uiteindelijk tot een moord.

1. Bienvenidos [Welcome]
  6. Todo Va a Salir Bien [Everything Will Be Okay]
  7. Todo Estalla [Everything Explodes]
  8. Assilah [Assilah]
avatar van brawljeff
Élite is vanaf 5 oktober te zien op Netflix!

Ik zie in de trailer al gelijk wat bekende koppen uit La Casa de Papel voorbij komen.

Meh. Spaans highscool drama met een mysterie eraan verbonden. Plot was erg zwak. Acteurs uit La casa de Papel spelen wel sterk. Verder vond ik het maar matig, keek wel lekker weg.

Prima serie, kijkt lekker weg.........4,0

avatar van joy4ever
Het kijkt idd lekker weg maar op basis waarvan wordt Nano nou precies opgepakt? Omdat zijn broer hem zag wegrennen van plaats delict? Lol.

Op naar seizoen 2.