Mijn Series +

Lab Rats - Seizoen 2 (2013-2014)

Komedie / Familie

ontwikkeld door Bryan Moore en Chris Peterson
met William Brent, Spencer Boldman en Kelli Berglund

Leo is een doodgewone tiener die samen met zijn moeder, zijn stiefvader en Eddy, de computer die het huis bestuurt, verhuist naar een hightech huis. Het leven van Leo wordt plotseling een stuk minder gewoon wanneer hij op een dag een geheim ondergronds lab ontdekt dat drie experimenten herbergt, namelijk drie bovenmenselijke tieners. Het trio bestaat uit de sterke Adam, de snelle Bree en de slimme Chase. Ze overtuigen Leo en zijn ouders om hen het lab te laten verlaten en met Leo naar school te gaan. Daar proberen ze zich aan te passen aan de rest, terwijl ze tegelijkertijd hun onvoorspelbare bionische krachten moeten beheersen. Terwijl Leo een manier bedenkt om de bionische vermogens van zijn nieuwe vrienden geheim te houden, helpen zij hem om meer zelfvertrouwen te krijgen.

1. Speed Trapped
  23. Prank You Very Much
  24. Twas the Mission Before Christmas
  25. Trent Gets Schooled
  26. No Going Back

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.