Mijn Series +

Flashpoint - Seizoen 1 (2008)

Canada
Actie / Misdaad

ontwikkeld door Stephanie Morgenstern en Mark Ellis
met Enrico Colantoni, Amy Jo Johnson en David Paetkau

Flashpoint gaat over de Strategic Response Unit, een speciale eenheid van de politie van het Canadese Toronto. Deze eenheid heeft de taak extreme situaties, die de politie zelf niet meer aan kan, op te lossen. Voorbeelden hiervan zijn gijzelingen, bomdreigingen en zwaarbewapende criminelen. Bij deze misdaden gaat het niet om "gewone" misdadigers, maar om normale mensen die door extreme gebeurtenissen tot hun daad komen.

1. Scorpio
  7. He Knows His Brother
  8. Never Kissed a Girl
  9. Planets Aligned
johannesA
Saaie serie, waar ik steeds bij in slaap viel. Een gijzeling per aflevering en de boel wordt binnen 45 minuten opgelost.