Mijn Series +

Flikken Maastricht - Seizoen 4 (2010)

Nederland
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Reinout Oerlemans
met Victor Reinier, Angela Schijf en Oda Spelbos

De ambitieuze en aantrekkelijke politierechercheur Eva van Dongen moet in eerste instantie niets hebben van Floris Wolfs, de ervaren collega uit Amsterdam die haar nieuwe partner wordt. Terwijl de strijd tegen de misdaad in en rond het prachtige Maastricht steeds heftiger vormen aanneemt, groeien zij echter onweerstaanbaar naar elkaar toe.

1. Optreden
  8. Ome Will
  9. Alarm
  10. Hangen
Geweldig prachtig vierde Flikken Maastricht seizoen,
met de mooiste gastrol ooit van Piet Romer.
Aflevering 6 verkracht, van dit seizoen vond ik verdrietig
maar ook erg realistisch gemaakt.
Voor de rest vindt ik Helmert Woudenberg
goed acteren in zijn laatste seizoen als hoofdinspecteur.
Victor Reinier en Angela Schijf blijven ook een leuk duo.

avatar van The Oceanic Six
Serie fanaat schreef:
Geweldig prachtig vierde Flikken Maastricht seizoen,
met de mooiste gastrol ooit van Piet Romer.
Aflevering 6 verkracht, van dit seizoen vond ik verdrietig
maar ook erg realistisch gemaakt.
Voor de rest vindt ik Helmert Woudenberg
goed acteren in zijn laatste seizoen als hoofdinspecteur.
Victor Reinier en Angela Schijf blijven ook een leuk duo.

Ik zal het maar gewoon eerlijk zeggen, maar kan je niet gewoon eens zinnen achter elkaar typen? Elke zin op een nieuwe regel staat en leest echt enorm irritant.

The Oceanic Six schreef:

Excuseer, bij deze probeer ik eraan te werken.