Mijn Series +

Penoza - Seizoen 3 (2013)

Nederland
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Diederik Van Rooijen
met Monic Hendrickx, Niels Gomperts en Sigrid ten Napel

Als haar man, een beruchte drugsbaron, voor de ogen van hun jongste zoon wordt geliquideerd, neemt Carmen een drastisch besluit... Penoza schetst een indringend beeld van de Nederlandse onderwereld waarin keuzes met betrekking tot familie loyaliteit en geld op het scherp van de snede worden gemaakt. Penoza wordt verteld als een familiesage met Carmen - een werkende moeder met een utitzonderlijk beroep - aan het hoofd.

1. Gevaar op de Loer
  2. Pijnlijke Ontvoering
  3. Duistere Geheimen
  4. Verraders en Verklikkers
  5. Ontsnapt aan de Dood
  6. Onderduiken en Opbiechten?
  7. Bezoek van Jeugdzorg
  8. Vuile Machtspelletjes
  9. Gewelddadige Tegenslagen
  10. Poging om te Vluchten
Teejey
Weer op niveau. Ik dacht dat het hier al minder werd, maar helemaal niet eigenlijk. Leuke ontwikkelingen weer, zeker rond familie Van Walraven. Sterke nieuwkomers met Storm en de bijzonder sterk spelende Van Zon.