Mijn Series +

Wat Als? - Seizoen 1 (2011)

Alternatieve titel: What If?

Belgiƫ

met Ben Segers, Bruno Vanden Broecke en Ruth Beeckmans

De comedyshow 'Wat Als?' sleurt je mee in een nieuwe realiteit, in het leven zoals het nét niet is. Nu eens compleet van de pot gerukt, dan weer beangstigend realistisch. Elke sketch is het antwoord op een hypothetische vraag. Elke vraag begint met 'Wat als...'. Het programma is een achtbaan aan sketches, met slechts één zekerheid: er zijn geen zekerheden meer.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van AOVV
Het lastige aan van die sketch-shows is dat het zo goed als onmogelijk is om elke keer een voltreffer te scoren, en dat is ook hier niet het geval. Toch heb ik me meer dan genoeg een breuk gelachen, en de bloopers aan het eind van elke aflevering waren ook best tof.

De rist leuke Vlaamse karakteracteurs is uiteraard ook een pluspunt.

3,5 sterren