Mijn Series +

Keeping Faith - Seizoen 1 (2017)

Alternatieve titel: Un Bore Mercher

Verenigd Koninkrijk
Drama / Mystery

ontwikkeld door Matthew Hall
met Eve Myles, Bradley Freegard en Mark Lewis Jones

Faith Howells is een advocate, echtgenote en moeder. Wanneer haar man plotseling verdwijnt, vecht zij om de waarheid te achterhalen. Ze komt tot de ontdekking dat haar man een dubbelleven leidde. Ze leert ook dat haar idyllische woonplaats in Carmarthenshire, Wales, duistere geheimen herbergt. Dit zorgt ervoor dat het leven dat Faith en haar gezin gewend zijn, wordt bedreigd.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
Goed gegeven maar traag zeer traag vind ik normaal niet zo erg maar hier begon ik me er aan te storen ik begrijp die ophef dan ook niet dat alle Britten voor de buis waren gekluisterd. Deel 2 is in de maak misschien kan die mijn meer bekoren.