Mijn Series +

Keeping Faith - Seizoen 3 (2020)

Alternatieve titel: Un Bore Mercher

Verenigd Koninkrijk
Drama / Mystery

ontwikkeld door Matthew Hall
met Eve Myles, Bradley Freegard en Demi Letherby

Faith Howells is een advocate, echtgenote en moeder. Wanneer haar man plotseling verdwijnt, vecht zij om de waarheid te achterhalen. Ze komt tot de ontdekking dat haar man een dubbelleven leidde. Ze leert ook dat haar idyllische woonplaats in Carmarthenshire, Wales, duistere geheimen herbergt. Dit zorgt ervoor dat het leven dat Faith en haar gezin gewend zijn, wordt bedreigd.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  • volgende aflevering: zondag 29 november (aflevering 5)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.