Mijn Series +

Black Sails - Seizoen 3 (2016)

Verenigde Staten / Zuid-Afrika
Avontuur / Drama

ontwikkeld door Jonathan E. Steinberg en Robert Levine
met Toby Stephens, Hannah New en Luke Arnold

Het is 1715, de piraterij in de Caraïben beleeft een gouden tijdperk. New Providence Island, een voormalige Britse kolonie, is nu een vrijhaven zonder God noch gebod, waar beruchte zeerovers de scepter zwaaien. De meest gevreesde onder hen is Kapitein Flint. Maar de Britse Marine staat op het punt om terug te slaan en onder die omstandigheden leren we andere facetten van de bikkelharde piraat kennen. Gedreven door diepe, complexe en zelfs romantische motieven, bundelt Flint zijn krachten met de indrukwekkende Eleanor Guthrie, dochter van de plaatselijke smokkelkoning. Samen smeden ze een plan om de ultieme prijs binnen te halen en het voortbestaan van hun levenswijze te verzekeren. Hun tegenstanders zijn echter niet van de minsten. Er zijn de rivaliserende kapiteins die Flint benijden om zijn macht. Er is de vader van Eleanor, die andere plannen heeft voor het eiland. En er is John Silver, een jonge zeeman die recent werd gemonsterd en continu probeert om zijn kapitein in het geheim de wind uit de zeilen te halen.

1. XIX.
  8. XXVI.
  9. XXVII.
  10. XXVIII.
Toontje
Dit seizoen al aardig onderweg en bevalt ook weer uitstekend. Erg toffe rol voor Ray Stevenson als Edward Teach oftewel Blackbeard.

Zeker wel een serie die ik graag volg en erg hoog heb zitten momenteel. Piraterij in beeld gebracht op een manier die ik in ieder geval nog niet eerder heb gezien.

Heel erg benieuwd naar dit seizoen, al hoop ik gehoord dat het een topseizoen is! Hopen dat het snel op Netflix zal verschijnen.

avatar van brawljeff
BloodBrothers schreef:

Dat kan nog wel eens een jaar gaan duren ben ik bang. De serie heeft in NL een deal met HBO voor nieuwe afleveringen.

avatar van joolstein
hihi, dan zal ik nog wat water op het vuur gooien! Ik ben pas bij aflevering 3 en het issss goed!

avatar van Jaslan
Voor mij het beste seizoen tot nu toe. Er sinds seizoen 1 een opgaande lijn te zien in verhaal en ontwikkeling. Na het zien van dit seizoen zou je kunnen zeggen dat in seizoen 1 de wereld word geschetst, in seizoen 2 meer de achtergrond van de personages word uitgelicht en naar het einde van seizoen 2 tot en met het einde van seizoen 3 de worsteling en strijd zichtbaar word, met daarbij een steeds dieper verhaal wat zich afspeelt.

Wat maakt dit seizoen dan beter dan de voorgaande? De karakters worden nog verder uitgediept, je ziet uiteraard weer prachtige beelden van de omgeving, het verhaal word steeds beter en er komen weer interessante nieuwe figuren in het spel.

Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen om te zien wat de makers nu weer bedenken.
Maar in de plaats van mijn bericht te lezen moet je eigenlijk gewoon de serie gaan kijken, word je tijd beter besteed .

Beste seizoen tot nu toe. Minder soapy dan de voorgaande. En met Blackbeard erbij is het vrouwengeneuzel waar de voorgaande twee seizoenen nogal eens onder leden definitief voor bij.

avatar van Robbie.T.
Heerlijk seizoen. Het verhaal wordt steeds beter uitgediept en er wordt veel minder opvulling ingezet dan in de voorgaande seizoenen. De personages beginnen te leven en vorm te krijgen en ook de actie is wat meer op de voorgrond aanwezig dit seizoen. Ik ben nu erg benieuwd naar seizoen 4 en of deze stijgende lijn wordt voortgezet.

avatar van brawljeff
Het heeft wat maanden mogen duren, maar ik heb het weer afgerond.

Het seizoen kabbelt wederom rustig voort, maar de laatate twee afleveringen zorgen voor een halve ster erbij. Wat een indrukwekkende actiescènes! Eigenlijk zien we die zelden op deze schaal in series. Wat mij betreft stelen Captain Vane (zoals altijd) en nieuwkomer Blackbeard de show in dit seizoen.

Erg benieuwd naar het vierde seizoen.

avatar van Esteban
Ik moet dit maar eens hernemen, nu ik er aan denk. Het tweede seizoen was straffe televisie. Hopelijk kan het derde dit evenaren.

Absoluut beter seizoen dan 1 en 2. IT er helemaal in. Heb deze dan ook in 2 dagen weggekeken. Zeer benieuwd naar het laatste seizoen.