Mijn Series +

Agatha Christie's Poirot - Seizoen 6 (1995-1997)

Alternatieve titel: Poirot

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Mystery

ontwikkeld door Agatha Christie
met David Suchet, Hugh Fraser en Philip Jackson

Als de Duitsers in 1914 België binnenvallen krijgt de burgerbevolking het hard te verduren. Veel Belgische burgers vluchten naar het neutrale Nederland of naar Engeland. Een van hen is Hercule Poirot, een oud-politieman. Poirot wordt liefderijk opgevangen in Styles St. Mary in Engeland en ontwikkelt een affectie voor zijn nieuwe vaderland. Na de oorlog vestigt hij zich als privédetective in Londen, in een flat in Whitehaven Mansions. Hij werkt samen met de voormalige Britse legerofficier Captain Arthur Hastings en zijn secretaresse Miss Lemon.

1. Hercule Poirot's Christmas
  2. Hickory Dickory Dock
  3. Murder on the Links
  4. Dumb Witness

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.