Mijn Series +

The Good Doctor - Seizoen 2 (2018-2019)

ontwikkeld door David Shore en Daniel Dae Kim
met Freddie Highmore, Antonia Thomas en Richard Schiff

Een jonge chirurg met autisme en het Savantsyndroom, Shaun Murphy, verhuist van een klein plaatsje in de Verenigde Staten om te gaan werken in het prestigieuze San Jose St. Bonaventure Hospital. Binnen het ziekenhuis ontstaat de vraag: kan een persoon, die niet de eigenschappen heeft om zich in te leven in andere mensen, wel levens redden? Aaron Glassman, de directeur van het ziekenhuis, probeert zijn collega's ervan te overtuigen dat ze Shaun aan moeten nemen. Shaun gebruikt zijn indrukwekkende medische vaardigheden om levens te redden en zijn sceptische collega's uit te dagen.

1. Hello
  2. Middle Ground
  3. 36 Hours
  4. Tough Titmouse
  5. Carrots
  6. Two-Ply (or Not Two-Ply)
  7. Hubert
  15. Risk And Reward
  16. Believe
  17. Breakdown
  18. Trampoline
Aflevering 4 Tough Titmouse was prachtig vooral de laatste scene met dat karaoke .

Laatste afl Trampoline slaat echt alles top show.

avatar van theo79
Dit is inderdaad gewoon een goede degelijke serie.

avatar van james_cameron
Prima tweede reeks, iets sterker nog dan de eerste, vooral door de betere verhaallijnen en het uitdiepen van de karakters. Zo goed als Het Grote Voorbeeld House M.D. (ook van producent David Shore) is het vooralsnog niet, maar men is zeker op de goede weg. De serie kijkt in ieder geval heerlijk makkelijk weg en de afleveringen vliegen voorbij.