• 15.813 nieuwsartikelen
  • 178.349 films
  • 12.227 series
  • 34.007 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.101 gebruikers
  • 9.377.570 stemmen

Toevoegverzoeken

zoeken in:

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1308 stemmen

Boenga

• 2628 berichten
  • 1532 stemmen

Superbedankt, HT !!!!!!

Noud

• 546 berichten
  • 1158 stemmen

Onderweg naar liefde

NPO

TerryA

• 547 berichten
  • 2459 stemmen

deze mini series van 1996 staat ook nog niet op MM?

OUR FRIENDS IN THE NORTH

"Three decades, four friends and the world that shaped their lives."

Is nog steeds gezien als de beste drama series ooit gemaakt door de BBC. Was toen ook de begin of 'launchpad' voor 4 Britse acteurs die toen nog allemaal redelijk onbekend waren: Mark Strong, Daniel Craig, Christopher Eccleston en Gina McKee.

Our Friends in the North (TV Mini Series 1996) - IMDb

Erikr73

• 118 berichten
  • 3438 stemmen

Een Eigen Huis

Een Eigen Huis gemist? Kijk terug op KIJK.nl

Ik weet niet wie ik moet bedanken, maar bedankt voor het toevoegen van Een Eigen Huis!

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Even voor de duidelijkheid, voor mij hoeft het niet. Het toevoegen kost ook zeer veel tijd. Maar deze serie staat er nog niet op As the World Turns - Wikipedia - nl.wikipedia.org.

brajoapau (moderator series)

• 793 berichten
  • 225 stemmen

Dk2008 schreef:

Even voor de duidelijkheid, voor mij hoeft het niet. Het toevoegen kost ook zeer veel tijd. Maar deze serie staat er nog niet op

Deze serie liep van 2 april 1956 tot 17 september 2010, en telt maar liefst 54 seizoenen.

Jammer genoeg zijn niet alle 54 seizoenen voorzien van het volledig aantal afleveringen en uitzenddata, maar de seizoenen die wel de volledige afleveringen en uitzenddata zouden kunnen bevatten zal ik dan zo af en toe wel eens gaan toevoegen op de site.

stinissen (crew series)

• 23446 berichten
  • 76940 stemmen

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

kappeuter Helaas nog geen releasedatum van bekend.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Dat zou geen bezwaar moeten zijn? Komt in 2025 uit op Netflix.

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Tegenwoordig hebben we de regel bij de series dat de releasedatum van de 1e aflevering bekend moet zijn. Dit ook om de vele valse stemmen tegen te gaan en er seizoenen op komen te staan die nog 2 jaar in de toekomst liggen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

brajoapau schreef:

(quote)

Deze serie liep van 2 april 1956 tot 17 september 2010, en telt maar liefst 54 seizoenen.

Jammer genoeg zijn niet alle 54 seizoenen voorzien van het volledig aantal afleveringen en uitzenddata, maar de seizoenen die wel de volledige afleveringen en uitzenddata zouden kunnen bevatten zal ik dan zo af en toe wel eens gaan toevoegen op de site.

Zou ik niet doen maar het hier bij laten As the World Turns (Serie, 1956 - 2010) en je tijd gebruiken voor recentere series maar wat je zelf wil. (Ik miste deze alleen op de site maar staat er nu op, met de eerste en de laatste lijkt me voldoende)

stinissen (crew series)

• 23446 berichten
  • 76940 stemmen

Verzoekje

NTR - Danny ter plekke

Danny ter Plekke

brajoapau (moderator series)

• 793 berichten
  • 225 stemmen

stinissen schreef:

Verzoekje groot project

Dat is inderdaad een groot project, maar ik heb inmiddels al 150 van de in totaal 261 afleveringen van seizoen 1 tussentijds opgeslagen. Je zal dit seizoen dus t.z.t. wel zien opduiken bij de updates.

TerryA

• 547 berichten
  • 2459 stemmen

verzoekje; 'Patience' was afgelopen week begonnen op Britse C4, en is een engelstalige versie van de Franse/Vlaams tv series 'Astrid and Raphaëlle'.

Patience (TV Series 2025– ) - IMDb

Patience is directed door de Belgische regisseur Maarten Moerkerke

'Astrid and Raphaëlle' zit sinds 2019 op MM: Astrid et Raphaëlle (Serie, 2019 - 2024)

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

TerryA schreef:

verzoekje; 'Patience' was afgelopen week begonnen op Britse C4, en is een engelstalige versie van de Franse/Vlaams tv series 'Astrid and Raphaëlle'.

Patience (TV Series 2025– ) - IMDb

Patience is directed door de Belgische regisseur Maarten Moerkerke

'Astrid and Raphaëlle' zit sinds 2019 op MM: Astrid et Raphaëlle (Serie, 2019 - 2024)

Patience (Serie, 2025 - 2025) - MovieMeter.nl

Mr. Chiel

• 1391 berichten
  • 3860 stemmen

Verzoekje docu series:

This Is Benjamin Ingrosso: Part 1 (2024) - IMDb

This Is Benjamin Ingrosso Part 2 (2024) - IMDb

Ik zou denken 2 afleveringen van 1 serie/docu, maar imdb denkt er anders over.

¿Yo fui mujer florero? (TV Mini Series 2024) - IMDb

Beiden op HBO MAX te zien

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.