- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Apollinisch
-
- 21302 berichten
- 0 stemmen
Het lukt momenteel trouwens niet om berichten te bewerken. Zowel in Firefox op m'n computer als op m'n Windows Phone blijf ik dit zien:
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Het zou wel een goede kans zijn om dan flink meer lezen hier binnen te halen. Helemaal omdat leden hun gebruikersnaam hier over kunnen nemen heb ik gelezen. Dus ze hoeven weinig moeite te doen. Nu krijg je inderdaad splitsing. Het is inderdaad leuker om op MM over series te praten dan hier, waar er nooit iemand post in een discussie. En eventueel kan je de topics op MM dan hierheen kopiëren, heb je meteen weer een leuk archief 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik ga er binnenkort even over nadenken.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Het lukt momenteel trouwens niet om berichten te bewerken. Zowel in Firefox op m'n computer als op m'n Windows Phone blijf ik dit zien:
(afbeelding)
Ik krijg hetzelfde, kan niets aanpassen momenteel.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Een bericht editten lukt me overigens niet. Probeer het net met mijn post van 18.14 (lezen = leden)...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb donderdag pas tijd om hier naar te kijken, sorry. Tot die tijd even verwijderen en opnieuw plaatsen
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Tijdje geleden hier al een discussie aangekaart rondom specials/kerstafleveringen van series. Maar ik snap de regels nog altijd niet. Na seizoen 2 van The Office - Seizoen 2 (2002) volgt een kerstspecial die niet op de site mag, maar ik kijk nu de serie Extras - Seizoen 2 (2006) waar er 2 seizoenen en een kerstspecial zijn en wat zie ik? Bij het tweede seizoen is hier wel de kerstspecial er aan vast geplakt bij de afleveringen...
Ik ben dan gewoon benieuwd waar deze site nou een lijn trekt. Zou het nog altijd zeer waarderen als de andere specials er dan ook op 1 of andere manier op kunnen.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13483 berichten
- 1319 stemmen
aburefan, wij ''de crew'' zijn in beraad gegaan omtrent specials. Later zal hier meer duidelijkheid over komen. Het topic met de titel ''specials'' is nu nog in handen van de crew, misschien wordt hij met
de tijd openbaar gemaakt zodat ook jullie mee kunnen denken in het realiseren hiervan.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
aburefan, wij ''de crew'' zijn in beraad gegaan omtrent specials. Later zal hier meer duidelijkheid over komen. Het topic met de titel ''specials'' is nu nog in handen van de crew, misschien wordt hij met
de tijd openbaar gemaakt zodat ook jullie mee kunnen denken in het realiseren hiervan.
Top, ben benieuwd. Ieder geval prettig dat het al een discussiepunt is.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Top, ben benieuwd. Ieder geval prettig dat het al een discussiepunt is.
Ik zal er morgen of vrijdag even naar kijken. Specials mogen nu nog niet, dus als het een kerstspecial betreft, zal deze verwijderd moeten worden. Als er al gekozen wordt om Specials toe te voegen, zal dat zeker op een andere manier zijn dan gewoon tussen het seizoen geplakt zeg maar. Laten staan tot er een beslissing is genomen heeft dus geen nut.
Ik begrijp je verwarring en wij moeten daar beter op Letten.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Tijdje geleden hier al een discussie aangekaart rondom specials/kerstafleveringen van series. Maar ik snap de regels nog altijd niet. Na seizoen 2 van The Office - Seizoen 2 (2002) volgt een kerstspecial die niet op de site mag, maar ik kijk nu de serie Extras - Seizoen 2 (2006) waar er 2 seizoenen en een kerstspecial zijn en wat zie ik? Bij het tweede seizoen is hier wel de kerstspecial er aan vast geplakt bij de afleveringen...
Ik ben dan gewoon benieuwd waar deze site nou een lijn trekt. Zou het nog altijd zeer waarderen als de andere specials er dan ook op 1 of andere manier op kunnen.
Ik ben er gisteren niet aan toegekomen, dus zojuist even gekeken. Het is inderdaad zonder twijfel een special en dus verwijderd uit het seizoen. Mocht je ooit weer zoiets tegenkomen, kan je altijd zelf een correctie indienen. Een aflevering verwijderen doe je door middel van alle velden leeghalen. Bedankt voor de oplettendheid!
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben er gisteren niet aan toegekomen, dus zojuist even gekeken. Het is inderdaad zonder twijfel een special en dus verwijderd uit het seizoen. Mocht je ooit weer zoiets tegenkomen, kan je altijd zelf een correctie indienen. Een aflevering verwijderen doe je door middel van alle velden leeghalen. Bedankt voor de oplettendheid!
Allemaal leuk en aardig, maar ik was dus niet uit op het verwijderen van die special hé
. Ik ben uit op het toelaten van (kerst)specials die gewoon overduidelijk bij een serie horen.
Ik hoopte met mijn bericht weer enige discussie op te wekken of jullie niet gewoon overdreven streng zijn met de regels. Ik krijg er toch een gevoel bij dat bureaucratie bepalend is en niet het plezier van de gebruikers die graag op volledige series willen stemmen.
Maar goed, als je een lijn trekt, dan inderdaad een consequente en dan is de Extras special terecht verwijderd.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Allemaal leuk en aardig, maar ik was dus niet uit op het verwijderen van die special hé
. Ik ben uit op het toelaten van (kerst)specials die gewoon overduidelijk bij een serie horen.
Ik hoopte met mijn bericht weer enige discussie op te wekken of jullie niet gewoon overdreven streng zijn met de regels. Ik krijg er toch een gevoel bij dat bureaucratie bepalend is en niet het plezier van de gebruikers die graag op volledige series willen stemmen.
Maar goed, als je een lijn trekt, dan inderdaad een consequente en dan is de Extras special terecht verwijderd.
Dat begrijp ik, maar daar had HALVE.TAMME al op geantwoord. De discussie is momenteel aan de gang. Eigenlijk al sinds de vorige keer dat het hier werd besproken, maar ivm vakanties en andere verplichtingen is er tien nog niet veel van terecht gekomen. Momenteel zijn wij onderling in discussie. Iedereen is eigenlijk een voorstander om specials toe te laten, maar we moeten ook kijken hoe we dat willen en of dat voor Jordy haalbaar is.
We houden jullie op de hoogte. Uiteraard is het plezier van de gebruiker het belangrijkst. Ik deel jouw mening, specials horen gewoonweg op de site.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik kan het probleem niet nabootsen, is het bij een specifiek bericht?
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik krijg een like voor een seriereview en deze verschijnt met het rode uitroeptekentje niet op de goede plek bovenin, maar over mijn avatar.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik kan het probleem niet nabootsen, is het bij een specifiek bericht?
Nee, bij elk bericht. Het was vorige week al het geval en gisteren nog steeds. Op mijn telefoon lukt het nu wel zie ik, dus mogelijk op mijn laptop ook weer. Anders lig het gewoon aan mij.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
een paar dagen geleden speelde inderdaad tijdelijk even, dat bewerken niet ging
-
- 13483 berichten
- 1319 stemmen
een account kon aanmaken op al die sites met dezelfde logingegevens. Is dat niet
goed gegaan of doe ik iets verkeerd ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als je je inschrijft krijg je een PM met een link naar https://www.tvmeter.nl/account/accounts
-
- 13483 berichten
- 1319 stemmen
Handige optie, merci.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vervelend, ik zou even niet weten wat dat kan zijn
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Vervelend, ik zou even niet weten wat dat kan zijn
Het betreffende bericht heb ik per ongeluk verwijderd. Ik wilde even kijken wat er was en net als ik toen bij The Walking Dead kreeg je een leeg vak. In plaats van dat ik annuleren indrukte, drukte ik op wijzigingen opslaan en kan het bericht niet meer terughalen. Bij de overige berichten bij die serie kan ik de berichten wel gewoon wijzigen.
ZAP!
-
- 5595 berichten
- 3701 stemmen
Is al goed, heb er een nieuw bericht geplaatst. Aanpassen lukt daar nog steeds niet, ik krijg er een leeg vak. Enige optie zou zijn om het bericht vooraf te kopiëren en dan te bewerken o.i.d..
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als het weer gebeurt, svp even laten staan en melden, dan kan ik naar dat specifieke geval kijken
ZAP!
-
- 5595 berichten
- 3701 stemmen
Het bericht dat ik nieuw bij La Trêve - Seizoen 1 (2016) heb geplaatst heeft hetzelfde; een leeg vlak als ik het wil bewerken.