• 17.317 nieuwsartikelen
  • 182.453 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.472 acteurs
  • 200.480 gebruikers
  • 9.469.029 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Apollinisch

• 21302 berichten
  • 0 stemmen

Het lukt momenteel trouwens niet om berichten te bewerken. Zowel in Firefox op m'n computer als op m'n Windows Phone blijf ik dit zien:

http://i.imgur.com/Pu7ZnI4.png

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Ik vind het ook jammer dat er nu op MM meer gepraat wordt over de nieuwste aflevering van The walking dead dan hier. Misschien moet op MM het hele televisieforum maar worden gesloten en alleen nog ruimte worden geboden aan één algemeen tv-topic, net zoals je nu Het grote muziektopic - MovieMeter.nl, Het grote gamestopic - MovieMeter.nl en Het grote boekentopic - MovieMeter.nl hebt.

Het zou wel een goede kans zijn om dan flink meer lezen hier binnen te halen. Helemaal omdat leden hun gebruikersnaam hier over kunnen nemen heb ik gelezen. Dus ze hoeven weinig moeite te doen. Nu krijg je inderdaad splitsing. Het is inderdaad leuker om op MM over series te praten dan hier, waar er nooit iemand post in een discussie. En eventueel kan je de topics op MM dan hierheen kopiëren, heb je meteen weer een leuk archief

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ga er binnenkort even over nadenken.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Apollinisch schreef:

Het lukt momenteel trouwens niet om berichten te bewerken. Zowel in Firefox op m'n computer als op m'n Windows Phone blijf ik dit zien:

(afbeelding)

Ik krijg hetzelfde, kan niets aanpassen momenteel.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Een bericht editten lukt me overigens niet. Probeer het net met mijn post van 18.14 (lezen = leden)...

brawljeff

• 2775 berichten
  • 3360 stemmen

Same here!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Heb donderdag pas tijd om hier naar te kijken, sorry. Tot die tijd even verwijderen en opnieuw plaatsen

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Tijdje geleden hier al een discussie aangekaart rondom specials/kerstafleveringen van series. Maar ik snap de regels nog altijd niet. Na seizoen 2 van The Office - Seizoen 2 (2002) volgt een kerstspecial die niet op de site mag, maar ik kijk nu de serie Extras - Seizoen 2 (2006) waar er 2 seizoenen en een kerstspecial zijn en wat zie ik? Bij het tweede seizoen is hier wel de kerstspecial er aan vast geplakt bij de afleveringen...

Ik ben dan gewoon benieuwd waar deze site nou een lijn trekt. Zou het nog altijd zeer waarderen als de andere specials er dan ook op 1 of andere manier op kunnen.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13483 berichten
  • 1319 stemmen

aburefan, wij ''de crew'' zijn in beraad gegaan omtrent specials. Later zal hier meer duidelijkheid over komen. Het topic met de titel ''specials'' is nu nog in handen van de crew, misschien wordt hij met

de tijd openbaar gemaakt zodat ook jullie mee kunnen denken in het realiseren hiervan.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

aburefan, wij ''de crew'' zijn in beraad gegaan omtrent specials. Later zal hier meer duidelijkheid over komen. Het topic met de titel ''specials'' is nu nog in handen van de crew, misschien wordt hij met

de tijd openbaar gemaakt zodat ook jullie mee kunnen denken in het realiseren hiervan.

Top, ben benieuwd. Ieder geval prettig dat het al een discussiepunt is.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Top, ben benieuwd. Ieder geval prettig dat het al een discussiepunt is.

Ik zal er morgen of vrijdag even naar kijken. Specials mogen nu nog niet, dus als het een kerstspecial betreft, zal deze verwijderd moeten worden. Als er al gekozen wordt om Specials toe te voegen, zal dat zeker op een andere manier zijn dan gewoon tussen het seizoen geplakt zeg maar. Laten staan tot er een beslissing is genomen heeft dus geen nut.

Ik begrijp je verwarring en wij moeten daar beter op Letten.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tijdje geleden hier al een discussie aangekaart rondom specials/kerstafleveringen van series. Maar ik snap de regels nog altijd niet. Na seizoen 2 van The Office - Seizoen 2 (2002) volgt een kerstspecial die niet op de site mag, maar ik kijk nu de serie Extras - Seizoen 2 (2006) waar er 2 seizoenen en een kerstspecial zijn en wat zie ik? Bij het tweede seizoen is hier wel de kerstspecial er aan vast geplakt bij de afleveringen...

Ik ben dan gewoon benieuwd waar deze site nou een lijn trekt. Zou het nog altijd zeer waarderen als de andere specials er dan ook op 1 of andere manier op kunnen.

Ik ben er gisteren niet aan toegekomen, dus zojuist even gekeken. Het is inderdaad zonder twijfel een special en dus verwijderd uit het seizoen. Mocht je ooit weer zoiets tegenkomen, kan je altijd zelf een correctie indienen. Een aflevering verwijderen doe je door middel van alle velden leeghalen. Bedankt voor de oplettendheid!

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Miszmi schreef:

Ik ben er gisteren niet aan toegekomen, dus zojuist even gekeken. Het is inderdaad zonder twijfel een special en dus verwijderd uit het seizoen. Mocht je ooit weer zoiets tegenkomen, kan je altijd zelf een correctie indienen. Een aflevering verwijderen doe je door middel van alle velden leeghalen. Bedankt voor de oplettendheid!

Allemaal leuk en aardig, maar ik was dus niet uit op het verwijderen van die special hé . Ik ben uit op het toelaten van (kerst)specials die gewoon overduidelijk bij een serie horen.

Ik hoopte met mijn bericht weer enige discussie op te wekken of jullie niet gewoon overdreven streng zijn met de regels. Ik krijg er toch een gevoel bij dat bureaucratie bepalend is en niet het plezier van de gebruikers die graag op volledige series willen stemmen.

Maar goed, als je een lijn trekt, dan inderdaad een consequente en dan is de Extras special terecht verwijderd.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Allemaal leuk en aardig, maar ik was dus niet uit op het verwijderen van die special hé . Ik ben uit op het toelaten van (kerst)specials die gewoon overduidelijk bij een serie horen.

Ik hoopte met mijn bericht weer enige discussie op te wekken of jullie niet gewoon overdreven streng zijn met de regels. Ik krijg er toch een gevoel bij dat bureaucratie bepalend is en niet het plezier van de gebruikers die graag op volledige series willen stemmen.

Maar goed, als je een lijn trekt, dan inderdaad een consequente en dan is de Extras special terecht verwijderd.

Dat begrijp ik, maar daar had HALVE.TAMME al op geantwoord. De discussie is momenteel aan de gang. Eigenlijk al sinds de vorige keer dat het hier werd besproken, maar ivm vakanties en andere verplichtingen is er tien nog niet veel van terecht gekomen. Momenteel zijn wij onderling in discussie. Iedereen is eigenlijk een voorstander om specials toe te laten, maar we moeten ook kijken hoe we dat willen en of dat voor Jordy haalbaar is.

We houden jullie op de hoogte. Uiteraard is het plezier van de gebruiker het belangrijkst. Ik deel jouw mening, specials horen gewoonweg op de site.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Jordy, ik kan bij The Walking Dead seizoen 7 geen berichten aanpassen. Krijg een leeg veld als ik op wijzigen druk. Erg lastig, want het is toch één van de meest besproken series van dit moment.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zal vanavond even kijken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik kan het probleem niet nabootsen, is het bij een specifiek bericht?

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Ik krijg een like voor een seriereview en deze verschijnt met het rode uitroeptekentje niet op de goede plek bovenin, maar over mijn avatar.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Jordy schreef:

Ik kan het probleem niet nabootsen, is het bij een specifiek bericht?

Nee, bij elk bericht. Het was vorige week al het geval en gisteren nog steeds. Op mijn telefoon lukt het nu wel zie ik, dus mogelijk op mijn laptop ook weer. Anders lig het gewoon aan mij.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

een paar dagen geleden speelde inderdaad tijdelijk even, dat bewerken niet ging

• 13483 berichten
  • 1319 stemmen

Ik meen dat ik op een pagina ben geweest waar ik voor alle meter sites meteen

een account kon aanmaken op al die sites met dezelfde logingegevens. Is dat niet

goed gegaan of doe ik iets verkeerd ?

Klopt dit?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als je je inschrijft krijg je een PM met een link naar https://www.tvmeter.nl/account/accounts

• 13483 berichten
  • 1319 stemmen

Handige optie, merci.

ZAP!

• 5595 berichten
  • 3701 stemmen

Bericht bewerken lukt bij mij nu ook weer niet... -edit- Hier wel, maar bij Trêve, La niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vervelend, ik zou even niet weten wat dat kan zijn

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Jordy schreef:

Vervelend, ik zou even niet weten wat dat kan zijn

Het betreffende bericht heb ik per ongeluk verwijderd. Ik wilde even kijken wat er was en net als ik toen bij The Walking Dead kreeg je een leeg vak. In plaats van dat ik annuleren indrukte, drukte ik op wijzigingen opslaan en kan het bericht niet meer terughalen. Bij de overige berichten bij die serie kan ik de berichten wel gewoon wijzigen.

ZAP!

• 5595 berichten
  • 3701 stemmen

Is al goed, heb er een nieuw bericht geplaatst. Aanpassen lukt daar nog steeds niet, ik krijg er een leeg vak. Enige optie zou zijn om het bericht vooraf te kopiëren en dan te bewerken o.i.d..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als het weer gebeurt, svp even laten staan en melden, dan kan ik naar dat specifieke geval kijken

ZAP!

• 5595 berichten
  • 3701 stemmen

Het bericht dat ik nieuw bij La Trêve - Seizoen 1 (2016) heb geplaatst heeft hetzelfde; een leeg vlak als ik het wil bewerken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

is nu opgelost volgens mij

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.