- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Shaky
-
- 3737 berichten
- 13295 stemmen
Barnaby Jones - Seizoen 1.
Met name aflevering 2 bleef zelfs na 2x corrigeren op 23 april 2034 staan. Na de derde keer corrigeren, staat nu de juiste datum erbij.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
wat voerde je in? oftewel welke tekst/datum werd naar 23 april 2034 gecorrigeerd
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vreemd ik kan dat even niet nabootsen. En speelt dat 1 januari 1970 probleem ook nog dan? dacht dat al een paar weken geleden opgelost te hebben.
Shaky
-
- 3737 berichten
- 13295 stemmen
Bij het toevoegen van die serie kwam die 1 januari bug weer tevoorschijn. Bij How the West Was Won seizoen 3, toegevoegd op 3 november, kwam die bug ook naar voren.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Er gaat bij mij het een en ander met de layout mis. Als ik bv op mijn profiel klik, rechts bovenaan de pagina, dan wordt dit niet zichtbaar.
Geloof dat ik dit op Gamesmeter ook al had gister.
Threeohthree
-
- 5559 berichten
- 2954 stemmen
Zelfde probleem hier. Geldt voor mij voor alle profielen overigens.
Apollinisch
-
- 21302 berichten
- 0 stemmen
Waar is de checklist gebleven? Als ik naar https://www.tvmeter.nl/my/my_shows/checklist ga krijg ik een leeg scherm.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zie het linkje in het menu, nieuwe meldingen voor je checklist bevatten als het goed is de nieuwe url
Apollinisch
-
- 21302 berichten
- 0 stemmen
Wat is de nieuwe link? Ik kan 'm niet vinden in het menu.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ah excuus, daar gaat inderdaad iets mis
moet onder Mijn Series staan
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik zie dat er 4 seizoenen ./ miniseries (geef het een naam) van Bassie en Adriaan op de site staan, maar waarom staan deze niet naar elkaar doorgelinkt zoals andere seizoenen van series? Zou ik wel handig vinden.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik zie dat er 4 seizoenen ./ miniseries (geef het een naam) van Bassie en Adriaan op de site staan, maar waarom staan deze niet naar elkaar doorgelinkt zoals andere seizoenen van series? Zou ik wel handig vinden.
*kuch*
Om het duidelijker te maken, normaal bij een serie kan je op de serienaam klikken en dan zie je alle seizoenen, waarom is dit bij B&A niet?
brawljeff
-
- 2775 berichten
- 3359 stemmen
Om het duidelijker te maken, normaal bij een serie kan je op de serienaam klikken en dan zie je alle seizoenen, waarom is dit bij B&A niet?
Goed punt, maar dat komt omdat het hier om verschillende miniseries gaat. Er is officieel niet één serie 'Bassie & Adriaan', maar het zijn allemaal losse series/verhalen. Zou inderdaad wel een mogelijkheid zijn om toch een soort landingspagina te maken om deze series te bundelen.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Goed punt, maar dat komt omdat het hier om verschillende miniseries gaat. Er is officieel niet één serie 'Bassie & Adriaan', maar het zijn allemaal losse series/verhalen. Zou inderdaad wel een mogelijkheid zijn om toch een soort landingspagina te maken om deze series te bundelen.
Ik had al een vermoeden dat het kwam doordat het een miniserie is, maar ik denk dat je hier niet te streng over moet zijn, want iedereen zal B&A als een serie zien met losse verhalen. Scheelt niet zo heel erg van bepaalde series waar ieder seizoen ook een nieuw verhaal heeft.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13483 berichten
- 1319 stemmen
Wenselijk: Het zou makkelijk zijn.
Werkbaar: In het geval van Bassie & Adriaan kan het een moeilijke opgave worden (er zal
teveel aangepast moeten worden waardoor de info niet meer klopt). La Priova (miniserie)
wordt binnenkort wel samengevoegd omdat het makkelijk haalbaar is. Elk deel van La Piovra
begint met La Piovra en dan gevolgd met 1, 2, 3 ect ect. Elk deel van Bassie & Adriaan begint
met Bassie & Adriaan maar wat daarna komt is bij elke miniserie verschillend.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Op zich maakt het niet zo heel veel uit dat er daarna nog iets komt, dat is met series als American Horror Story officieel ook het geval. Dat wordt echter niet als miniserie gezien. We hebben het er al eens eerder over gehad om mogelijk in de toekomst een optie te hebben om een alternatieve titel toe te voegen aan een seizoen. Hier moesten dan wel genoeg series voor in aanmerking komen, omdat het anders gigantisch veel tijd kost voor Jordy, terwijl het slechts een enkele keer voor zou komen. Nu kom ik het persoonlijk wel vrij vaak tegen en zou ik zo'n optie nog steeds graag zien. Nu ken ik Bassie en Adriaan natuurlijk wel, maar ben geen trouwe kijker geweest en weet dus ook niet hoe het met alle aanpassingen zit. Als het slechts gaat om de naam, zou het samengevoegd kunnen worden als er in de toekomst een alternatieve titel voor een seizoen kan komen. Uiteraard is dit slechts mijn denkwijze en maak ik deze keuze niet alleen!
Jordy, in hoeverre is dat voor jou haalbaar?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is een bestaande wens, ook op bv. MovieMeter om alle James Bond of Harry Potter films aan elkaar te kunnen linken.
Andere zaken hebben momenteel prioriteit.
Probleem hierbij is ook, wie bepaalt of bepaalde (mini) series / films aan elkaar gekoppeld moeten worden? of ze bij elkaar horen?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Het is een bestaande wens, ook op bv. MovieMeter om alle James Bond of Harry Potter films aan elkaar te kunnen linken.
Andere zaken hebben momenteel prioriteit.
Probleem hierbij is ook, wie bepaalt of bepaalde (mini) series / films aan elkaar gekoppeld moeten worden? of ze bij elkaar horen?
Wat mij betreft zouden bepaalde zaken al zijn opgelost door 'slechts' een alternatieve titel per seizoen te kunnen toevoegen. Hierdoor zouden we ervoor kunnen kiezen om bijvoorbeeld Bassie en Adriaan wel onder één serie te plaatsen, alle seizoenen zullen dan immers ook de alternatieve titel hebben.
Nu weet ik natuurlijk niet hoeveel werk daarin zit en heeft het wat mij betreft ook geen prioriteit.
LarryMasterRace
-
- 92 berichten
- 58 stemmen
Moet seizoen 5 van Prison Break niet een losstaande serie zijn? Op IMDb staat namelijk aangegeven dat er een Prison Break: Sequal is. Op TvMeter wordt dit gezien als het vijfde seizoen van Prison Break. Kan deze dan niet beter verwijderd worden en ook als Prison Break: Sequel toegevoegd worden?
Apollinisch
-
- 21302 berichten
- 0 stemmen
Kan er bij Undeclared - Seizoen 1 (2001-2002) wellicht een alternatieve volgorde van de afleveringen komen? Ze staan nu op volgorde van uitzenddatum, maar het probleem is dat FOX de afleveringen in de verkeerde volgorde heeft uitgezonden. Op de dvd staan de afleveringen wel in de juiste productievolgorde. Dit heeft Judd Apatow, de maker van de serie, er over te zeggen:
I hate to say it, but we made a mistake. The episodes are not in the proper order. How does that happen? Well, the network ran them in a random order, so we started shooting them without too much concern for episode order, and then when it was time to make this DVD we got confused. But fear not, below is the the preferred order of episodes for Undeclared for your enjoyment.
But if you like the current crazy order, more power to you.
Best,
Judd Apatow
1. Prototype
2A. Oh, So You Have a Boyfriend?
2B. Full Bluntal Nugety
3. Eric Visits
4. Jobs, Jobs, Jobs
5. Sick in the Head
6. The Assistant
7. Addicts
8. God Visits
9. Parent's Weekend
10. Eric Visits Again
11. Rush and Pledge
12. Hell Week
13. Truth or Dare
14. The Day After
15. The Perfect Date
16. Hal and Hilary
17. Eric's POV
Aflevering 2B, Full bluntal nugety, die alleen op dvd is verschenen, is overigens een iets andere versie van aflevering 2A: Oh, so you have a boyfriend?, die ook is uitgezonden Zou Full bluntal nugety als een bonusaflevering toegevoegd kunnen worden? Net zoals je op MusicMeter bonustracks kan toevoegen.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Waarom zie ik in mijn profiel niet meer hoeveel afleveringen ik heb gezien? Vond ik juist een leuke statistiek:
Aantal berichten: 258 (waarvan 102 als mening gemarkeerd)
Aantal afleveringen stond hier tot voor kort nog bij toch? Ik selecteer bij bekeken seizoenen nog altijd alle afleveringen die ik heb gezien.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kan kloppen inderdaad, zal daar binnenkort even naar kijken