- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
ZAP!
-
- 5480 berichten
- 3627 stemmen
Melding: 'k heb zojuist gestemd op s1 en 2 van The x-files. Bij mijn recente stemmen-lijst staan ze wel, maar bij de seizoenen zelf niet. Bij de recente stemmen van die seizoenen weer wel.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13066 stemmen
Ik ervaar wat problemen bij de Top 10. Ik kan mijn eigen top10 niet aanpassen; krijg een wit scherm. Is hier iets over bekend?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het linkje in het menu lijkt niet goed, daar zal ik naar kijken
tot die tijd moet deze url wel werken: https://www.tvmeter.nl/my/top10/shows
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
Ik kan mijn top-10 niet wijzigen, het enige wat wordt weergegeven is een stuk witte achtergrond.
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Komt hier ook nog de mogelijkheid om een top 10 van het jaar te kunnen invoeren, net zoals op de andere meter sites? Of is daar nog niet naar gekeken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nog niet echt over nagedacht. Weet niet of het bij deze site past. Wat zou je dan in zo'n top 10 willen zetten, seizoenen die dit jaar te zien zijn geweest? Momenteel doen we nog niets met seizoenen in toplijsten. Daarnaast doen we dit alleen op de grote(re) meter-site, omdat er anders toch nog niet genoeg lijsten ingevuld zouden worden voor een goed gevulde eindejaarslijst.
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Dat zou dan per seizoen moeten gebeuren ja. Ik weet ook niet of het pas maar vroeg me meer af of er over nagedacht was. Het lijkt mij wel leuk om een top overzicht te krijgen van de seizoen van het afgelopen jaar.
Er moet dan wel genoeg animo zijn inderdaad.
donmarko22_mm
-
- 56 berichten
- 104 stemmen
Hoe komt tvmeter erbij dat Utopia weer terug komt op Netflix?
Seizoen 1 was erg goed, maar er staat nu op de site dat seizoen 2 er ook op staat per 1 december.
Op Netflix kan ik 'm niet vinden en op de site van Netflix NL kan ik er ook niks over terugvinden.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Hoe komt tvmeter erbij dat Utopia weer terug komt op Netflix?
Seizoen 1 was erg goed, maar er staat nu op de site dat seizoen 2 er ook op staat per 1 december.
Op Netflix kan ik 'm niet vinden en op de site van Netflix NL kan ik er ook niks over terugvinden.
Bedankt voor je opmerkzaamheid. Normaal gesproken wordt dit automatisch geregeld, maar helaas gaat daar af en toe nog iets mis. De koppeling met Netflix is nu verwijderd, excuses voor het mogelijke ongemak!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal uitzoeken hoe dit kan gebeuren.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
quote splitsen werkt niet naar behoren.
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
Is het geen mogelijkheid lopende series bijvoorbeeld 'Fargo (2014-)' te noemen ipv 'Fargo (2014-2016?)'. Zo zie je direct of je de hele serie kan bingen of dat er nog nieuws seizoenen volgen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja dat staat inderdaad op de wensenlijst. Probleem is wel dat het niet altijd van tevoren duidelijk is, en goed bijgehouden moeten worden.
ZAP!
-
- 5480 berichten
- 3627 stemmen
Beetje vreemd ( / contraproductief) dat ik niets kan toevoegen tot ik bij een andere (geaccepteerde) serie de plots (die simpelweg niet voorhanden zijn) heb aangevuld...?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
Via suggesties zijn de ontbrekende plots gewoon te vertalen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Beetje vreemd ( / contraproductief) dat ik niets kan toevoegen tot ik bij een andere (geaccepteerde) serie de plots (die simpelweg niet voorhanden zijn) heb aangevuld...?
Ik heb tot nu toe nog nooit gezien dat van een aflevering die al uitgezonden is (want dan blokkeert het pas) geen plot beschikbaar is. Bij aflevering 9 van Good Behaviour (want daar gaat het denk ik over?) staat er zelfs een Engelstalige suggestie automatisch onder het correctievenster.
ZAP!
-
- 5480 berichten
- 3627 stemmen
Alleen de auto-suggestie telt niet, er moet altijd een bronsite vermeld worden is mij verteld. Misschien handig als (onervaren) toevoegers daar (dat die plots elders dan op Imdb wel te vinden zijn) in het vervolg 'automatisch' op gewezen worden?
Bedankt in ieder geval, ik ga die plots z.s.m. bijwerken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bedankt, ook voor je feedback, want het kan inderdaad wellicht wat duidelijker hier en daar
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
MEDEDELING!
Het heeft even geduurd, maar het is nu mogelijk om specials toe te voegen aan de site. Bij het toevoegen of corrigeren vind je bij de aflevering een vinkje "dit is een special", als deze wordt aangevinkt, moet het helemaal goed komen. De specials komen onderaan in het betreffende seizoen te staan, dus let goed op dat je hem in het juiste seizoen plaatst. Bij het toevoegen van een special in seizoenen die al op de site staan graag ook bronvermelding meesturen, zodat wij makkelijk kunnen controleren dat het daadwerkelijk bij dat seizoen hoort.
LET OP: Webisodes zijn niet toegestaan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb onderhoud gepleegd aan de seizoen-detailpagina's. Mocht je ergens iets vreemds zien (bv. ontbrekende informatie) dan hoor ik het graag.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
MEDEDELING!
Het heeft even geduurd, maar het is nu mogelijk om specials toe te voegen aan de site. Bij het toevoegen of corrigeren vind je bij de aflevering een vinkje "dit is een special", als deze wordt aangevinkt, moet het helemaal goed komen. De specials komen onderaan in het betreffende seizoen te staan, dus let goed op dat je hem in het juiste seizoen plaatst. Bij het toevoegen van een special in seizoenen die al op de site staan graag ook bronvermelding meesturen, zodat wij makkelijk kunnen controleren dat het daadwerkelijk bij dat seizoen hoort.
LET OP: Webisodes zijn niet toegestaan.
Maar wat als een special niet bij een los seizoen hoort, zoals bij The Office? Hoe voeg je 'm dan toe? Genoeg series die naast de seizoenen nog losse specials hebben. Fijn dat ze erop mogen, maar zo blijft het nog onmogelijk, toch?
Overigens apart dat hier staat dat webisodes niet toegestaan zijn. Ik zie dat deze week webisodes van The Walking Dead zijn toegevoegd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik merk dat stemmen niet goed zichtbaar worden. Ik zocht net op de serie Happy Endings en ging met de muis over de seizoenen heen, waar ik op heb gestemd, maar volgens het totale overzicht heb ik er geen stem geplaatst.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Maar wat als een special niet bij een los seizoen hoort, zoals bij The Office? Hoe voeg je 'm dan toe? Genoeg series die naast de seizoenen nog losse specials hebben. Fijn dat ze erop mogen, maar zo blijft het nog onmogelijk, toch?
Overigens apart dat hier staat dat webisodes niet toegestaan zijn. Ik zie dat deze week webisodes van The Walking Dead zijn toegevoegd.
Webisodes die zijn uitgezonden als losse serie zijn wel toegestaan, hiermee doel ik webisodes die als special zijn uitgezonden.
Als een special niet bij een los seizoen hoort, is het een kwestie van kijken waar het het beste bij past. Mocht dat geen uitsluitsel geven, moeten we kijken waar we dat willen hebben: standaard het seizoen daarvoor of daarna. Specials die niet apart tot een seizoen behoren, maar wel tussentijds aan een seizoen zijn uitgezonden (denk hierbij aan kerstspecials, halloween etc) moeten gewoon bij het seizoen waartussen het is uitgezonden.
Hoe vaak zal het voorkomen dat een special niet echt ergens thuishoort? Ik ben daar zelf namelijk niet zo bekend mee. Zou je enkele voorbeelden kunnen noemen, zodat de crew even kan kijken en overleggen wat we hiermee het beste kunnen doen?