- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee. De site is in z’n huidige opzet meer gericht op lopende series en seizoenen. Voor oude of afgeronde series zou een discussie / stem in z’n geheel meer op z’n plaats zijn. Misschien moet ik hier toch in tegemoet gaan komen. Maar ja, The Simpsons uit dit voorbeeld is natuurlijk juist wel weer een lopende serie. De eventuele discussies over de aflevering van vorige week, die wil ik toch echt graag op de betreffende seizoenspagina.
Lastig... er is een reden dat deze site zo lang op zich heeft laten wachten 
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Ik denk ook een discussie over de algemene serie ipv per seizoen. Dan kan iemand altijd nog zeggen dat die seizoen 4 het leukste seizoen vond omdat... Maar dan blijft het 1 gesprek en hoef je niet te denken van, hmmz hadden mensen nou wat gepost bij seizoen 1, 2, 3 of 4... 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Okee. De site is in z’n huidige opzet meer gericht op lopende series en seizoenen. Voor oude of afgeronde series zou een discussie / stem in z’n geheel meer op z’n plaats zijn. Misschien moet ik hier toch in tegemoet gaan komen. Maar ja, The Simpsons uit dit voorbeeld is natuurlijk juist wel weer een lopende serie. De eventuele discussies over de aflevering van vorige week, die wil ik toch echt graag op de betreffende seizoenspagina.
Lastig... er is een reden dat deze site zo lang op zich heeft laten wachten
Alle begrip voor, snap je redenen ook. Maar je maakt het via die weg wel moeilijk voor mensen om iets over oude series te zeggen of er volledig op te stemmen.
Zelf zou ik een mix mooi vinden. Per serie een centraal topic en gewoon de seizoenstopics. Als je een algemeen zegje wil doen is er plek, wil je een seizoen los bespreken idem. Ik denk wel dat er meer berichten volgen als je een centraal topic + stemmogelijkheid (waarmee je automatisch dus op alle seizoenen van die serie kan stemmen) omdat dat nu eenmaal wat berichtenvriendelijker is.
Anyway, het was feedback, geen kritiek. Maar zo vat je het ook niet op geloof ik.
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Ik moet daarbij denken aan het systeem van MuMe waarbij je per artiest de cd's kan bespreken maar er ook een algemeen topic is. Voor series is dat niet eens zo'n gek idee denk ik.
Keerzijde is natuurlijk wel dat je dan versplintering van discussies gaat hebben. Maar ook het omgaan met spoilers, wat als ik pas bij seizoen 13 ben van The Simpsons? Dan loop ik tegen allerlei spoilers van nieuwe seizoenen aan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Goede punten
Als we de discussiemogelijkheid per (gehele) serie zouden activeren, dan moet er denk ik goed gemodereerd worden zodat discussies plaatsvinden waar ze horen. En inderdaad, bij een discussie over een hele serie moeten er geen spoilers geplaatst worden, dat moet je dan maar bij het betreffende seizoen doen. Ik ben benieuwd of dat haalbaar is, en of het duidelijk is.
Mijn idee was oorspronkelijk om dit pas mogelijk te maken als de site groter zou zijn. Zoveel wordt er al niet gediscussieerd, en als die discussies ook nog eens gaan versplinteren...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En inderdaad, bij een discussie over een hele serie moeten er geen spoilers geplaatst worden, dat moet je dan maar bij het betreffende seizoen doen. Ik ben benieuwd of dat haalbaar is, en of het duidelijk is.
Eens. Het algemene topic gebruiken voor een algemeen praatje en een seizoenstopic voor details over de verhaallijnen.
Overigens zou het spoilerverhaal nog geen groot probleem zijn, het staat immers in spoilertags. Misschien kan je users dan wel verplichten als je er spoilers toe zou laten om aan te geven om welk seizoen het gaat.
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Mijn idee was oorspronkelijk om dit pas mogelijk te maken als de site groter zou zijn. Zoveel wordt er al niet gediscussieerd, en als die discussies ook nog eens gaan versplinteren...
Begrijpelijk punt en we zijn ook positief ingesteld over de toekomst. Maar misschien is 't het testen wel waard. je kan het bijvoorbeeld ook beperken bij enkele series waar op dit moment veel leven is. Weet niet of dat technisch mogelijk is, maar dat zou wel een mooi testcase kunnen zijn.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Is er iets mis met de site? Pagina's laden niet, zoeken gaat niet... Of is dit enkel bij mij zo?
Thx.
ZAP!
-
- 5474 berichten
- 3627 stemmen
Same here, ongeveer. Updates forum pakt ie wel, updates series en toevoegingen niet.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
excuus, was inderdaad iets fout gegaan
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13061 stemmen
And we're back! Dank voor het snelle oplossen Jordy.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
In De Site > Algemeen > Per seizoen toevoegen aan lijsten:
Mij lijkt een leuk idee om op tv meter een lijst te maken van de series die ik bezit op dvd/bluray. Maar sommige series heb ik niet helemaal compleet in bezit. Is het mogelijk dat ik series per seizoen kan toevoegen aan zo'n lijst. Dus ik maak een lijst aan in mijn series genaamd Series die ik bezit op dvd en dat ik dan van enkele seizoenen kan toevoegen aan die lijst i.p.v. de gehele serie? Zou het mogelijk zijn om die optie te creëren?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit staat inderdaad op de wensenlijst
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Wie heeft de poster van Wie Is de Mol? - Seizoen 18 (2018) gecorrigeerd, en goedgekeurd? Dit is toch tegen alle regels in? Of heb ik ergens iets gemist?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Dat heb ik gedaan
. We zijn overeengekomen dat bij dit soort series een poster met alle deelnemers is toegestaan. Bij gewone series is dit inderdaad niet toegestaan. Series als Wie is de Mol? draaien echter volledig om de deelnemers, daarom vinden wij zo'n poster gepaster.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Okey
.
Dan moet je dit bij Ink Master en Face Off ook toelaten. Toch? Ik vind het wel een spijtige uitzondering, maar ik zal me neerleggen bij jullie beslissing. 
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik ben met beide series niet bekend, maar aan het plot te lezen inderdaad wel. Toch verschilt het per serie of het uiteindelijk wel of niet gebeurt. Ik heb er bij Expeditie Robinson niet voor gekozen, omdat RTL geen poster heeft uitgebracht waar alle deelnemers op te zien zijn (de onbekende Nederlanders zijn namelijk weggelaten), voor mij is het dan gewoonweg incompleet. Ook is het nog maar de vraag of je een poster kwalitatief voldoende houdt, omdat de afmetingen aangepast moeten worden. Deze uitzondering zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet in overvloed toegepast worden. Ik vind de poster van de door jou genoemde series bijvoorbeeld heel mooi, dan zou ik niet zo snel overgaan op een plaatje van de deelnemers.
Let wel: indien er officiële aankondigingsposters aanwezig zijn, genieten die nog altijd de voorkeur.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4513 stemmen
Zijn links naar soundtracks om MusicMeter ook mogelijk?
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4513 stemmen
Iemand?
tommykonijn
-
- 5143 berichten
- 2358 stemmen
Volgens mij wel. Hier zie ik bijvoorbeeld al een link staan. Of is dit niet wat je bedoelt?
3 2 1 cut
-
- 1067 berichten
- 98 stemmen
Jordy, ik kijk momenteel naar de Netflix Original: Manhunter - Unabomber (mooie serie).
Manhunt: Unabomber (TV Series 2017– ) - Full Cast & Crew - IMDb
Maar ik zocht hem hier op tvmeter, maar ik kwam hem niet tegen (misschien zie ik het over het hoofd). Maar ik wilde hem toevoegen maar ik kon de link niet vinden. Voegen de moderators zelf nieuwe series toe ? Alvast bedankt.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Maar ik zocht hem hier op tvmeter, maar ik kwam hem niet tegen (misschien zie ik het over het hoofd). Maar ik wilde hem toevoegen maar ik kon de link niet vinden. Voegen de moderators zelf nieuwe series toe ? Alvast bedankt.
Rechtsboven met je muis boven je avatar zweven, dan verschijnt er een menu, met onder andere "Seizoen toevoegen" onder het kopje "Mijn TvMeter".
3 2 1 cut
-
- 1067 berichten
- 98 stemmen
Ten eerste natuurlijk bedankt TylerD maar..
Een aantal pogingen gedaan (en de wikipagina doorgenomen) maar ik krijg maar twee fillers (IMDB link en serie getal). En als ik dit dan ingevuld heb en wil plaatsen krijg ik een ‘loop’ die steeds blijft hangen. Misschien omdat ik het via een IPad probeer (?).
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13061 stemmen
Dat zou zomaar kunnen. Probeer het eens via een desktop; mocht het dan nog niet lukken dan horen we het graag.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het zou gewoon moeten werken op een iPad of ander mobiel apparaat, welke imdb code voer je in?
3 2 1 cut
-
- 1067 berichten
- 98 stemmen
Daarnet een nieuwe poging gedaan (op mijn IPad) en nu werkte de code wel (?). Inmiddels ingevuld (goede begeleiding & hulp, top !) en verstuurd.
Bedankt voor de hulp 
ZAP!
-
- 5474 berichten
- 3627 stemmen
Hanteert de crew ook een tijdslimiet voor het behandelen van toevoegingen? Een inzending van mij staat al bijna een week in de wacht.