- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
(verwijderd)_mm
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Ik had net een toevoeging tussentijds opgeslagen (half uur geleden). Nu wil ik ermee verder maar
de toevoeging komt niet tevoorschijn. tt-code/seizoensnummer opnieuw invoeren haalt ook niets
uit. Doe ik wat fout?
(verwijderd)_mm
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Hij staat ook niet bovenaan bij seizoen toevoegen? In principe hoef je nooit opnieuw de imdb code in te voeren, dus dan vrees ik dat je hem niet goed opgeslagen hebt.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hij lijkt gewoon goed opgeslagen te zijn. Hij staat hier niet in het lijstje? https://www.tvmeter.nl/my/additions
(verwijderd)_mm
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Dit komt er bij mij in beeld te staan.
Hier zie je de onafgeronde toevoegingen die je tussentijds hebt opgeslagen, en nog niet zijn ingestuurd
Inside Combat Rescue - Seizoen 1
Verwijderen maar en opnieuw beginnen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
svp even laten staan zodat ik het probleem kan onderzoeken
is denk ik morgenavond wel opgelost
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
@ Door het Hart van China (2018) ; in de updates staat er seizoen 1 achter...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het uiterlijk van de site is iets gewijzigd, vooral op mobiel. Achtergrond kun je hier vinden: binnenkort: aanpassingen mobiele site (responsive) - MovieMeter.nl
Als test zijn deze wijzigingen hier vast doorgevoerd. Ik hoor graag als jullie ergens een (nieuwe) bug of opmaakfout zien
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Ik hoor graag als jullie ergens een (nieuwe) bug of opmaakfout zien
Ja
de afleveringen staan trapsgewijs diagonaal onder elkaar.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
En we kunnen crewtaken bekijken en uitvoeren via de mobiele versie!
goed werk, Jordy.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Microsoft Edge
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Opgelost, alles staat terug netjes onder elkaar 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ziet er netjes uit! Meer overzichtelijk.
De uitgebreide zoekfunctie (bijv. op land of genre) zie ik nu alleen bij Netflix en niet bij alle series, of was dat al zo?
Klein dingetje: in het uitklapmenu staat een paar keer 'binenkort'
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat zoeken was al zo, als ik je goed begrijp
Zal even naar het andere foutje kijken
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13059 stemmen
Ik probeer een serie aan te passen maar er is geen commentaarvak meer en de correctie wordt ook niet verzonden. Kan iemand zien waar het mis gaat?
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13059 stemmen
Valt me trouwens iets op. Wanneer ik naar deze pagina ga: https://www.tvmeter.nl/netflix, staan er bovenaan Grace and Frankie - seizoen 4 en Arrow - seizoen 6. Ze hebben echter beide de poster van Rick and Morty - seizoen 1 en wanneer je er op klikt wordt je bij beiden ook doorgestuurd naar Rick and Morty.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Ik probeer een serie aan te passen maar er is geen commentaarvak meer en de correctie wordt ook niet verzonden. Kan iemand zien waar het mis gaat?
Zelfde probleem hier. Bij gevolg kan ik geen lopende series aanvullen / updaten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zelfde probleem hier. Bij gevolg kan ik geen lopende series aanvullen / updaten.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoegverzoeken
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Is het eventueel mogelijk dat ik hier op TVmeter.nl mijn gebruikersnaam mag veranderen naar dezelfde gebruikersnaam als op Moviemeter, omdat ik daar niet dezelfde gebruikersnaam heb, en ze zo met elkaar kan linken. Op musicmeter.nl en moviemeter.nl noem ik TornadoEF5. Op boekmeter en gamesmeter heb ik wel een andere naam, maar daar ken ik de wachtwoorden niet meer van, en heb ik wellicht ook amper stemmen op gezet.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
aad_baldie, helaas is het technisch gezien niet mogelijk om een gebruikersnaam te veranderen, ongeacht de reden die daarachter zit.
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Sinds het nieuwe design kan ik niet meer snel van seizoen wisselen, ik krijg wel de pop-up maar daar blijft het bij. Gebeurd zowel op Chrome als Edge op W10.