• 13.714 nieuwsartikelen
  • 171.463 films
  • 11.376 series
  • 32.352 seizoenen
  • 633.966 acteurs
  • 197.106 gebruikers
  • 9.221.752 stemmen

Goedkope dvd-speler

zoeken in:

isie01

• 10 berichten
  • 9 stemmen

heb in der tijd ook ooit eens een hiteker gekocht bij de kijkshop en die speelt echt alles af zonder problemo en mijn ervaring is ook dat de goedkopere merken meer afspelen dan de a-merken.

Darkgnome

• 18 berichten
  • 21 stemmen

Zelf weet ik nog steeds niet wat ik moet kopen.

Ik zou graag een goedkope hebben dat zowat alles kan afspelen Plus gemakkelijk te verkrijgen natuurlijk

WHAT

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb sinds kort ook geen dvd speler meer dus wil graag een nieuwe. Ik heb zo'n 80 euro te besteden maar voor die 80 wil ik wel het beste product kopen. Nu heb ik deze op het oog -> JVC XV-N320

Aangezien ik niet echt veel ervaring heb met dit soort dingen wil ik jullie om hulp vragen bij deze koop

Darkgnome

• 18 berichten
  • 21 stemmen

Hopelijk krijg jij wat sneller reactie als mij. Ik wacht al bijna een maand

WHAT

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ja ik zie het :O

Maar jij hebt nog geen nieuwe dvd speler?

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Weet iemand misschien wat een goede, niet te dure regiovrije dvd-speler is en waar je die kan kopen. Ik wil graag wat Criterion dvd's aanschaffen en die gaan niet op m'n ps2tje.

teaser1984

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Kijk eens op Welkom bij DVD & Co - dvdcoo.1sweethost.com

Goedkope dvd's . Nieuwste aanbod!

hellblazer93

• 650 berichten
  • 917 stemmen

Tja, er word veel over gedicussieerd, maar ik zie praktisch geen beeld/geluidskwaliteitsverschil als je een goedkope-troep speler naast een dure Denon zet. De Denon ziet er mooier uit waarschijnlijk, hij is vast en zeker degelijker, maar qua kwaliteit is er volgens mij geen (merkbaar) verschil. Wij hebben in het begin van de DVD-periode een gratis merkloos spelertje gekregen die het tot op de dag van vandaag goed doet dus...

Ik weet niet of je wel eens op de zwarte markt komt (Beverwijk),daar heb je nieuwe spelers voor dik onder de 100.- (Vaak zijn ze nog regiovrij ook !).............................Geluk.................

brucecampbell

• 3287 berichten
  • 6981 stemmen

In Filmdragers en apparatuur > Apparatuur > Regiovrije speler voor 27€ bij blokker:

HELAAS - blokker.be

Meteen maar eentje gaan kopen en hij werkt prima!

DJE

• 5 berichten
  • 0 stemmen

brucecampbell schreef:

http://www.blokker.be/folder/Code_Blokker_2010wk28_vlm.html

Meteen maar eentje gaan kopen en hij werkt prima!

Hallo,

Van deze spelers weet ik waar die vandaan komen.

Ik zou me er maar niet te veel van voorstellen! Ze plegen doorgaans niet zo lang mee te gaan.

Heeft deze trouwens wel HDMI?

Ik vraag 't me af....

Deerect2007

• 127 berichten
  • 1085 stemmen

lijkt me niet dat er hmdi op zit, lijkt me ook niet zo nodig bij een dvd speler. kan je beter een blu-ray speler kopen als je hmdi wil. heb al jaren een regiovrije speler, die was ook goedkoop destijds. speelt nog steeds prima dvd's af.

DJE

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Deerect2007 schreef:

lijkt me niet dat er hmdi op zit, lijkt me ook niet zo nodig bij een dvd speler. kan je beter een blu-ray speler kopen als je hmdi wil. heb al jaren een regiovrije speler, die was ook goedkoop destijds. speelt nog steeds prima dvd's af.

Je hebt blijkbaar niet het verschil gezien tussen HDMI en scart via een "gewone" (wel goede) DVD speler...

Dat is echt een verschil van dag en nacht!

Als je een kwalitatief goede DVD speler hebt en een goede LCD, plasma of LED televisie, zie je echt wel verschil, o.a. alleen al door de upscaling..

Dus waar jij je op baseert...

Natuurlijk is Blu-ray nog beter, maar het verschil valt nog best mee!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.