• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.965 gebruikers
  • 9.370.139 stemmen

Goedkope dvd-speler

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik wil binnenkort een dvd-speler gaan kopen. Ik wil echter niet meer uitgeven dan 150 euro. Weet iemand een redelijke speler voor deze prijs? Of is er een merk/type dat ik absoluut niet moet kopen. Ik stel geen hoge eisen, wil gewoon dvd's kunnen kijken, ik heb geen super-tv of -geluidsinstallatie, dus dat is allemaal niet zo belangrijk. Als ik hem via een code of zo regiovrij kan maken is dat mooi meegenomen, maar geen vereiste.

Bandit

• 607 berichten
  • 4017 stemmen

Cyberhome 402-dvd speler (heeft me nog nooit in de steek gelaten). Rond de 100 Euro bij de media markt.

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Jep, ik heb ook een Cyberhome (type weet ik ff niet) en ik heb hem nu 3 jaar zonder problemen! En hij is nog regiovrij ook

Bandit

• 607 berichten
  • 4017 stemmen

Voor nog meer positieve reacties over de Cyberhome 402 zie ook deze website: www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Cyberhome%20CH%20DVD%20402.htm

rzasa

• 396 berichten
  • 159 stemmen

Hebben jullie wel plek voor dat grote bakbeest?

Bandit

• 607 berichten
  • 4017 stemmen

Niet zo praten over ons Cyberhoompie hoor!

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Beter een groot bakbeest dat het doet dan een mini-muis die alleen maar piept

Bandit

• 607 berichten
  • 4017 stemmen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Bedankt voor de reacties, ik zal eens bij mediamarkt gaan kijken. Ik geloof dat de cyberhome 505 het huidige model is, iemand hier ervaring mee?

Bandit

• 607 berichten
  • 4017 stemmen

Er zijn genoeg mensen met 505 ervaring, kijk maar op:

http://www.kieskeurig.nl/nl/review.nsf/id/B82FF2C1B6140B81C1256C56003C457E.htm

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het is een Grundig 3200 geworden. Ik heb 'm gister gedoopt met The Deer Hunter, niet echt een vrolijke film om mee te beginnen, maar hij doet het in ieder geval goed.

Joetje

• 86 berichten
  • 226 stemmen

Die heb ik ook, prima ding, lekker stil ook.

Heb je hem al regiovrij gemaakt (als je dat wilt tenminste), anders staat hier een werkende hack: http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks.php?select=Grundig+Livance+GDP+3200.

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5066 stemmen

Ik heb veel eisen. Ik wil er ook een! minder dan 175 euro

regiovrij of zeer eenvoudig regiovrij te maken

Zo goed mogelijk

Algemeen verkrijgbaar (evt online)

Tips anyone?

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Bij mediamarkt heb je er eentje voor 169,- die regiovrij is te maken en doet het ook wel goed altans bij vrienden gezien, maar mooie is dat je er nu 40 dvd's bij krijgt daarom ook de prijs. Maar goed zijn natuurlijk niet de beste films

• 22396 berichten
  • 5066 stemmen

Welke speler? Overigens is mediamarkt niet bepaald naast de deur voor mij....

• 22396 berichten
  • 5066 stemmen

Heeft er iemand ervaring (positief of negatief) met een goedkope DVD-spelervan Lenco?

rzasa

• 396 berichten
  • 159 stemmen

Deze week (op=op) bij De Block een Cyberhome (welk model precies kan ik uit de folder niet opmaken)voor 49 euro! Voor een ieder die nog geen dvd-spelert heeft of er eentje op zijn slaapkamer wil. 49 euro, daar kun je je toch geen buil aan vallen dunkt me.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Mediamarkt Duitsland (Lingen, Nordhorn en Rheine) adverteert met de volgende aanbieding:

Harman Kardon systeem 1500 (DVD 1500 + AVR 1500)

èn

JBL SCS 138 5.1 surround set

samen voor € 555,-

Volgens mij is dit zeker niet duur.

En volgens mij is hij ook makkelijk regiovrij te krijgen.

Heeft iemand (iets van) deze set in zijn bezit en wat zijn zijn bevindingen?

Graag jullie mening/ideeën over deze set!

Anders rijd ik morgen ff naar Nordhorn.

robbertr

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Bandit schreef:

Cyberhome 402-dvd speler (heeft me nog nooit in de steek gelaten). Rond de 100 Euro bij de media markt.

Bij Scheer & Foppen nu maar 59 euro!! Ik heb de cyberhome ch 402 een perfecte dvd speler, best getest in een duitse computer idee. Gewoon geen geld!.Helaas alleen de zwarte uitvoering 59 euro.

robbertr

• 3 berichten
  • 0 stemmen

rzasa schreef:

Deze week (op=op) bij De Block een Cyberhome (welk model precies kan ik uit de folder niet opmaken)voor 49 euro! Voor een ieder die nog geen dvd-spelert heeft of er eentje op zijn slaapkamer wil. 49 euro, daar kun je je toch geen buil aan vallen dunkt me.

Kan je beter die van Scheer & Foppen kopen met scart aansluiting zoom 4x voor maar 59 euro en met een digitale uitgang!.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

iemand nog nieuwe tips voor een speler onder de 100 euro?

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb van de week een DayTek gekocht bij de Mediamarkt voor 49 euro. Was eenvoudig regiovrij te maken en zo op het eerste gezicht lijkt ie het heel goed te doen. Ik heb hem nog niet zo lang, maar volgens mij is ie wel goed. Ondersteunt tenminste meer dan alleen DVD-Video. Mp3, CD-r enz...

Bandit

• 607 berichten
  • 4017 stemmen

Beviel je Cyberhome niet meer Linda?

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Die is bijna 5 jaar oud en begeeft het op de de meest vervelende momenten.

Sommige DVDs speelt ie helemaal niet meer af, soms krijg ik hem niet meer uit, vaak vertikt ie het om van de 1e naar de 2e laag van de DVD te gaan. Vandaar een nieuwe goedkope, totdat ik een recorder heb.

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

lindastuurman schreef:

Die is bijna 5 jaar oud en begeeft het op de de meest vervelende momenten.

.

Als Robin Williams net gaat huilen ofzo?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

yosemite44 schreef:

iemand nog nieuwe tips voor een speler onder de 100 euro?

Finlux... dat ding dat ik heb leest werkelijk alles (zelfs de krant )

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

LOL

Zo'n krant heb ik ook.

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben al enige tijd in het bezit van zo'n goedkope DVD-speler, voor 60 pleuro gekocht bij Megapool. Hij speelt alles af, het is een mooi klein dingetje, maar soms loopt een DVD vast. Geen idee waar dit aan ligt, ik denk dat het iets te maken heeft met het overschakelen van laag 1 naar laag 2. Het beeld bevriest dan, maar het geluid loopt gewoon door. In de meeste gevallen is het te verhelpen door de DVD terug te spoelen en op het punt van crashen weer af te spelen. Bij mijn DVD van Lost Highway loopt-ie echter compleet vast .

Iemand anders hier ervaring mee en/of tips om dit probleem uit de wereld te helpen?

Volgende keer spaar ik wel wat langer door voor een A-merk speler, grmbl....

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

Dionysos schreef:

Ik ben al enige tijd in het bezit van zo'n goedkope DVD-speler, voor 60 pleuro gekocht bij Megapool. Hij speelt alles af, het is een mooi klein dingetje, maar soms loopt een DVD vast.

Welke is dat, dan weet ik welke ik beter niet kan kopen...

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

yosemite44 schreef:

Welke is dat, dan weet ik welke ik beter niet kan kopen...

Hehe, wrijf het maar in ja .

Het luistert naar de merknaam Technica, of iets in die geest.

Overigens denk ik niet meer dat dat kreng te koop is, ik zag laatst dat ze nu een ander goedkoop model ervoor in de plaats hadden gezet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.