• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.966 gebruikers
  • 9.370.166 stemmen

Goedkope dvd-speler

zoeken in:

jacom

• 305 berichten
  • 2242 stemmen

yosemite44 schreef:

iemand nog nieuwe tips voor een speler onder de 100 euro?

in de mediamarkt in a'pen was er dvd-speler voor 99 euro en je kreeg er een stuk of 20 dvd's bij

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

jacom schreef:

in de mediamarkt in a'pen was er dvd-speler voor 99 euro en je kreeg er een stuk of 20 dvd's bij

Daarvoor zou ik ook eens naar Antwerpen rijden. Op een 50-tal minuutjes ben ik er.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

jacom schreef:

(quote)

dank je voor de tip. maar meestal zit er niet 1 interessante dvd bij zo'n actie...

jacom

• 305 berichten
  • 2242 stemmen

hehe, das waar

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

die dvd speler die in de laatste consumentengids de beste koop was LG nog iets, is voor 89 euro te koop bij megapool.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

oh je bedoelt die toppert die Willem zo aanprijst

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

dttom schreef:

die dvd speler die in de laatste consumentengids de beste koop was LG nog iets, is voor 89 euro te koop bij megapool.

89 euro? hmmm, zag het artikel net, en stond daar voor iets meer dan 10 euro meer... bedankt voor de tip!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Aangezien het me niet gelukt is onze Philips dvd640 regiovrij te maken, ben ik op zoek naar een goedkope regiovrije dvd-speler. Tips over het regiovrij maken van de speler die ik nu heb zijn ook altijd welkom.

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk is ie wel regiovrij te maken!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Bedankt voor je tip en ik zal het proberen! Ik ben niet zo praktisch met die dingen

diddledidoo

• 239 berichten
  • 0 stemmen

Heeft iemand hier toevallig ervaring met de dolby surrounddvdset die nu voor €99,- te koop is bij de Blokker? Ik zag er namelijk gisteren daar een staan en daar draaiden ze lotr. Op een afstandje klonk het geweldig, hoewel het geluid vrij zacht stond en het aardig druk in de winkel was. Ik weet niet meer hoe het merk precies was. Het eerste woord was in ieder geval home en dan kwam er nog een woord.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Misschien Homestead...

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

nee, Provision.

diddledidoo

• 239 berichten
  • 0 stemmen

Nee allebei niet . Je had er inderdaad wel een van Provision, maar die bedoel ik niet. Provision was er een zonder dolby surround-systeem en dit was er eentje met een stuk of vijf boxen.

diddledidoo

• 239 berichten
  • 0 stemmen

Ja ik ben erachter: Home electronics, zo heet ie. Iemand daar ervaring mee?

Nanda

• 7 berichten
  • 1 stemmen

heb ook die dvdspeler en surroundset van blokker, heb het nu al een jaar en werkt nog steeds perfekt. niets mis mee.

Nanda

• 7 berichten
  • 1 stemmen

bij bcc hebben ze dvdspelers voor 50 euro, regiovrij

Biosguru

• 1557 berichten
  • 5096 stemmen

Deze bevalt mij erg goed: een maxgear gekocht bij funprice computers, voor 79,- Euro

Speelt NTSC en PAL en is naar mijn weten de goedkoopste dvd speler met progressive scan RGB uitgang (voor op de beamert)

Het geluid is ook goed (relatief ten opzicht van veel andere cheapo dvd spelers).

Nog geen problemen mee gehad heb hem nu 1 jaar. Bevalt goed

Epitaph

• 466 berichten
  • 3436 stemmen

Ik heb een Finlux DVD-412 .Hy doet het op zich goed,maar als ik Zoom gebruik ,blyft dat icoontje telkens in beeld staan.

Dat bederft mn kykgenot nogal.Misschien weet iemand hoe ik dat verhelpen kan?

En hebben alle DVD-spelers dat?

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Goedkope DVD-spelers zijn prima voor je buurmeisje van 11 maar wil je een beetje serieus kijken zou ik toch naar een merk gaan (en dan hoeft het niet eens Marantz, Nad of Denon te zijn).

Voor zo'n 80 euro heb je al een prima Panasonic, JVC of Pioneer. Die zijn kwalitatief beter, hebben doorgaans progressive scan en spelen tenminste alles af, dus ook DVD-R, +R, SVCD, de hele mikmak.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Mijn ervaring is dat juist de goedkope modellen alleshappers zijn.

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5066 stemmen

Captain Pervert schreef:

Voor zo'n 80 euro heb je al een prima Panasonic, JVC of Pioneer. Die zijn kwalitatief beter, hebben doorgaans progressive scan en spelen tenminste alles af, dus ook DVD-R, +R, SVCD, de hele mikmak.

Het is nu juist een kenmerk van goedkope merken dat ze veel afspelen. Doorgaans veel meer dan goedkope modellen van A-merken. Juist die hebben vaak problemen met SVCD of DVD-R om nog maar te zwijgfen over regio 1 DVD's.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Jordy schreef:

Nou nee hoor. Niet mijn ervaring, althans.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Jordy schreef:

Ik heb dan weliswaar 0,01% ervaring met DVD-spelers, maar het feit dat mijn DVD-speler enkele maanden geleden nog een DVD kompleet heeft gemold, bevestigt je oordeel wel...

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ik kocht ooit vrij dure Sony DVD speler, maar die heb ik sinds kort naar de slaapkamer verbannen voor een Kruitvat-spelertje die meer afspeelt en waar ook nog een beter geluid in zit ook.

Ik heb ook een DVD speler van Videoland "gekregen" (Cyberhome) maar dat is een vreselijk rotding, hij maakt herrie, is traag en bij de minste kras op de DVD houdt ie er mee op. Ik zag hem gister nog in een folder staan van EP geloof ik, voor € 49,00. NIET KOPEN.

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

2x een LG 8900c (71,-) thuis gehad, maar beide spelers hadden problemen met de synchronisatie van beeld en geluid. Scheelt haast niks, maar was bijzonder irritant bij films. Daarna maar een Grundig gdp-1100 (89,-) genomen en die werkt tot nu toe perfect. Helaas werkt de afstandsbediening niet super. Je moet goed richten etc. Dat had LG wel goed voor mekaar. Uit alle mogelijke hoeken kon je de speler bedienen. Maar als ik moet kiezen tussen een goede synchronisatie of een goede ab dan is de keus niet moeilijk.

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Ik heb het idee (enigszins gebaseerd op ervaring) dat goedkope DVDspelers van een A-merk enkel het formaat DVD ondersteunen wat het merk zelf gebruikt (dus DVD-R bij Pioneer, Panasonic en JVC en DVD+R bij Philips).

De duurdere pakken dan ook de DVD's van het concurrerende systeem, al staat dat soms niet met zoveel woorden in de handleiding.

Verwarrende zooi.

its my life

• 200 berichten
  • 0 stemmen

ik heb een hitekiter een duits merk.

Werkt erg goed

Foxhollywood

• 178 berichten
  • 312 stemmen

Had destijds ook een dure Sony dvd speler gekocht, maar ook verbannen naar de slaapkamer. Heb een Aristona model ADV430 opgehaald. Een monster apperaat, die naast de bekende formaten ook alle DIVXformaten, Xvid en mpeg voortreffelijk afspeelt. Ben er zo tevreden dat ik er gelijk maar een 2e bij heb gekocht, voor in de slaapkamer. Kosten 69 euro per stuk

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Weet iemand een goedkope, regiovrije dvd speler ? (rond de 50 euro). Hoeft niet veel te kunnen, zolang hij maar de gangbare 'maten' en ondersteunt en regiovrij is.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.