- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Het grote Batman topic
Het grote Batman topic

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoorde je anders niet mekkeren bij Captain America/The Avengers .

thunderball
-
- 5591 berichten
- 1340 stemmen
Ik heb persoonlijk niks tegen Affleck, het lijkt mij verder een sympathiek iemand en zo slecht deed hij het niet eens als Daredevil. Ik vond dat hij zeer goed een blind iemand neer zette (de film zelf was helaas zeer matig), maar.... wanneer je kunt kiezen uit zo veel kandidaten, waarom dan weer een bekend iemand, die al een superheld heeft gespeeld en niet echt als een mannetjesputter bekend staat.

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik hoorde je anders niet mekkeren bij Captain America/The Avengers .
Als ik eerlijk moet zijn, ik had niet door dat het om dezelfde acteur ging omdat het zo lang was geleden dat ik The Fantastic Four nog had gezien. Vind hem als Captain America trouwens een pak beter dan als Johnny Storm dus het was een goede evolutie waardoor het me minder stoorde.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verwacht dat Affleck als Batman ook een enorme upgrade zal zijn op Daredevil.

Starmaster501
-
- 882 berichten
- 174 stemmen
Eerst prijst iedereen Affleck de hemel in met zijn film Argo, nu gaat hij Batman spelen en is hij ineens weer helemaal slecht..?

Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1183 stemmen
Met Argo volgde Affleck niemand op. Nu neemt hij de fakkel over van Christian Bale, wiens Batman een enorme aanhang heeft verworven.

Starmaster501
-
- 882 berichten
- 174 stemmen
Of terwijl, op elke andere acteur zou er dan ook negatief commentaar komen, omdat die het over moet nemen van Bale..?

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eerst prijst iedereen Affleck de hemel in met zijn film Argo, nu gaat hij Batman spelen en is hij ineens weer helemaal slecht..?
Affleck werd bij Argo geprezen voor zijn regie, niet voor zijn acteerwerk.

Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1183 stemmen
Of terwijl, op elke andere acteur zou er dan ook negatief commentaar komen, omdat die het over moet nemen van Bale..?
Ik denk het wel.

Brix
-
- 19098 berichten
- 4570 stemmen
Ooit...láng geleden was Mike Henry kandidaat voor de rol van Batman in een geplande speelfilm.
Dat ging helaas niet door, omdat Henry destijds in een aanslepende rechtszaak verwikkeld was, betreffende onverkwikkelijke toestanden die plaats hadden tijdens de opnames van een aantal Tarzan films, waarin hij de hoofdrol had gespeeld.
Een andere tijd ja, maar Henry had zeker geen voorgevormd plastic borstkuras nodig gehad, en zijn gezicht was perfect, in vergelijking met de getekende stripversie van de held.

Brix
-
- 19098 berichten
- 4570 stemmen

royduin
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Volgorde Batman films:
Beste filmliefhebbers,
Ik wil Batman weer gaan kijken (de nieuwe films) maar heb geen idee wat nu de juiste volgorde is en welke films nu wel tot de reeks behoren en welke niet.
Volgens mij is het zo:
- Batman Begins (2005)
- The Dark Knight (2008)
- The Dark Knight Rises (2012)
- The Dark Knight Returns, Part 1 (2012)
- The Dark Knight Returns, Part 2 (2013)
Maar ik kom ook deze tegen:
- Man of Steel (2013)
Wie kan voor mij wat duidelijkheid scheppen?
Alvast bedankt!
Groet, Roy

Tall man
-
- 289 berichten
- 950 stemmen
Beste Roy,
De trilogie van Christopher Nolan is als volgt:
Batman Begins (2005)
The Dark Knight (2008)
The Dark Knight Rises (2012)
De andere 2 Batman films die je aangeeft zijn 2 geanimeerde films en horen niet bij de trilogie van Nolan zover ik weet.
De laatste, Man of Steel (2013) is de nieuwe supermanfilm en heeft helemaal niks met Batman te maken.
Ik hoop je hiermee genoeg te informeert te hebben.

royduin
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Hartelijk dank voor je reactie!
Laat ik de animatie films liggen en Superman is inderdaad totaal wat anders, geen idee hoe ik daarbij kwam.
Nu maar beginnen met Batman Begins dan maar!

kappeuter (crew films)
-
- 69400 berichten
- 5535 stemmen

kappeuter (crew films)
-
- 69400 berichten
- 5535 stemmen

Jokkie
-
- 79 berichten
- 289 stemmen
Gerucht: Ben Affleck wil geen Batman meer spelen...

kappeuter (crew films)
-
- 69400 berichten
- 5535 stemmen

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen

Kondoro
-
- 9860 berichten
- 2267 stemmen

kappeuter (crew films)
-
- 69400 berichten
- 5535 stemmen
The Batman release vertraagd samen met bekendmaking hoofdrol - XGN.nl
"The Batman zal uitkomen op 25 juni 2021."

Nicholas
-
- 1765 berichten
- 278 stemmen
Pattinson is de nieuwe Batman. Uitstekende keuze.

kappeuter (crew films)
-
- 69400 berichten
- 5535 stemmen
Dr. Travis Langley, a psychology professor and author, analyzes each and every villain from the Batman movies. Dr. Langely explains, in details, the motivations behind movie villains like the Joker, Catwoman, Riddler, Bane, Poison Ivy and more. Looking at this villains from a psychological angle, Dr. Langley breaks down what makes these villains tick.

kappeuter (crew films)
-
- 69400 berichten
- 5535 stemmen

kappeuter (crew films)
-
- 69400 berichten
- 5535 stemmen

john mcclane 2
-
- 2905 berichten
- 6181 stemmen
Er ging me toch een partij geld in die eerste film om ! Wat een marketing .
Geniaal : LInk naar hoe warner brothers geniaal alles inzette .

Film Pegasus (moderator films)
-
- 29832 berichten
- 5071 stemmen
Het plan was dat Michael Keaton als Batman de DC-tegenhanger werd van Marvels Nick Fury. Maar Batgirl werd al geschrapt en zijn rol in Aquaman 2 werd al vervangen door Ben Afflick Batman. Blijft voorlopig nog the Flash over, maar Flash-acteur praat tegenwoordig meer met het gerecht dan met de pers. Veel andere DC-projecten zijn met dit Warner Bros beleid ook nog onzeker.