• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.995 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.256 gebruikers
  • 9.388.998 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Sillycious

• 10 berichten
  • 10 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Misschien bedoel je Cool Runnings?

Nee, het is niet de film die ik bedoel, maar hij lijkt me wel cool, dus wel bedankt voor je suggestie.

Sillycious

• 10 berichten
  • 10 stemmen

otherfool schreef:

Of misschien de Ali G. film?

http://www.moviemeter.nl/film/2134

edit: Ali G. Indahouse dus.

Neee, dat is hem zeker niet. Ben niet zo fan van Ali G.

Er komen weer langzaam stukjes terug: op een zonnig strand begon een blanke man Jamaicaans te praten, kan Pierce Brosnan zijn, maar ook Ben Stiller...of iemand anders... kan ook

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Along Came Polly begint op een strand met Hank Azaria als bizarre duikinstructeur met dito accent (als ik het me goed herinner). Is met Stiller.

Sillycious

• 10 berichten
  • 10 stemmen

otherfool schreef:

Along Came Polly begint op een strand met Hank Azaria als bizarre duikinstructeur met dito accent (als ik het me goed herinner). Is met Stiller.

Er begint me wat te dagen.....even zoeken. Thx.

newG

• 956 berichten
  • 2348 stemmen

Sillycious schreef:

Er komen weer langzaam stukjes terug: op een zonnig strand begon een blanke man Jamaicaans te praten, kan Pierce Brosnan zijn, maar ook Ben Stiller...of iemand anders... kan ook

White men can't jump met woody Hareldson in gedachten?

Moest daarstraks al denken aan die film :s

Volgens mij heb ik die woody als eens jamaicaans horen praten in een film

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

Misschien een James Bond film......Jamaica..........? Weet alleen niet welke!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Allison '85 schreef:

live and let die

Danit

• 46 berichten
  • 3 stemmen

Sillycious schreef:

(quote)

After the sunset mischien?

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

Weet je niet wat er nog meer in de film gebeurd?

Danit

• 46 berichten
  • 3 stemmen

maar along cme polly lijkt er meer op met Reuben

http://www.youtube.com/watch?v=b_Tgeo6YeOY

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3129 stemmen

Sillycious schreef:

In Film > Algemeen > Jamaicaans dialect:

Ik ben op zoek naar een film waarin met zwaar Jamaicaans dialect wordt gesproken.

Ooit eens een film gezien waarvan ik genoot door het Jamaicaanse dialect van een (dacht ik) blanke acteur die Jamaicaans sprak.

Iemand enig idee welke film het is (ik weet, erg weinig aanwijzingen, maar de film boeide niet, alleen dat dialect).

Anders zijn verwijzingen naar andere films waarin grof Jamaicaans wordt gesproken ook zeer welkom.

Thx in advance.

Shottas?

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Dan moet je deze zien!

newG

• 956 berichten
  • 2348 stemmen

Allison '85 schreef:

combi schreef:

live and let die

Of Dr No !

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik heb gisteren een film gezien.. 2 franse depressieve (waarvan 1 turks) meisjes, geen geld en een moord.. hij is redelijk nieuw. en het is een soort van road movie.

edit: heb hem gevonden:

Meurtrières (2006)

naf

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ok, ik zoek nl. ook een filmtitel. Ik kan me er weinig van herinneren, maar ik zal proberen genoeg details te geven. Ik heb deze film namelijk deels gezien een aantal jaar geleden terug, maar heb de titel nooit onthouden en zou deze graag eens volledig zien.

Het is een film waar een jongen ziek is. Hij moet een donor hebben (denk ik). Ik herinneren me 2 scenes waar hij en zijn moeder een kerstboom zitten te versieren en dat hij neervalt op de grond. De 2de scene is wanneer de dokter (in de film werd gezegd dat deze dokter nog nooit gefaald had bij een operatie) van de operatiekamer komt en dat hij zijn wit hoedje neergooit op de grond (zodat de moeder het al kon zien dat de jongen het niet overleeft had). Meer kan ik me niet herinneren, alvast bedankt voor de hulp!

Jan jr.

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Hoe heet deze film?:

Jaren geleden zag ik in Engeland een film waarin uitsluitend zwarte spelers meespeelden. Het ging over een (ik denk) dominee die op zijn wijze het levensverhaal vertelde van ene William die op de levenstrein diverse stations (verleidingen) aandeed. Een kreet uit die film, wat mij nu zo'n 50 jaar is bijgebleven is; "And there he's coming, old William. Old William is coming".

Kan iemand mij helpen aan de titel van deze film?

RY1987

• 13 berichten
  • 104 stemmen

Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een film die ze een paar jaar terug heeft gezien.

het is een horrorfilm waarin een paar jongens die games ontwerpen ineens zelf in het spel komen, en waar ze in het spel zien hoe ze zelf om het leven komen.

En dan was er in de film ook nog iets met een roos, geen idee wat, maar het was wel belangerijk in de film.

kan iemand ons helpen?

bedankt

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

RY1987 schreef:

Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een film die ze een paar jaar terug heeft gezien.

het is een horrorfilm waarin een paar jongens die games ontwerpen ineens zelf in het spel komen, en waar ze in het spel zien hoe ze zelf om het leven komen.

En dan was er in de film ook nog iets met een roos, geen idee wat, maar het was wel belangerijk in de film.

kan iemand ons helpen?

bedankt

Stay Alive?

robotech01

• 21 berichten
  • 22 stemmen

newG schreef:

Lifeforce http://www.moviemeter.nl/film/4226

deze schiet me nog te binnen

deze is het ook niet, maar wat wel is dat de film die ik bedoel uit het zelfde tijdperk komt

jaren herinner me ik deze film alleen op deze manier,

best wel frustrerend om niet er achter te komen wat het nou was...

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

robotech01 schreef:

In Film > Algemeen > sci fi uit de jaren 80...:

hallo mede gebruikers,

ik heb een vraagje,

ik zoek een titel voor een sci fi film, waaruit ik mij alleen het volgende kan herinneren:

er is een soort grote zweevende schuinhangende ruimteschip warin het volgende staat, 2 plexiglazen platen waaruit de vorm is gehaald van een mens, in die plaat zitten heel veel gaten met naalden.

ik kan me herinneren dat er iemand in geplaatst werd en dat dan langzaam de 2 delen naar elkaar toe schoven om zo diegene die er tussen zit, bloed af te tappen.

klinkt misschien vaag of raar, maar ik weet dat dit ding een sleutelrol had in de film, mede ook omdat het achter op de huur video stond.

en ik kan me een grote sterke vent herinneren die op het einde een vrouw uit dat ding red, door de delen niet te laten sluiten.

Poging:

From Beyond

The Thing

Prey

Creature

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

ik zoek een film zoals the Pagemaster

live action en animation

het enigste wat ik nog weet is dat een jongen achter in hun tuin valt in het water en daar in tekenfilm een avontuur beleeft als vis

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

ik zoek ook nog een oudere kerstfilm

over 2 kinderen die aankomen op het vliegveld tegen de kerst

verder weet ik nog dat ze in een groot bos terecht komen en daar een soort Kerstman tegen komen maar ze zijn er bang voor

newG

• 956 berichten
  • 2348 stemmen

robotech01 schreef:

In Film > Algemeen > sci fi uit de jaren 80...:

hallo mede gebruikers,

ik heb een vraagje,

ik zoek een titel voor een sci fi film, waaruit ik mij alleen het volgende kan herinneren:

er is een soort grote zweevende schuinhangende ruimteschip warin het volgende staat, 2 plexiglazen platen waaruit de vorm is gehaald van een mens, in die plaat zitten heel veel gaten met naalden.

ik kan me herinneren dat er iemand in geplaatst werd en dat dan langzaam de 2 delen naar elkaar toe schoven om zo diegene die er tussen zit, bloed af te tappen.

klinkt misschien vaag of raar, maar ik weet dat dit ding een sleutelrol had in de film, mede ook omdat het achter op de huur video stond.

en ik kan me een grote sterke vent herinneren die op het einde een vrouw uit dat ding red, door de delen niet te laten sluiten.

Nieuwe poging...

Evils of the Night (1985)

http://www.moviemeter.nl/film/20072

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

FixX schreef:

ik zoek ook nog een oudere kerstfilm

over 2 kinderen die aankomen op het vliegveld tegen de kerst

verder weet ik nog dat ze in een groot bos terecht komen en daar een soort Kerstman tegen komen maar ze zijn er bang voor

Misschien deze? (Via de IMD-keywords):

Silent Night, Deadly Night

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

FixX schreef:

ik zoek een film zoals the Pagemaster

live action en animation

het enigste wat ik nog weet is dat een jongen achter in hun tuin valt in het water en daar in tekenfilm een avontuur beleeft als vis

Via IMDB: The Water Babies???

SjojS

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van de film, waarbij een aantal SWAT-leden in opleiding voor hun laatste 'examen' naar een verlaten eiland gaan. Op dit eiland is een dorp nagebouwd, maar alles is fictief. De swatleden in opleiding komen er al snel achter dat het eiland niet verlaten lijkt te zijn en de één na de ander wordt vermoord.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

SjojS schreef:

Ik ben op zoek naar de titel van de film, waarbij een aantal SWAT-leden in opleiding voor hun laatste 'examen' naar een verlaten eiland gaan. Op dit eiland is een dorp nagebouwd, maar alles is fictief. De swatleden in opleiding komen er al snel achter dat het eiland niet verlaten lijkt te zijn en de één na de ander wordt vermoord.

http://www.moviemeter.nl/film/12156

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

Hallo,

Ik ben op zoek naar een paar goede Science-Fiction/Actie/Thriller

film's. Waar veel chaos in voorkomt.

Het type film dat ik zoek is zoals:

Independence Day (1996)

I Am Legend (2007)

Cloverfield (2008)

Day the Earth Stood Still, The (2008)

War of the Worls (2005)

Dat soort film's dus, en ik hoop dat er nog een paar zijn die ik niet ken en die ik niet gezien heb.

Alvast Bedankt!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Godzilla, Deep Impact, Armageddon, Evolution, I: Robot, Southland Tales, The Invasion, 12 Monkeys, Brazil, The Fifth Element, The Postman, Starship Troopers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.