- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ik ben opzoek naar een animatiefilm, waarvan ik slechts een korte scene kan herrineren;
Een jongetje (kan ook een meisje zijn) ligt in bed en in het donker zweeft het bed ergens en botst het voortdurend tegen een wand aan en hoor je een duivelse lach....
Vager kan de beschrijving niet zijn. De film lijkt mij een soort droom, en ik kan me herrineren dat er een optocht is in het begin van de film? Carnaval of kermis?:(
Please help me out!:D
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Trouwens nog bedankt lordsnoopy, maar het is niet Titus, het is een cultfilm en wel een hele wrede.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Trouwens nog bedankt lordsnoopy, maar het is niet Titus, het is een cultfilm en wel een hele wrede.
Caligula? Dat is behoorlijk cult (maar wel al vrij oud).
Ik ben opzoek naar een animatiefilm, waarvan ik slechts een korte scene kan herrineren;
Een jongetje (kan ook een meisje zijn) ligt in bed en in het donker zweeft het bed ergens en botst het voortdurend tegen een wand aan en hoor je een duivelse lach....
Vager kan de beschrijving niet zijn. De film lijkt mij een soort droom, en ik kan me herrineren dat er een optocht is in het begin van de film? Carnaval of kermis?:(
Please help me out!:D
Monsters & Co.?
leodiemel
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek... Smoked?? countryfilm:
Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de titel niet meer zeker weet. Volgens mij heette hij Smoked maar hierop kan ik niks vinden.
De film gaat over een countryzanger die op tournee was met zijn band en op zijn optredens werd te veel rook gebruikt en daar was hij het niet mee eens en vervolgens verliet hij de band.
Hij komt terecht in een klein dorpje en ontmoet daar een meisje. Hij gaat tijdelijk bij dat meisje en haar broers het countryleven leren. (paardrijden, rodeo's e.d.)
In de tussentijd wordt hij vervangen in de band door een dubbelganger en even later komt hij daar achter.
Hij gaat terug naar de band en stelt de orde op zaken. Tijdens zijn volgende optreden (opnieuw in dezelfde stad waar het laatste optreden was met zijn dubbelganger) nodigt hij de familie uit waar hij de afgelopen tijd verbleef, en vraagt het meisje ten huwelijk on stage.
De film is uitgezonden op een van de nederlandse televisie zenders 1, of 3, maar dit is al een jaar of 10 geleden.
Kan iemand mij helpen om deze film te vinden?
groetjes Leo
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Bedankt Lordsnoopy, ik heb hem trouwens al gevonden, het is "Quo vadis" maar dan de 2001 versie.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Bedankt Lordsnoopy, ik heb hem trouwens al gevonden, het is "Quo vadis" maar dan de 2001 versie.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een film, ik dacht dat hij Hanencan heette, maar blijkbaar is dat niet zo. Het is al een tijdje geleden, maar ik dacht een klein jongetje veranderde in een dier, en zo een boze kwaadaardige uil moesten verslaan.
®Tc
-
- 8212 berichten
- 1087 stemmen
Ik zoek een film:
Er schreef iemand een boek over hoe je een perfecte moord moest plegen. Later pleegt iemand een moord in opdracht van iemand om die zijn gezin uit te moorden (er was een babytje aan het zuurstof ook en daar werd die slang uitgetrokken). Later probeert de politieman de makers van het boek aan te klagen wegens moord.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
ik zoek een film, ik dacht dat hij Hanencan heette, maar blijkbaar is dat niet zo. Het is al een tijdje geleden, maar ik dacht een klein jongetje veranderde in een dier, en zo een boze kwaadaardige uil moesten verslaan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film:
Er schreef iemand een boek over hoe je een perfecte moord moest plegen. Later pleegt iemand een moord in opdracht van iemand om die zijn gezin uit te moorden (er was een babytje aan het zuurstof ook en daar werd die slang uitgetrokken). Later probeert de politieman de makers van het boek aan te klagen wegens moord.
®Tc
-
- 8212 berichten
- 1087 stemmen
Die ben ik ook tegengekomen via de zoekfunctie, maar die is het dus niet.
eliasjuh
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Gezocht:
Beste moviemeter gebruikers, ik heb al een tijd gezocht naar een film over een opa die zijn erfenis wil verdelen onder zijn kinderen,maar hij wil dit wel goed doen en gaat dan kijken wie er ECHT om hem geven en niet alleen om zijn geld. Ik meen dat dit een komedie film is. Het is al best een oude film zeker wel uit de jaren 90. Als iemand weet waar ik het over heb stuur me dan een berichtje, alvast bedankt
newG
-
- 956 berichten
- 2348 stemmen
Beste moviemeter gebruikers, ik heb al een tijd gezocht naar een film over een opa die zijn erfenis wil verdelen onder zijn kinderen,maar hij wil dit wel goed doen en gaat dan kijken wie er ECHT om hem geven en niet alleen om zijn geld. Ik meen dat dit een komedie film is. Het is al best een oude film zeker wel uit de jaren 90. Als iemand weet waar ik het over heb stuur me dan een berichtje, alvast bedankt
The Royal Tenenbaums
een gokje...
Sillycious
-
- 10 berichten
- 10 stemmen
In Film > Algemeen > Jamaicaans dialect:
Ik ben op zoek naar een film waarin met zwaar Jamaicaans dialect wordt gesproken.
Ooit eens een film gezien waarvan ik genoot door het Jamaicaanse dialect van een (dacht ik) blanke acteur die Jamaicaans sprak.
Iemand enig idee welke film het is (ik weet, erg weinig aanwijzingen, maar de film boeide niet, alleen dat dialect).
Anders zijn verwijzingen naar andere films waarin grof Jamaicaans wordt gesproken ook zeer welkom.
Thx in advance.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Dat is die film met Michael J. Fox.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Dat is die film met Michael J. Fox.
Nee, het is die film met Kirk Douglas! (grootste acteursnaam eerst, hè! Wel prioriteiten stellen!)
Greedy dus, zoals Mug al zei....
robotech01
-
- 21 berichten
- 22 stemmen
In Film > Algemeen > sci fi uit de jaren 80...:
hallo mede gebruikers,
ik heb een vraagje,
ik zoek een titel voor een sci fi film, waaruit ik mij alleen het volgende kan herinneren:
er is een soort grote zweevende schuinhangende ruimteschip warin het volgende staat, 2 plexiglazen platen waaruit de vorm is gehaald van een mens, in die plaat zitten heel veel gaten met naalden.
ik kan me herinneren dat er iemand in geplaatst werd en dat dan langzaam de 2 delen naar elkaar toe schoven om zo diegene die er tussen zit, bloed af te tappen.
klinkt misschien vaag of raar, maar ik weet dat dit ding een sleutelrol had in de film, mede ook omdat het achter op de huur video stond.
en ik kan me een grote sterke vent herinneren die op het einde een vrouw uit dat ding red, door de delen niet te laten sluiten.
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
In Film > Algemeen > Jamaicaans dialect:
Ik ben op zoek naar een film waarin met zwaar Jamaicaans dialect wordt gesproken.
Ooit eens een film gezien waarvan ik genoot door het Jamaicaanse dialect van een (dacht ik) blanke acteur die Jamaicaans sprak.
Iemand enig idee welke film het is (ik weet, erg weinig aanwijzingen, maar de film boeide niet, alleen dat dialect).
Anders zijn verwijzingen naar andere films waarin grof Jamaicaans wordt gesproken ook zeer welkom.
Thx in advance.
Misschien bedoel je Cool Runnings?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
ThorrieMorrie
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een film titel - herriner me alleen nog maar wat plot:
Betrof hier een vrouw die onterecht in de gevangenis kwam. Hier op een of andere manier uit kwam en vervolgens een meester dief werd. Dit werd ze om wraak te nemen op iemand. Is volgens mij een film die al meer dan 10 jaar oud is.
ThorrieMorrie
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Nee het was geen Rambo. Hoofd persoon is de vrouw
ThorrieMorrie
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij doet ze dan ook een aantal grote roof overvallen.
diamanten roof etc
newG
-
- 956 berichten
- 2348 stemmen
In Film > Algemeen > sci fi uit de jaren 80...:
hallo mede gebruikers,
ik heb een vraagje,
ik zoek een titel voor een sci fi film, waaruit ik mij alleen het volgende kan herinneren:
er is een soort grote zweevende schuinhangende ruimteschip warin het volgende staat, 2 plexiglazen platen waaruit de vorm is gehaald van een mens, in die plaat zitten heel veel gaten met naalden.
ik kan me herinneren dat er iemand in geplaatst werd en dat dan langzaam de 2 delen naar elkaar toe schoven om zo diegene die er tussen zit, bloed af te tappen.
klinkt misschien vaag of raar, maar ik weet dat dit ding een sleutelrol had in de film, mede ook omdat het achter op de huur video stond.
en ik kan me een grote sterke vent herinneren die op het einde een vrouw uit dat ding red, door de delen niet te laten sluiten.
Kzit ier al een kwartier te zoeken naar de titel, en dan besef ik dat het blade met wesley snipes waar ik aan zit te denken...
http://www.moviemeter.nl/film/224
dat zal hem wel niet zijn zeker 
newG
-
- 956 berichten
- 2348 stemmen
Lifeforce http://www.moviemeter.nl/film/4226
deze schiet me nog te binnen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.