• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.181 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Cabana

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor de reactie.

Het is zoals Bublez zei: Pandora's Clock.

Blijkbaar sloeg ik de twee films door elkaar door dat virus en het aapje.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Ik kreeg vandaag een vraag toegeworpen, maar ik kom te weinig info tegen op het net. Beter zoeken misschien..., maar waar?

Ik zoek geen filmtitel deze keer, maar 2 films mét DTS!.

Het gaat om de films 300 en V For Vendetta. Kan het kloppen dat deze films zijn uitgebracht met DTS? (Geen Blu-Ray)

5.1Digital Dolby voldoet niet aan mijn eis dus! (Raar woordje "eis", hmm ik dwaal af).

Beide films zijn als 2DVD special editons te bestellen maar volgens mij geen DTS. Ik kan er naast zitten.

Nope, beiden alleen verkrijgbaar met Dolby Digital 5.1.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

(quote)

Nope, beiden alleen verkrijgbaar met Dolby Digital 5.1.

Thnx, Bron?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

dvdcompare.net

mr-spoon

• 7 berichten
  • 7 stemmen

ik zoek een film waarbij er drie mensen zijn met een speciale gave2 mannen en 1 vrouw. een van de mannen, de slechterik kan met zijn geest switsen naar een ander lichaam en jaagt op de andere man en vrouw. Wat hun gaven zijn weet ik niet meer

Error_2009

• 107 berichten
  • 1875 stemmen

x-men?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

lijkt een beetje op

shocker van craven

anders fallen met denzel

en het doet me ergens ook denken aan scanners van cronenberg

thamike20

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Spoilers > vraag over geestfilm:

hoi, ik zoek een film die ik al een tijdje geleden gezien heb maar de titel niet meer van weet. het gaat over een paar mensen die met auto stukken komen te staan en naar een huis toe gaan waar ze daarna niet meer wegmogen van een geestrechter die hun ergens van beschuldigd. weet iemand hoe deze film heet?

Bubblez

• 2065 berichten
  • 2512 stemmen

thamike20 schreef:

In Film > Spoilers > vraag over geestfilm:

hoi, ik zoek een film die ik al een tijdje geleden gezien heb maar de titel niet meer van weet. het gaat over een paar mensen die met auto stukken komen te staan en naar een huis toe gaan waar ze daarna niet meer wegmogen van een geestrechter die hun ergens van beschuldigd. weet iemand hoe deze film heet?

Klinkt erg als Nothing but trouble met o.a. Dan Aykroyd als rechter, Demi Moore, Chevy Chase en John Candy...

thamike20

• 2 berichten
  • 0 stemmen

jah dat is hem. bedankt.

In Film > Algemeen > Titel?:

Plot:

Wat ik kan herinneren: Zand, woestijd daarin een lange container, of ruimteschip. met aan boord 2 mensen en een robot zoiets als die van short circuit maar dan met benen.

Die is niet helemaal te vertrouwen. rode ogen.

En wat mij het meest bijbleef is dat de vrouwelijke hoofdrolspeelster een metalen splinter in haar oog had en het toch aan die onbetrouwbare robot overliet om die razendsnel uit haar oog te trekken.

Nu de Titel nog?

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Hoi, ik heb weer een uitdaging voor jullie Ik zoek een horror/thriller die al redelijk oud is (een jaar of 10 geleden eens op tv gezien). Het enige wat ik me er nog van kan herinneren zijn twee mannen die elkaar in een hutje in een donker bos bestoken met een mes. Heeft toen een behoorlijke indruk gemaakt, hopelijk kan iemand me verder helpen...

heemskerktollie

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik zag ooit een film met Leslie Nielsen. Een scéne uit deze film: Leslie dacht een koekje aan hond gegeven te hebben. Een vrouw merkt op dat het de hond z'n achterste is, waarop Nielsen reageert: o, dan zal die dat snoepje niet zo lekker gevonden hebben. Alvast heel erg bedankt voor de moeite

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Een van de Naked Gun films misschien?

newG

• 956 berichten
  • 2348 stemmen

heemskerktollie schreef:

Ik zag ooit een film met Leslie Nielsen. Een scéne uit deze film: Leslie dacht een koekje aan hond gegeven te hebben. Een vrouw merkt op dat het de hond z'n achterste is, waarop Nielsen reageert: o, dan zal die dat snoepje niet zo lekker gevonden hebben. Alvast heel erg bedankt voor de moeite

klinkt nogal mr magoo achtig

Barcel

• 1370 berichten
  • 30 stemmen

Error_2009 schreef:

1- Een anime over een trein, met tussendoor live-action beelden van een rijdende trein...iets met Rapachu???

Tenkû no Shiro Rapyuta?

foxeinstein

• 16 berichten
  • 31 stemmen

In De Site > MovieMeter pakketservice > Op zoek naar film:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Horror film waar ik de titel niet van weet.

Ik heb de film ooit eens gezien (zo,n 12 jaar geleden) op tv en hij is daarna er nooit weer voor geweest. Toch staat het mij nog steeds op het netvlies een zou ik dus graag de titel willen weten.

de Film is een eind jaren 70 of begin jaren 80 horrorfilm en het gaat over het volgende. Een groep studenten in een vliegtuig stort neer op een eiland wat op het eerste gezicht onbewoond lijkt. maar al snel vinden ze een huis met op het het eerste gezicht een vriendelijk wat exentriek gezin (zo'n stelletje hill-bileys). Na een aantal dazgen komt de groep er achter dat het gezin niet is wat het lijkt en dat ze in werkelijkheid hardsikke gestoord en moordlustig zijn. student na student word afgemaakt tot er nog maar weinig overzijn die vluchten. Er staat mij iets bij Dat er ook iets mysterieus is onder de grond van het huis?

of ergens onder de grond bij het strand in een grot (iets dergelijks)

de film heeft op mij destijds aangegrepen en ik zal hem nog wel eens willen zien . Maar dan moet ik wel de titel weten

alvast bedankt voor alle sugesties

foxeinstein

• 16 berichten
  • 31 stemmen

In Film > Overige films > een onbekende film:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Horror film waar ik de titel niet van weet.

Ik heb de film ooit eens gezien (zo,n 12 jaar geleden) op tv en hij is daarna er nooit weer voor geweest. Toch staat het mij nog steeds op het netvlies een zou ik dus graag de titel willen weten.

de Film is een eind jaren 70 of begin jaren 80 horrorfilm en het gaat over het volgende. Een groep studenten in een vliegtuig stort neer op een eiland wat op het eerste gezicht onbewoond lijkt. maar al snel vinden ze een huis met op het het eerste gezicht een vriendelijk wat exentriek gezin (zo'n stelletje hill-bileys). Na een aantal dazgen komt de groep er achter dat het gezin niet is wat het lijkt en dat ze in werkelijkheid hardsikke gestoord en moordlustig zijn. student na student word afgemaakt tot er nog maar weinig overzijn die vluchten. Er staat mij iets bij Dat er ook iets mysterieus is onder de grond van het huis?

of ergens onder de grond bij het strand in een grot (iets dergelijks)

de film heeft op mij destijds aangegrepen en ik zal hem nog wel eens willen zien . Maar dan moet ik wel de titel weten

alvast bedankt voor alle sugesties

Arnout75

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Vroeger heb ik een film gezien waar ik de laatste tijd steeds aan moet denken. Ik weet alleen niet meer hoe de film heet, wie er in speelde enz enz. Vandaar deze oproep: wie weet over welke film dit gaat:

Het begin van de film en het einde is op dezelfde plaats (ik denk een aankomst hal op een vliegveld) Daar wordt in het begin iemand doodgeschoten. En er rend een man. Geduren de film volg je die man. hij kan tijdreizen en heeft een of ander doel maar dat ben ik kwijt. Wel weet hij door het reizen wat er in de aankosthal gaat gebeuren en op het einde van de film weet hij dan te voorkomen dat die persooon vermoord wordt. Verder kan ik me herinneren dat hij in de tijd reist en dan in de sneeuw komt naast een gebouw en er is bijna niemand.

Kan iemand me helpen met de titel?

Alvast bedankt!

Arnout

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

12 monkeys?

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Of Timecop?

Arnout75

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Kos!

Super! Het is 12 monkeys. Dank je.

Arnout

RobbyT

• 215 berichten
  • 44 stemmen

Hoi, ik zoek een film over het Oude Rome van een Poolse regisseur. Hij kwam uit in de periode 1999-2001. Ik kan me herinneren dat ie best wel wreed was. Weten jullie welke film ik bedoel?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

De eerste die mij te binnen schiet is Titus.

Maar kun je iets specifieker zijn?

damianodebeste

• 838 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film over schepen die oorlog met elkaar voeren verder weet ik alleen nog dat de film met Russell Crowe was kan iemand me helpen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Master & Commander

damianodebeste

• 838 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Master & Commander

thanks

clockwork

• 109 berichten
  • 403 stemmen

Dames en heren!

Laatst hoorde ik iemand enthousiast vertellen over het volgende:

Alle dingen die mensen samen doen zoals: aan tafel eten, tv kijken enz.

Omwisselen met de dingen de we alleen doen zoals: poepen, plassen, omkleden, "seks"

Dus Samen poepen, en naar een hokje gaan met de deur op slot om je eten op te eten.

Daarover schijnt een film te zijn! Ik ben helaas niet zo goed in het verhaal teproduceren maar het klonk erg tof!

Kent iemand een film die hierover gaat???

RobbyT

• 215 berichten
  • 44 stemmen

RobbyT schreef:

Hoi, ik zoek een film over het Oude Rome van een Poolse regisseur. Hij kwam uit in de periode 1999-2001. Ik kan me herinneren dat ie best wel wreed was. Weten jullie welke film ik bedoel?

Wat ik me kan herinneren is dat er zelfs een klein kind werd opgegeten door een leeuw, nadat deze samen met een aantal Christenen voor de leeuwen werden gegooid. Te erg voor Amerikaanse maatstaven, het is dus echt een cultfilm. Weet iemand welke film ik bedoel?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.