- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik herinner me nog een scene uit (hoogstwaarschijnlijk) een film die ik een aantal jaren terug heb gezien en destijds erg leuk vond: Een zwarte man als cowboy die niet kan praten schiet zichzelf per ongeluk in de voet als hij z'n revolver wilt pakken.
Ik ben er vrij zeker van dat het een western/comedy was. Lijkt me een vrij bekende scene, die iemand hier wel zou kunnen herkennen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Lightning Jack: http://www.moviemeter.nl/film/1978
Prompt
-
- 15 berichten
- 13 stemmen
Ik zoek 2 franse titels,
één film gaat over een groep jongeren die ongelooflijke stunts uithalen door op gebouwen te klimmen enz...
de andere film gaat over periode +/- 1800, waar één of ander monster een dorpje bedreigt,
zijn volgens mij beiden eind jaren 90, begin 2000 films
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek 2 franse titels,
één film gaat over een groep jongeren die ongelooflijke stunts uithalen door op gebouwen te klimmen enz...
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
de andere film gaat over periode +/- 1800, waar één of ander monster een dorpje bedreigt,
Prompt
-
- 15 berichten
- 13 stemmen
nog een titel gezocht;
één of andere sekte die door het kweken van mensen een soort van ubermens probeert te creeeren, een soort van detective-politiefilm waar de speurder met een bmw rijd en later in de film een oude saab steelt als ik me niet vergis.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Lightning Jack: http://www.moviemeter.nl/film/1978
Dat zou 'm wel zijn. Bedankt!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
nog een titel gezocht;
één of andere sekte die door het kweken van mensen een soort van ubermens probeert te creeeren, een soort van detective-politiefilm waar de speurder met een bmw rijd en later in de film een oude saab steelt als ik me niet vergis.
Misschien The Boys from Brazil alleen zegt me die BMW en Saab niets meer.
Nimrod
-
- 32 berichten
- 96 stemmen
Ik zoek een film wat oudere film en eentje die een paar jaar geleden in de bios draaide.
De oudere film gaat over een persoon die spoken ziet en die er één tegen moet houden met een paar andere spoken. Die slechte spook draagt een zwarte cape ofzo in die richting. Als het goed is schrijft die spook steeds een nummer op zijn slachtoffer.
De andere film gaat over een behekst huis ofzo waar een jonge familie in woont. Hij is hooguit vijf jaar geleden uitgekomen en draaide in de bioscoop.
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3285 stemmen
Misschien: http://www.moviemeter.nl/film/1012
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
De andere film gaat over een behekst huis ofzo waar een jonge familie in woont. Hij is hooguit vijf jaar geleden uitgekomen en draaide in de bioscoop.
Nimrod
-
- 32 berichten
- 96 stemmen
Helaas, het zijn allebei niet de films die ik zoek......
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
De oudere film gaat over een persoon die spoken ziet en die er één tegen moet houden met een paar andere spoken. Die slechte spook draagt een zwarte cape ofzo in die richting. Als het goed is schrijft die spook steeds een nummer op zijn slachtoffer.
Dat is The Frighteners: http://www.moviemeter.nl/film/294 .
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Is het een Franse film? De titel schiet me (nog) even niet te binnen.
Edit: Children's Play (Un Jeu d'Enfants)
Barcel
-
- 1370 berichten
- 30 stemmen
Hoi,
Ik zoek een Japanse animatietitel. Het gaat over een voetbalteam die niet kunt voetballen. Maar ze willen er echt iets van leren, dus ze moesten tegen een meisjesvoetbalteam spelen. Ik heb een stukje tijdens deze wedstrijd gezien: een keeper wilde de bal van een meisje blokkeren maar het miste en de keeper raakte met zijn hand per ongeluk aan de borst van het meisje. Dan bloost de keeper. Zo grappig. Er zijn ook een andere grappige scenes in die animatiefilm. Ik wil hem echt zien! Alvast bedankt, als iemand de titel weet!
Is er niemand die die scène kent? Of de film zelfs?
Error_2009
-
- 107 berichten
- 1875 stemmen
ik zoek een paar Anime films die een tijd geleden op duitse zender te zien waren, helaas staan ze (denk ik) niet op MM:
1- Een anime over een trein, met tussendoor live-action beelden van een rijdende trein...iets met Rapachu???
2- Een Japanse versie van The Swan Lake (uit 1971 dacht ik)
3- Iets met een team dat de ruimte in gaat, geloof dat deze uit 1983 was...ik geloof dat ie Two Year Vacation In Space heet, maar kan ze niet vinden op MM?
4 - Coo From The Faraway Sea
waarom staan ze nog niet op MM?
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Nimrod
-
- 32 berichten
- 96 stemmen
Volgens mij is dit de film die ik zocht! Dankuwel:P
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
waarom staan ze nog niet op MM?
Omdat JIJ ze er nog niet op heb gezet? 
Error_2009
-
- 107 berichten
- 1875 stemmen
Omdat JIJ ze er nog niet op heb gezet? 
omdat ik de originele japanse titels en speelduur niet weet....
Error_2009
-
- 107 berichten
- 1875 stemmen
maar ik ga nu opzoek ernaar 
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
maar ik ga nu opzoek ernaar 
IMDB, hè. De poster is vaak wel lastig te vinden....
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik kreeg vandaag een vraag toegeworpen, maar ik kom te weinig info tegen op het net. Beter zoeken misschien..., maar waar?
Ik zoek geen filmtitel deze keer, maar 2 films mét DTS!.
Het gaat om de films 300 en V For Vendetta. Kan het kloppen dat deze films zijn uitgebracht met DTS? (Geen Blu-Ray)
5.1Digital Dolby voldoet niet aan mijn eis dus! (Raar woordje "eis", hmm ik dwaal af).
Beide films zijn als 2DVD special editons te bestellen maar volgens mij geen DTS. Ik kan er naast zitten.
Cabana
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film (zoals iedereen wel een doet zeker op dit forum
).
Ik herinner me alleen een paar scenes. Hopelijk is dit genoeg.
-een aap is besmet met een virus(gemaakt in Duitsland, denk ik)
-het dier zit zogezegd op een vliegtuig
-het vliegtuig mag nergens meer landen
-het wordt dan toch maar doorverwezen naar een geheime amerikaanse basis op, ik dacht, Groenland.
-ondertussen heeft het heel de wereld gezien.
Dit schiet mij nu net te binnen: er zit ook een vrouw op het vliegtuig en ze wil per se van het vliegtuig af en wordt meedogenloos doodgeschoten door militaire op die basis.
De piloot van het vliegtuig is ook een echte volharder en weigert soms gewoon door te vliegen en zomaar ergens te landen.
Hopelijk zijn jullie hier iets mee.
Alvast bedankt voor de moeite
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Ik zoek een film (zoals iedereen wel een doet zeker op dit forum
).
Ik herinner me alleen een paar scenes. Hopelijk is dit genoeg.
-een aap is besmet met een virus(gemaakt in Duitsland, denk ik)
-het dier zit zogezegd op een vliegtuig
-het vliegtuig mag nergens meer landen
-het wordt dan toch maar doorverwezen naar een geheime amerikaanse basis op, ik dacht, Groenland.
-ondertussen heeft het heel de wereld gezien.
Dit schiet mij nu net te binnen: er zit ook een vrouw op het vliegtuig en ze wil per se van het vliegtuig af en wordt meedogenloos doodgeschoten door militaire op die basis.
De piloot van het vliegtuig is ook een echte volharder en weigert soms gewoon door te vliegen en zomaar ergens te landen.
Hopelijk zijn jullie hier iets mee.
Alvast bedankt voor de moeite
Het zou Pandora's Clock kunnen zijn...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
of deze.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.