- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Ik ben op zoek naar een paar goede Science-Fiction/Actie/Thriller
film's. Waar veel chaos in voorkomt, het liefst afgespeeld in
New York.
Haha, je lijkt wel dat ene personage uit Little Britain! Ga je straks nog als eis stellen dat de hoofdpersoon in de film een glazen oog moet hebben?
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
King Kong
the Day After (volgens mij wel in Kansas)
The Towering Inferno (volgens mij in San Francisco?)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik zoek een film zoals The warriors maar met een dacht ik Italiaanse titel... Iets met mechanisch dacht ik maar ik vind hem op een twee drie niet.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een film zoals The warriors maar met een dacht ik Italiaanse titel... Iets met mechanisch dacht ik maar ik vind hem op een twee drie niet.
artoficial
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > prison riot film:
hey mensen,
ben op zoek naar de tit. van een film die gaat over een gevangenis opstand, t'is een iets oudere film maar herinner me dat het er wel heftig aantoe gaat.
een scene die ik me herinner is dat er door de gangen werd gegeaan en dat er allemaal lijken waren met een bordje "snitch" erop.
het verhaal speelt zich af in de VS. ik heb geen flauw idee meer wat de tit. is van de film kan iemand me hier helpen.
dacht dat het zelfs een waargebeurd verhaal was.
films die het zeker niet zijn:
garandiru (of zo)
american me
blood in blood out
iets met the castle
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
The Last Castle misschien, met Robert Redford? Al heb ik hem zelf nooit gezien...
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
In Film > Algemeen > prison riot film:
hey mensen,
ben op zoek naar de tit. van een film die gaat over een gevangenis opstand, t'is een iets oudere film maar herinner me dat het er wel heftig aantoe gaat.
een scene die ik me herinner is dat er door de gangen werd gegeaan en dat er allemaal lijken waren met een bordje "snitch" erop.
het verhaal speelt zich af in de VS. ik heb geen flauw idee meer wat de tit. is van de film kan iemand me hier helpen.
dacht dat het zelfs een waargebeurd verhaal was.
films die het zeker niet zijn:
garandiru (of zo)
american me
blood in blood out
iets met the castle
Brute Force???
eliseonline
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
heyhey
ik ben op zoek naar de titel van een film!
het is een film die zich afspeelt rond kerstmis
een man en een vrouw zijn kerstcadeaus aan het kopen en kopen allebei een boek
vervolgens zijn er 2 opties (we weten niet meer welke nou klopt): 1: ze vinden elkaar leuk en schrijven hun naam en adres er in om elkaar weer tegen te komen, 2: ze verwisselen de boeken en moeten nou op zoek naar elkaar
het is in ieder geval niet de film serendipity
en het is een film die al wat ouder is (dus niet van de laatste jaren)
wie oh wie heeft het antwoord?
alvast bedankt!
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Na wat speurwerk verricht te hebben, is Serendipity toch de enige die erop lijkt. Ben je zeker dat het niet de film is die je zoekt?
Alternatieve plotomschrijving:
Jonathan Tragger meets Sara Thomas by chance in the Christmas eve, in Bloomingdale's, both trying to buy the unique pair of black gloves available for sale. They decide to go to the cafeteria Serendipity and Jonathan asks for her name and phone. Sara decides to write it in a book, and he writes it on a five dollars bill. She gives the bill to a newspaperman and she says that she would sell the book in a New York used books store. She states that if destiny wants them two together, Jonathan will get that book back. Or she will receive that bill again. From this day on, Jonathan will 'chase' Sara's book trying to reach his lost love.
krc 4ever
-
- 136 berichten
- 225 stemmen
In Film > Overige films > film gezocht scene:
weet iemand hoe die film noemt met die scene erin waarin helicopter van het amerikaanse leger vietnam binnenvallen en dan operamuziek opzetten in hun helicopters
naf
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ok, ik zoek nl. ook een filmtitel. Ik kan me er weinig van herinneren, maar ik zal proberen genoeg details te geven. Ik heb deze film namelijk deels gezien een aantal jaar geleden terug, maar heb de titel nooit onthouden en zou deze graag eens volledig zien.
Het is een film waar een jongen ziek is. Hij moet een donor hebben (denk ik). Ik herinneren me 2 scenes waar hij en zijn moeder een kerstboom zitten te versieren en dat hij neervalt op de grond. De 2de scene is wanneer de dokter (in de film werd gezegd dat deze dokter nog nooit gefaald had bij een operatie) van de operatiekamer komt en dat hij zijn wit hoedje neergooit op de grond (zodat de moeder het al kon zien dat de jongen het niet overleeft had). Meer kan ik me niet herinneren, alvast bedankt voor de hulp!
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Ok, ik zoek nl. ook een filmtitel. Ik kan me er weinig van herinneren, maar ik zal proberen genoeg details te geven. Ik heb deze film namelijk deels gezien een aantal jaar geleden terug, maar heb de titel nooit onthouden en zou deze graag eens volledig zien.
Het is een film waar een jongen ziek is. Hij moet een donor hebben (denk ik). Ik herinneren me 2 scenes waar hij en zijn moeder een kerstboom zitten te versieren en dat hij neervalt op de grond. De 2de scene is wanneer de dokter (in de film werd gezegd dat deze dokter nog nooit gefaald had bij een operatie) van de operatiekamer komt en dat hij zijn wit hoedje neergooit op de grond (zodat de moeder het al kon zien dat de jongen het niet overleeft had). Meer kan ik me niet herinneren, alvast bedankt voor de hulp!
Lorenzo's Oil?
Of: The Healer
naf
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Geen een van beiden, toch bedankt. Het is een minder oude fim.
Noud
-
- 546 berichten
- 1158 stemmen
Ik ben op zoek naar een documentaire die enkele jaar/jaren geleden op de tv is geweest. Het ging over het leven van (Armani ???) de bekende kledingdesigner.
Was een serie die uit enkele delen bestond.
Als iemand mij een link kan geven, (uitzending gemist)
TNX!!
newG
-
- 956 berichten
- 2348 stemmen
Ik ben op zoek naar een documentaire die enkele jaar/jaren geleden op de tv is geweest. Het ging over het leven van (Armani ???) de bekende kledingdesigner.
Was een serie die uit enkele delen bestond.
Als iemand mij een link kan geven, (uitzending gemist)
TNX!!
http://nl.youtube.com/watch?v=W9liebgQFNY
Voor zover uw russisch nog up to date is 
Noud
-
- 546 berichten
- 1158 stemmen
@ newG 18 december 2008, 2:24 uur
Njet dit is het niet..
Fragmenten dat ik uit kan herinneren:
Een schoenmaker die wel 6 keer op een dag/week moet terug komen, voordat de grote meester zijn product eindelijk goed heeft gekeurd.
Absolute discipline op de naaiatelier.
Heel veel stress, er eigenlijk zie je dat het niet zo vriendelijk man is.
eliseonline
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Na wat speurwerk verricht te hebben, is Serendipity toch de enige die erop lijkt. Ben je zeker dat het niet de film is die je zoekt?
Alternatieve plotomschrijving:
Jonathan Tragger meets Sara Thomas by chance in the Christmas eve, in Bloomingdale's, both trying to buy the unique pair of black gloves available for sale. They decide to go to the cafeteria Serendipity and Jonathan asks for her name and phone. Sara decides to write it in a book, and he writes it on a five dollars bill. She gives the bill to a newspaperman and she says that she would sell the book in a New York used books store. She states that if destiny wants them two together, Jonathan will get that book back. Or she will receive that bill again. From this day on, Jonathan will 'chase' Sara's book trying to reach his lost love.
ik heb het nog eens nagevraagd (mijn moeder is degene die het wil weten nl.)
en ze weet echt zeker dat het niet serendipity is (die heeft ze nl. gezien)
ik vraag me ook echt af welke film t nou is haha..
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Dat is wel Serendipity! Je moeder hallucineert.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat is wel Serendipity! Je moeder hallucineert.
karelhuis
-
- 3 berichten
- 2 stemmen
Hallo, ook ik zoek een film maar ik heb werkelijk geen idee hoe hij heet. Wel weet ik het begin en dat is altijd blijven hangen
Een gezin is in de keuken bezig met het ochtend ritueel, de moeder morst of laat iets vallen en staat in een grote plas met vloeistof.
Tot overmaat van ramp valt er in de plas een elektrisch apparaat, de moeder word geëlektrocuteerd en sterft. De vader en de kinderen kunnen niks doen en staan machteloos…..
Weet iemand ook welke film dit is?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Hallo, ook ik zoek een film maar ik heb werkelijk geen idee hoe hij heet. Wel weet ik het begin en dat is altijd blijven hangen
Een gezin is in de keuken bezig met het ochtend ritueel, de moeder morst of laat iets vallen en staat in een grote plas met vloeistof.
Tot overmaat van ramp valt er in de plas een elektrisch apparaat, de moeder word geëlektrocuteerd en sterft. De vader en de kinderen kunnen niks doen en staan machteloos…..
Weet iemand ook welke film dit is?
rakker126
-
- 32 berichten
- 62 stemmen
In Film > Overige films > Namen bij films gezocht:
Hallo,
ik had het laatst 2 (duitse) films gezien en daarvoor heb ik eigenlijk de titel nodig. Het probleem is dat ik alleen weet waarover ze gingen en de titel niet weet.
Beschrijving film 1:
Moeder van een jongen wordt verstoten door de man. De jongen moet met de moeder mee en ze komen te wonen in een kleine flat. De moeder verslijt veel heren en is een armoedzaaier. Al snel komt de jongen op school een verkeerde bende tegen die de nodige geintjes met hem uithalen. Op een gegeven moment raakt hij bevriend met enkele klasgenoten waarmee hij enkele inbraakjes pleegt. Zodra de plaatselijke bende hier achter komt komen ze naar de jongen toe en krijgt hij een baan aangeboden, hij moet drugs voor ze smokkelen. op deze manier verdient hij een aardig zakcentje en klimt hij steeds hoger op de ladder van het criminele circuit. Maar gaat dat wel goed?
Beschrijving film 2
Deze film gaat niet over een puper maar over een jonge jongen. In dit geval is het echetr hetzelfde verhaal. hij heeft een beroeps hoer van moeder en op die manier is hij dan ook ontstaan. Zijn moeder is vaak weg ondanks dat het jochie nog maar op de basisschool zit. Op school is hij een ramp en wordt veel gepest. Op een dag komt er echter een vriendelijke man, Max wonen. Hier trekt de jongen mee op en al snel ontstaat er een vriendschap. De jongen wordt echter altijd gepest omdat hij geen vader heeft, daarom zegt hij dat Max zijn vader is. Zoiets komt uiteindelijk natuurlijk uit. Als zijn moeder dan overlijd blijft er een belangrijke kueze over.... Neetm Max de moeilijke jongen in huis of niet?
Ik hoop dat iemand een van de titels erbij weet, zou geweldig zijn!
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Hallo,
ik had het laatst 2 (duitse) films gezien en daarvoor heb ik eigenlijk de titel nodig. Het probleem is dat ik alleen weet waarover ze gingen en de titel niet weet.
Beschrijving film 1:
Moeder van een jongen wordt verstoten door de man. De jongen moet met de moeder mee en ze komen te wonen in een kleine flat. De moeder verslijt veel heren en is een armoedzaaier. Al snel komt de jongen op school een verkeerde bende tegen die de nodige geintjes met hem uithalen. Op een gegeven moment raakt hij bevriend met enkele klasgenoten waarmee hij enkele inbraakjes pleegt. Zodra de plaatselijke bende hier achter komt komen ze naar de jongen toe en krijgt hij een baan aangeboden, hij moet drugs voor ze smokkelen. op deze manier verdient hij een aardig zakcentje en klimt hij steeds hoger op de ladder van het criminele circuit. Maar gaat dat wel goed?
Beschrijving film 2
Deze film gaat niet over een puper maar over een jonge jongen. In dit geval is het echetr hetzelfde verhaal. hij heeft een beroeps hoer van moeder en op die manier is hij dan ook ontstaan. Zijn moeder is vaak weg ondanks dat het jochie nog maar op de basisschool zit. Op school is hij een ramp en wordt veel gepest. Op een dag komt er echter een vriendelijke man, Max wonen. Hier trekt de jongen mee op en al snel ontstaat er een vriendschap. De jongen wordt echter altijd gepest omdat hij geen vader heeft, daarom zegt hij dat Max zijn vader is. Zoiets komt uiteindelijk natuurlijk uit. Als zijn moeder dan overlijd blijft er een belangrijke kueze over.... Neetm Max de moeilijke jongen in huis of niet?
Ik hoop dat iemand een van de titels erbij weet, zou geweldig zijn!
kleez
-
- 849 berichten
- 1207 stemmen
Ik zoek de film die gaat over een vrouw die in een psychiatrische inrichting werkt, en op een dag is ze zelf patient. De film is waarschijnlijk al een jaar of 3/4 denk ik!
Iemand?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.