- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
ik ben al best lang op zoek naar een film die op mtv is geweest in het jaar 2007 iets van bullet proof ofzo maar wie weet wie hier in mee spelen en info over de acteurs ect..
bulletproof monk http://www.moviemeter.nl/film/3435
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Misschien The 6th Day (klonen die opstaan uit de dood) of Paycheck (de toekomst zien), maar heb nog slechts vage herinneringen aan die films.
Of Timecop schiet me nu ook te binnen.
Het is geen actiefilm of western. Alleen het drama en thriller genre komen bij deze film in aanmerking.
NineEleven
-
- 24 berichten
- 22 stemmen
Ik zoek weer een film. Het genre is horror thriller maar eerder angst dan gore horror.
Ik weet echt echt nog maar heel weinig van maar ik denk dat hij na 2000 gemaakt is. Het gaat over een huis waar op zolder iets vreemds is. Een persoon die er woont gaat vaak naar een dorp en regelmatig komt de politie ook in het verhaal voor. Het huis is alleenstaand een eind buiten het dorp meen ik.
Veel is de beschrijving niet waard maar de film is zeker bekend want ik kijk alleen bekende films...
als iemand hier een film uit kan halen, chapeau 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2251 stemmen
Heel misschien Skeleton Key, maar dat is een wilde gok.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik zoek weer een film. Het genre is horror thriller maar eerder angst dan gore horror.
Ik weet echt echt nog maar heel weinig van maar ik denk dat hij na 2000 gemaakt is. Het gaat over een huis waar op zolder iets vreemds is. Een persoon die er woont gaat vaak naar een dorp en regelmatig komt de politie ook in het verhaal voor. Het huis is alleenstaand een eind buiten het dorp meen ik.
Veel is de beschrijving niet waard maar de film is zeker bekend want ik kijk alleen bekende films...
als iemand hier een film uit kan halen, chapeau 
Als je aangeeft om het om een man of vrouw gaat sluit je al de helft van de mogelijkheden uit. '' tenzij je het niet meer weet''.
Mogelijk ,secret window al betwijfel ik het met die vreemde zolder
Manschot
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
Mijn vriend zoekt een film, het gaat als volgt:
Een kind filmt een misdaad en hij wordt (per ongeluk?) neergeschoten, zijn vader draait de bak in om wraak te nemen op die moordenaars en dan volgt er een heel drama in de gevangenis.
Hij wil graag weten hoe deze film heet, alvast bedankt. 
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1475 stemmen
Ik heb er ook nog een:
Laatst kocht ik Hero (2002) in steelcase, met een omschrijving achterop, gelijk aan die op mm, alles klopte, maar toen ik de film de dvd ingooide, kwam er nergens een titel maar speelde hij gewoon een een of andere film over iemand die ninjatraining gaf naast een bordeel, wat verder niet overeen kwam met de omschrijving achterop.
Weet iemand misschien wat er gebeurt kan zijn en/of welke film ik dan heb gezien?
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
Ik zoek een jeugdsentiment film die ik HEEL graag in me collectie wil hebben! Het gaat hier om een ninja film die ik met vlagen herriner, dus er kunnen veel fouten in zitten.
Een japanse kerel met zijn zoontje verhuizen naar de vs en de vader start volgens mij een museum op, Ik herriner me een busscene op een snelweg. de hoofdrol speler hangt er 10 min achter en zijn knieen raken helemaal verwond, en een scene waarin zijn vriendin word vermoord met een zwaard door zo'n schuifdeur ook herriner ik me dat het einde in een wolkenkrabber afspeel,een bubbelbad scene en gangen met veel rookbommetjes, en op de top een gevecht bij zo'n touwen hek,die je ook midden in een tennisbaan hebt. erg moeilijk aan de hand van deze waardelozen punten sorry...
De film was ook aardig bloederig
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Ik heb er ook nog een:
Laatst kocht ik Hero (2002) in steelcase, met een omschrijving achterop, gelijk aan die op mm, alles klopte, maar toen ik de film de dvd ingooide, kwam er nergens een titel maar speelde hij gewoon een een of andere film over iemand die ninjatraining gaf naast een bordeel, wat verder niet overeen kwam met de omschrijving achterop.
Weet iemand misschien wat er gebeurt kan zijn en/of welke film ik dan heb gezien?
Ja. Of je hebt jezelf de mooie 2DVD versie van de film aangeschaft, of ze hebben je per ongeluk disc2 meegegeven van de Special Edition van Hero. Op DVD 1 van de uitgave van Hero staat namelijk de film zelf, op disc 2 staan extra's waaronder een compleet andere film. Je hebt dus vermoedelijk naar de extra film zitten kijken (op disc 2), namelijk. "Last Hero in China". Op disc1 van de film staat Hero zelf.
keukenzout
-
- 440 berichten
- 482 stemmen
Let op, dit is een moeilijke, ik weet alleen het einde nog:
Een vrouw krijgt als straf een groepsverkrachting, ze ligt in een hoog wit bed en 1 voor 1 pakken mannen haar. Dat overleeft ze niet, en dan is er ook nog een jongetje wat overleden is, en dan komen er allemaal mensen die stukken van dat jochie afsnijden en meenemen tot er niets overblijft.
Wie zegt dit wat?
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Let op, dit is een moeilijke, ik weet alleen het einde nog:
Een vrouw krijgt als straf een groepsverkrachting, ze ligt in een hoog wit bed en 1 voor 1 pakken mannen haar. Dat overleeft ze niet, en dan is er ook nog een jongetje wat overleden is, en dan komen er allemaal mensen die stukken van dat jochie afsnijden en meenemen tot er niets overblijft.
Wie zegt dit wat?
Volgens mij heb ik die wel eens op TV5 gezien. Het is een film van Peter Greenaway....even zoeken.....
Edit: De Baby van Maçon. De vrouw is Julia Ormond.
Ik snapte overigens geen bal van deze film. Geen gemakkelijke films maakt deze regisseur!
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1475 stemmen
Ja. Of je hebt jezelf de mooie 2DVD versie van de film aangeschaft, of ze hebben je per ongeluk disc2 meegegeven van de Special Edition van Hero. Op DVD 1 van de uitgave van Hero staat namelijk de film zelf, op disc 2 staan extra's waaronder een compleet andere film. Je hebt dus vermoedelijk naar de extra film zitten kijken (op disc 2), namelijk. "Last Hero in China". Op disc1 van de film staat Hero zelf.
Ja hartstikke bedankt, fout van de winkel denk ik, nu maar eens kijken of de film zelf ook nog ergens staat
, volgens mij heb heb ik 2 keer disc 2
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Iemand die mij even kan helpen hoe die documentaire heet over die mensen die een standbeeld immiteren en daar de 1e prijs mee willen behalen?
edit: Onterechte kampioen is het! Zou die op MM kunnen?
brunette588
-
- 9 berichten
- 6 stemmen
Hoi,
Zou iemand mij kunnen helpen???
Ik zoek al jaren een film, hij is geloof ik iets van 8 jaar geleden of zo op televisie geweest.
Hij gaat ongeveer zo:
Een dame/meisje komt als au pair of weet ik veel wat terecht in een gezin. In dat gezin krijgt ze langzaamaan een soort van affaire met de vader, broer en later ook met de moeder. Zonder dat dezen dat van elkaar weten.
Ik zou zo graag willen weten hoe deze film heet. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Hoi,
Zou iemand mij kunnen helpen???
Ik zoek al jaren een film, hij is geloof ik iets van 8 jaar geleden of zo op televisie geweest.
Hij gaat ongeveer zo:
Een dame/meisje komt als au pair of weet ik veel wat terecht in een gezin. In dat gezin krijgt ze langzaamaan een soort van affaire met de vader, broer en later ook met de moeder. Zonder dat dezen dat van elkaar weten.
Ik zou zo graag willen weten hoe deze film heet. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Gokje. Rambling Rose?
brunette588
-
- 9 berichten
- 6 stemmen
Nee, zoals ik net gezien heb, lijkt hij er wel een beetje op qua plot.
Alleen de film die ik bedoel is iets jonger nog zeg maar, en de jonge vrouw heeft ook blonde haren.
En de moeder zit niet goed in haar vel met haar huwelijk en zo, en eigenlijk is het gezin door de komst van het meisje ineens heel anders, iedereen is vrolijker en zo. Ze verleid eigenlijk de vader, dan de zoon en dan de moeder. ( kan me vaag iets herinneren in een bloemenkas?? )
Ik hoop dat er meer reacties komen!!
dankjewel
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/1157
misschien?
brunette588
-
- 9 berichten
- 6 stemmen
Nee, ook niet, maar ik denk dat het:
poison ivy, the new seduction is?
zou dat kunnen?
In ieder geval hartstikke bedankt dat jullie met mij meedenken jongens!
xx
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
Nee, ook niet, maar ik denk dat het:
poison ivy, the new seduction is?
zou dat kunnen?
In ieder geval hartstikke bedankt dat jullie met mij meedenken jongens!
xx
Zou ook nog Scorned kunnen zijn. De beschrijving op MM lijkt er niet op, maar die van IMDB is hier duidelijker in: Een vrouw neemt wraak op een zakenman, door zich als 'tutor' voor te doen en zich bij het gezin te voegen om elk gezinslid te verleiden.
HTWO
-
- 17 berichten
- 95 stemmen
NIet zo`n moeilijke vraag voor de kenners geloof ik. In mijn jonge jaren een film gezien die ging over een moord die opgelost moest worden in een tijdperk waarin de Duitsers, de Tweede wereld oorlog niet verloren hadden.
Dus de oorlog is gewonnen door de duitsers...
Iemand die weet welke film ik bedoel? Zou deze film namelijk nog erg graag een keer terug zien...
Bvd!
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Zou ook nog Scorned kunnen zijn. De beschrijving op MM lijkt er niet op, maar die van IMDB is hier duidelijker in: Een vrouw neemt wraak op een zakenman, door zich als 'tutor' voor te doen en zich bij het gezin te voegen om elk gezinslid te verleiden.
Dat zou kunnen. Dat is die reeks zelfs van Scorned met zo'n rondborstige blonde MILF hehehehe.
HTWO
-
- 17 berichten
- 95 stemmen
er.n1]Fatherland?
pychy
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
In Film > Algemeen > naam vergeten!:
hej allemaal, ik zoek een film maar ik ben dus de naam vergeten.
De film gaat over een eiland en daarop worden mensen vermoord met een mes. Ik herinner mij nog ongeveer de naam van de baas van het eiland, hij heette Coco peter denk ik.Op het einde van de film blijkt de moordernaar de agent of toezichter van het eiland te zijn en hij sterft op het einde van de film door een boot die hem met een touw doormidden krijgt. Ik zoek dus die film ( de naam ) en ik zou het héél leuk vinden moest iemand mij kunnen helpen.
lizzy123
-
- 93 berichten
- 1802 stemmen
Begin 2008 was op MTV de film Bullet Boy te zien op MTV. W.b. 'najaar 2007', toen zat MTV nog in z'n AsianScreen periode, de titels + uitzenddata kun je hier nalezen.
mischien een beetje een laat antwoord maar bedankt voor de film want deze zocht ik bedankt 
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
In Film > Algemeen > naam vergeten!:
hej allemaal, ik zoek een film maar ik ben dus de naam vergeten.
De film gaat over een eiland en daarop worden mensen vermoord met een mes. Ik herinner mij nog ongeveer de naam van de baas van het eiland, hij heette Coco peter denk ik.Op het einde van de film blijkt de moordernaar de agent of toezichter van het eiland te zijn en hij sterft op het einde van de film door een boot die hem met een touw doormidden krijgt. Ik zoek dus die film ( de naam ) en ik zou het héél leuk vinden moest iemand mij kunnen helpen.
Misschien zoek je Ten Little Indians?
PeteyB
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Zoektoch naar die ene film:
Hallo mensen van moviemeter.nl,
Wie kan mij helpen zoeken naar een film?
Het speelt zich af in het verleden en gaat over een jongen die iedereen in bed kan krijgen. Iedereen in het dorp of stad heeft het erover. iedereen noemt hem dan ook de "ideale minnaar". Zodra haar man of vriend aan komt dan rent hij over allerlei daken om zo ook nog eens de polite te ontvluchten die ook nog eens naar hem opzoek is.
Wie o wie kent deze film?
Mvg,
Peter
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.