• 17.037 nieuwsartikelen
  • 181.679 films
  • 12.531 series
  • 34.672 seizoenen
  • 654.518 acteurs
  • 200.263 gebruikers
  • 9.452.256 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kos

• 46790 berichten
  • 8931 stemmen

Yella gok ik.

W.M.J.M

• 4041 berichten
  • 2902 stemmen

Popeye Doyle schreef:

(quote)
Herkent iemand dit?

Een andere film die ik zoek en waar ik niet zoveel van weet: een scene uit de film die ik me nog herinner, er is een schietgevecht aan de gang op een erf bij een woonhuis. Er wordt een man neergeschoten en de badguy knielt bij hem neer. Hij zegt tegen hem: ''je hebt blauw bloed, dat betekent dat je lever geraakt is.'' De film is uitgebracht tussen 1980 en 2000 denk ik. Alvast bedankt!

The Jackal?

W.M.J.M

• 4041 berichten
  • 2902 stemmen

Ik zoek een film in een woestijnachtige omgeving. Er word een spel gespeelt waar het de bedoeling is om een schedel te spiesten. Er zijn twee teams a la 5 man die elk een eigen bedoeling hebben in het spel en ook een eigen soort wapen. De hoofdpersonage is degene die de schedel moet spietsen. Een ander personage is een ervaren rot die een keer in de ondergrondse stad? heeft gespeelt en samen met nog een andere persoon in leven bleef. Tijdens de films verliest hij een oog, maar dat is niet erg als hij maar veel met zijn hoofd blijft bewegen.

wattunnurt

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek film van een paar jaar terug.

Een vliegtuig krijgt problemen of de brandstof was op o.i.d. En ze kunnen nergens landen, tot opeens ze een klein vliegveld zien. Ze landen daar en er is helemaal niemand. Compleet uitgestorven. Ze stappen uit door een groot opblaas iets op te blazen en er af te glijden. Terwijl ze daar een beetje rond kijken en niemand zien, gaat één man er alleen op uit, hij loopt wat, en wordt gek, hij ziet zien vader, die hem de kop probeert gek te maken en hem zelf moord wil laten plegen. Ze bekken wat over en weer, en hij durft het niet. Ondertussen die andere groep overleggen ze wat ze moeten doen, er is geen brandstof dus ze kunnen niet weg, een klein blind meisje, die waarschijnlijk extreem goed kan horen, hoort vanaf een grote berg , vol met bomen en ander gewas, tegen over het vliegveld iets heel hard naar beneden komen. Niemand weet wat.

Ik viel toen helaas in slaap en weet niet hoe het afliep ..

Als iemand dit weet zou hij/zij mij dan een berichtje willen sturen, ik vind dit zo'n onoverzichtelijk topic.

Alvast bedankt.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Langoliers (ook gepee-emd).

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

W.M.J.M schreef:

Ik zoek een film in een woestijnachtige omgeving. Er word een spel gespeelt waar het de bedoeling is om een schedel te spiesten. Er zijn twee teams a la 5 man die elk een eigen bedoeling hebben in het spel en ook een eigen soort wapen. De hoofdpersonage is degene die de schedel moet spietsen. Een ander personage is een ervaren rot die een keer in de ondergrondse stad? heeft gespeelt en samen met nog een andere persoon in leven bleef. Tijdens de films verliest hij een oog, maar dat is niet erg als hij maar veel met zijn hoofd blijft bewegen.

The Blood of Heroes?

wattunnurt

• 4 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

The Langoliers (ook gepee-emd).

Yess, bedankt dat is hem.

W.M.J.M

• 4041 berichten
  • 2902 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

The Blood of Heroes?

Volgens mij is het hem, bedankt..

blijemama

• 27 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > ik zoek een film..maar weet je naam niet:

paar jaar geleden heb ik tijdens de middelbare school tijdens maatschappijles een franse film gezien. tis een film met waar gebeurde feitjes erin

een film over 2 vrouwen die opeens moorden plegen, onder andere in een sexhuis waar vele dus naakt zijn en hun schieten ze even kort en klein.,

later plegen ze ook allebei zelfmoord 1 bij een vijver was dat volgens mij

de film komt denk ik uit de jaren 90..

wil de film heel graag in me bezit wie kent deze film??

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

kos

• 46790 berichten
  • 8931 stemmen

Aparte maatschappijleer hebben jullie...

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Dacht ik ook meteen...

blijemama

• 27 berichten
  • 0 stemmen

jaaahhh leuke les hoor maar die vent van maatschappij spoorde niet honder procent en die liet liever films zien enz,, nooit een fatsoelijke les gehad:

enigste wat altijd op t bord ston:

tis moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik dus zegt al genoeg he... beetje eigendunk had ie wel

blijemama

• 27 berichten
  • 0 stemmen

iemand misschien de film baise moi in de aanbieding kan hem op dit moment even nergens vinden alvast bedankt

pm me maar even mits je hem hebt dan he

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Even voor een collega; een Russische film over een groepje straatschoffies die klaar worden gestoomd om te vechten in WO 2. Ze komen achter de linies terecht waar ze iets moeten saboteren...

BVD!

edit: Hmm misschien is het 9 Rota...

edit2: nee volgens hem niet. Is vrij zeker van het WO2 gebeuren...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Svolochi?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Dat moet hem wel haast zijn, dank!

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

Ik zoek een film die ik in de jaren tachtig, begin negentig een aantal keer rond kerst heb gezien. Ik herinner me er erg weinig van helaas. Ik herinner me één scène, waarin een (ik geloof) wat dikkere, blonde Duitser uit een huis van een Nederlands gezin wordt gegooid door de vader. Buiten sneeuwt het. Het is een Nederlandse film. Het is hopeloos, want dat is alles wat ik nog weet.

Anyone?

lizzy123

• 93 berichten
  • 1802 stemmen

In Overigen > Algemeen > ik zoek de film die op mtv is geweest:

hey allemaal

ik ben al best lang op zoek naar een film die op mtv is geweest in het jaar 2007 iets van bullet proof ofzo maar wie weet wie hier in mee spelen en info over de acteurs ect..

bedankt alvast

kappeuter (crew films)

• 74732 berichten
  • 5988 stemmen

Bulletproof Monk wellicht?

Popeye Doyle

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Popeye Doyle schreef:

In Film > Overige films > Onbekende film:

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een film die ik ooit eens gezien heb maar waarvan ik de titel niet meer weet. Een deel van de film was science fiction. Twee scenes die ik me nog kan herinneren is dat de hoofdrolspeler een paar badguys neerschiet en hij zag het voorval al gebeuren voordat hij schoot. En ik geloof dat de badguys later weer gewoon opstonden. In een andere scene steekt een badguy met zijn pistool in de ogen van een paard. Hij zegt dan: ''Jammer dat een paard niks kan zien aankomen.''

Wie kan mij helpen? Ik weet geen namen van de acteurs alleen dat de film in de jaren '90 moet uitgebracht zijn. Bij voorbaat dank!

Komt iemand dit bekend voor?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Popeye Doyle schreef:

(quote)

Misschien The 6th Day (klonen die opstaan uit de dood) of Paycheck (de toekomst zien), maar heb nog slechts vage herinneringen aan die films.

Of Timecop schiet me nu ook te binnen.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

lizzy123 schreef:

ik ben al best lang op zoek naar een film die op mtv is geweest in het jaar 2007 iets van bullet proof ofzo maar wie weet wie hier in mee spelen en info over de acteurs ect..

Begin 2008 was op MTV de film Bullet Boy te zien op MTV. W.b. 'najaar 2007', toen zat MTV nog in z'n AsianScreen periode, de titels + uitzenddata kun je hier nalezen.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Popeye Doyle schreef:

(quote)

Purgatory?

Knakker

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek ook een Filmtitel:

goeiendag filmkenners

ik ben opzoek naar een film en zal hem beschrijven

het zijn 3 verhalen door elkaar gemixed

1) het gaat over een oude dame die langzaam voor haar televisie doordraait

de koelkast beweegt vanuit haar ogen en slikt veel medicijnen waardoor het probleem verergert . ze blijft herhalen dat haar zoon op televisie komt

2) een jongen die zo nu en dan drugs "spuit " en een geinfecteerde arm krijgt die er later af gehaald moet worden

3) een blank meisje ( parter van nr.2 in het begin van de film )

dat dringend geld / werk nodig heeft en die zo de prostitutie in beland via een donkere man

aan het einde van de film zie je al die 3 mensen in bed liggen

de oma knettergestoord

de jongen zonder arm

en het meisje dat zich laat gebruiken

en dan eindigt de film

nu vraag ik me af .. wat is die titel ? zodat ik hem kan huren / kopen

bedankt alvast

( ik heb hem ooit eens op Nld 3 gezien en was echt dik onder de indruk )

en dat gebeurd niet vaak

kos

• 46790 berichten
  • 8931 stemmen

Requiem for a Dream

Knakker

• 2 berichten
  • 0 stemmen

thxxxx !

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3422 stemmen

Weet niet meer zeker of ik het al eerder heb gevraagd, in elk geval weet ik de titel nog steeds niet. Ik herinner alleen nog een paar scenes, want ik heb de film denk ik een jaar of tien geleden gezien en maakte indruk.

Het speelt zich af in Afrika denk ik. Savannes, wilde dieren etc.

Eén scene wordt iemand aangevallen door een leeuw en opgegeten. Even later komt een donkere man langs en ziet het lijk liggen en jaagt de leeuw weg. De donkere man zit trouwens achter het groepje lui aan die werden aangevallen door die leeuw.

In een andere scene slapen een man en vrouw op een bed van struisvogelveren. Als ze wakker worden zitten ze onder de vlooien en springen ze naakt het meertje in. Vervolgens komt die donkere man eraan waardoor ze moeten schuilen.

Tegen het einde van de film ontmoet de donkere man de vrouw en geeft hij haar een kettinkje of zo.

Ik ben niet 100% zeker van het verloop van de scenes maar zoiets is het. Ik hoop dat iemand met een titel kan komen. Dank u!

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3422 stemmen

Ik heb even een trailertje opgezocht en ik ben er haast zeker van dat het hem niet is. Toch bedankt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.