- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Goeden avond,
waarin de moeder op een dag wakker word en dan blijkt dat haar dochter weg is.. maar alles is weg k 's en de kinder kamer etc. iedereen houdt vol dat ze n it een kind heeft gehad, tot ze een man tegen komt die het zelfde heeft mee gemaakt en dan vinden ze bij hem in huis een stuk oud behang en gaan ze zoeken naar hun kinderen
Alvast bedankt!
groetjes Nina
Dat is ehh, hoe heet ie nou, met Julianne Moore.
The Forgotten http://www.moviemeter.nl/film/17367
Slecht gemiddelde heeft ie, beetje raar.
Liefie_87
-
- 2 berichten
- 2 stemmen
Bedankt Erwinner!
Was precies de film die ik zocht!
Ja had hem al gezien....
Groetjes,
Nina
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Slecht gemiddelde heeft ie, beetje raar.
Raar? Het is toch ook een heel matige film?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nee, vond hem goed. Is waarschijnlijk te arthouse achtig voor de massa.
Zeker geen doorsnee thriller, mooi sfeer zit erin.
Oh ja, 1 schrikscene heb ik wel 4 keer teruggespoeld. Zelden zo'n moment gezien in een thriller.
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Onbekende film:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een film die ik ooit eens gezien heb maar waarvan ik de titel niet meer weet. Een deel van de film was science fiction. Twee scenes die ik me nog kan herinneren is dat de hoofdrolspeler een paar badguys neerschiet en hij zag het voorval al gebeuren voordat hij schoot. En ik geloof dat de badguys later weer gewoon opstonden. In een andere scene steekt een badguy met zijn pistool in de ogen van een paard. Hij zegt dan: ''Jammer dat een paard niks kan zien aankomen.''
Wie kan mij helpen? Ik weet geen namen van de acteurs alleen dat de film in de jaren '90 moet uitgebracht zijn. Bij voorbaat dank!
Een andere film die ik zoek en waar ik niet zoveel van weet: een scene uit de film die ik me nog herinner, er is een schietgevecht aan de gang op een erf bij een woonhuis. Er wordt een man neergeschoten en de badguy knielt bij hem neer. Hij zegt tegen hem: ''je hebt blauw bloed, dat betekent dat je lever geraakt is.'' De film is uitgebracht tussen 1980 en 2000 denk ik. Alvast bedankt!
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Andere films die ik zoek: De ouders van een jongen denken dat hun zoon ernstig ziek is en laten hem castreren. Film is uitgebracht in de jaren '90.
Film 2 gaat over een jongen die bevriend raakt met een meisje die drugs gebruikt. Uiteindelijk wordt de jongen ook verslaafd en gaat stelen om aan geld te komen. Thuis geeft hij alleen maar over en aan het einde van de film wordt de jongen opgenomen. Het meisje sterft. De jongen heet Shawn of Sean volgens mij. De film is uitgebracht in de jaren '90.
kos
-
- 46790 berichten
- 8931 stemmen
Andere films die ik zoek: De ouders van een jongen denken dat hun zoon ernstig ziek is en laten hem castreren. .
.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Andere films die ik zoek: De ouders van een jongen denken dat hun zoon ernstig ziek is en laten hem castreren. Film is uitgebracht in de jaren '90.
Film 2 gaat over een jongen die bevriend raakt met een meisje die drugs gebruikt. Uiteindelijk wordt de jongen ook verslaafd en gaat stelen om aan geld te komen. Thuis geeft hij alleen maar over en aan het einde van de film wordt de jongen opgenomen. Het meisje sterft. De jongen heet Shawn of Sean volgens mij. De film is uitgebracht in de jaren '90.
Dream with the fishes? Mwa, denk het toch niet..
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Nee, dat is hem in ieder geval niet. Toch bedankt 
J. Clouseau
-
- 983 berichten
- 1108 stemmen
Misschien Farinelli ?
Stephan
-
- 7911 berichten
- 1392 stemmen
Nee, dat is hem in ieder geval niet. Toch bedankt 
Je bent zelf anders ook behoorlijk aan de dope geweest vriend... 
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
Een andere film die ik zoek en waar ik niet zoveel van weet: een scene uit de film die ik me nog herinner, er is een schietgevecht aan de gang op een erf bij een woonhuis. Er wordt een man neergeschoten en de badguy knielt bij hem neer. Hij zegt tegen hem: ''je hebt blauw bloed, dat betekent dat je lever geraakt is.'' De film is uitgebracht tussen 1980 en 2000 denk ik. Alvast bedankt!
ik zweer u dak mij zoiets herriner he...
zou da iets kunnen zijn met clint eastwood in de hoofdrol...
man nu ben ik diep aant graven zene 
EDIT
Unforgiven (1992) http://www.moviemeter.nl/film/428/info/150#163
suist in mijn hoofd...
geen flauw idee of het juist is of niet
Veel te lang gelede dat ik hem nog gezien heb
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
Ik ben op zoek naar een film die ik ooit eens gezien heb maar waarvan ik de titel niet meer weet. Een deel van de film was science fiction. Twee scenes die ik me nog kan herinneren is dat de hoofdrolspeler een paar badguys neerschiet en hij zag het voorval al gebeuren voordat hij schoot. En ik geloof dat de badguys later weer gewoon opstonden. In een andere scene steekt een badguy met zijn pistool in de ogen van een paard. Hij zegt dan: ''Jammer dat een paard niks kan zien aankomen.''
Wie kan mij helpen? Ik weet geen namen van de acteurs alleen dat de film in de jaren '90 moet uitgebracht zijn. Bij voorbaat dank!
kgok op from dusk till dawn 3...
ma echt, heeeeeeeel veel gok zit erin 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Goeden avond,
Ik ben op zoek naar een film titel.
Ik ben er van overtuigd dat ik hem een keer gezien heb, maar kan het me niet meer herinneren.
De film gaat ongeveer zo:
er was een jaar geleden ofzo, een film, waarin de moeder op een dag wakker word en dan blijkt dat haar dochter weg is.. maar alles is weg k 's en de kinder kamer etc. iedereen houdt vol dat ze n it een kind heeft gehad, tot ze een man tegen komt die het zelfde heeft mee gemaakt en dan vinden ze bij hem in huis een stuk oud behang en gaan ze zoeken naar hun kinderen
Alvast bedankt!
groetjes Nina
Alien VS Predator
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Je bent zelf anders ook behoorlijk aan de dope geweest vriend... 
kos
-
- 46790 berichten
- 8931 stemmen
Hij heeft het over je usernaam vermoed ik.
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Tja, Popeye Doyle is gewoon de hoofdpersoon in de film The French Connection (1971) gespeeld door Gene Hackman. Meer niet. 
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Misschien Farinelli ?
Dat is hem ook niet. De jongen in kwestie was veel ouder, tussen de 16 en 20 jaar. En volgens mij is het een waargebeurd verhaal.
Mescaline
-
- 7118 berichten
- 3405 stemmen
Heb ooit een erotiche film op tv gezien.. is erg lang geleden maar wat ik me er nog van voor de geest kan halen is dat tie erg veel leek op The Hollow Man.. alleen dan in de erotiche versie zegmaar.. iemand een idee welke titel datkan zijn..?
Mescaline
-
- 7118 berichten
- 3405 stemmen
Thanks kos kan hem idd wel eens zijn..
alleen nergens te koop of te downloaden 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een documentaire, het is een aan eenschakeling van beelden omtrent een stad. Je ziet hoe een wijk vol met flats wordt gesloopt enz. Ik weet dat de maker een Amerikaan is, hij heeft een ook een andere docu gemaakt. Tevens hebben beide docu's zeer aparte titels.
Weet iemand de titel van de documentaire??
Mochizuki Rokuro
-
- 18946 berichten
- 16722 stemmen
Ik zoek een documentaire, het is een aan eenschakeling van beelden omtrent een stad. Je ziet hoe een wijk vol met flats wordt gesloopt enz. Ik weet dat de maker een Amerikaan is, hij heeft een ook een andere docu gemaakt. Tevens hebben beide docu's zeer aparte titels.
Weet iemand de titel van de documentaire??
Van flats herinner ik me niks, wel veel steden en stoffigheid en uitbuiting. Films met de mens, manier van leven in relatie tot eveiwcht en omgeving zijn bijvoorbeeld Koyaanisqatsi (de natuur-film) en Powaqqatsi (dat is de stad-film) van Godfrey Reggio.
Aparte titels én van een Amerikaan.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Van flats herinner ik me niks, wel veel steden en stoffigheid en uitbuiting. Films met de mens, manier van leven in relatie tot eveiwcht en omgeving zijn bijvoorbeeld Koyaanisqatsi (de natuur-film) en Powaqqatsi (dat is de stad-film) van Godfrey Reggio.
Aparte titels én van een Amerikaan.
Die zocht ik inderdaad! Thanks Mochizuki! 
cryptopsy
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
Beste lezer,
Ik zoek een film die gaat over een groep mensen die in de
jaren '70 onderdoken omdat ze dachten dat er een bom oid
ging ontploffen. Dit was natuurlijk niet het geval, maar zij
sturen in de tijd hun zoon de buitenwereld in om deze te verkennen
(ofzo, of eten te halen). Hij ondekt alles etc.
Deze film was óóít een keer op tv..
TonyMontana
-
- 394 berichten
- 4803 stemmen
Beste lezer,
Ik zoek een film die gaat over een groep mensen die in de
jaren '70 onderdoken omdat ze dachten dat er een bom oid
ging ontploffen. Dit was natuurlijk niet het geval, maar zij
sturen in de tijd hun zoon de buitenwereld in om deze te verkennen
(ofzo, of eten te halen). Hij ondekt alles etc.
Deze film was óóít een keer op tv..
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Als je in België woont, ze geven hem hier binnenkort nog eens cryptopsy.
cryptopsy
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
Oh, cool. ^^
Wow, die film bedoelde ik! ^^
Bedankt man. =) Ik ga hem snel huren. 
merlijns sikje
-
- 147 berichten
- 136 stemmen
Ook ik zoek een filmtitel.
Een paar maanden geleden zag ik een deel van deze Duitse film in het vliegtuig. Ik neem dus aan dat de film behoorlik recent is.
Het ging over een vrouw die gestalked werd door het exvriend. Zo erg zelfs dat hij haar, terwijl hij haar naar het treinstation zou brengen op weg naar haar nieuwe baan/leven, hij met haar zelfmoord wilde plegen door de auto het water in te rijden.
Zij red het echter en begint met haar nieuwe baan. Hierin ontmoet ze een man met een eigen bedrijf die haar aanwezigheid, beroepsmatig, vraagt bij een bijeenkomst. Daar maakt ze zo'n indruk op de man dat er ws wel wat meer dan een zakelijke relatie in zit....
Enb toen...ging het vliegtuig landen....
Ikz ou graag de film nogmaals en dan helemaal willen zieten, maar moet dan wel een titel hebben. Ik dacht dat de titel iets met de voornaam of gehele naam van de vrouw was.
Bedankt voor jullie hulp!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.