• 17.037 nieuwsartikelen
  • 181.683 films
  • 12.531 series
  • 34.672 seizoenen
  • 654.519 acteurs
  • 200.264 gebruikers
  • 9.452.412 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

metaledje schreef:

Ik zag een pas nieuwe film in de media markt, die ik graag meer wou onderzoeken in plaats van meteen kopen, maar ik ben de naam volledig kwijt. Een monster movie met een slang achtig wezen om een wolkenkrabber gewikkeld. hij stond in de schappen voor 9.99. hoop dat iemand mij kan helpen...

D-War

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

Jaaaaaaaaa!!!

Alleen zo te zien niet zo best..

Marion13

• 3 berichten
  • 0 stemmen

jaaaa at was hem!

hartelijk dank!!!!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Je ziet hier altijd blijde kreten. Ze lijken alleen vaak opelkaar..

vinnie123

• 2 berichten
  • 0 stemmen

[quote]salvatore schreef:

(quote)

Death Sentence

Jaaa, dat is ie, thnx!!!!

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

pallie30 schreef:

(quote)

Nee, dat is hem ook niet

Ik ben vergeten te zeggen dat het een zwarte ghetto is, allemaal donkere jongens.

ik denk ook juice net als salvatore zei

fled-fan

• 29 berichten
  • 7 stemmen

Nog altijd niemand meer info ?

fled-fan schreef:

Weet iemand al iets meer aub?

Ik zoek een film met iets van deze aard als ik me goed herinner:

er speelt een stukje af in een kerkhof, met een zaag, of zoiets die altijd maar meer naar benenden gaat, waarbij iemand daaronder ligt en moet bevrijd worden.

Hopelijk kan iemand mij helpen

fled-fan

• 29 berichten
  • 7 stemmen

Intussen nog een film waarvan ik de naam niet meer weet:

Op het einde van de film loopt iemand (ik denk een jongentje) naar iemand anders door een groot grasveld, maar word geschoten als hij bijna aankomt. Meer weet ik er jammergenoeg niet meer van. Hopelijk weten jullie raad

thx op voorhand

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

fled-fan schreef:

Intussen nog een film waarvan ik de naam niet meer weet:

Op het einde van de film loopt iemand (ik denk een jongentje) naar iemand anders door een groot grasveld, maar word geschoten als hij bijna aankomt. Meer weet ik er jammergenoeg niet meer van. Hopelijk weten jullie raad

thx op voorhand

a Perfect World (1993)

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

fled-fan schreef:

Nog altijd niemand meer info ?

(quote)

the Vanishing misschien?

fled-fan

• 29 berichten
  • 7 stemmen

A perfect world zou wel eens kunnen de juiste zijn, maar Vanishing is het zeker niet van die andere, Vanishing heb ik zelf liggen.

Bubblez schreef:

(quote)

the Vanishing misschien?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8309 stemmen

fled-fan schreef:

Weet iemand al iets meer aub?

Ik zoek een film met iets van deze aard als ik me goed herinner:

er speelt een stukje af in een kerkhof, met een zaag, of zoiets die altijd maar meer naar benenden gaat, waarbij iemand daaronder ligt en moet bevrijd worden.

Hopelijk kan iemand mij helpen

Wel èrrug weinig info, hoor!

Misschien Beetlejuice?

Achmed

• 550 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan me heel vaag een film herinneren die volgens mij gaat over een jongen die bij een man in huis woont, maar die man heeft kindere in de kelder opgesloten (paar jaar eerder) en nu lopen die kinderen door de muren en kelder etc. ze zijn volgens mij albinos omdat ze nooit in de zon komen. Aan het einde wordt het huis in de fik gestoken maar ik weet niet of die albinos het overleven.

iemand die het weet?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ik herken er ook een stuk van Powder in. Maar People Under The Stairs lijkt het meest plausibel ja.

fled-fan

• 29 berichten
  • 7 stemmen

Ik zoek nog een film:

Een broer en zus en moeder zitten vast in een winkelcentrum waarin een gevaarlijke seriemoordenaar, of verkrachter zit

Kan iemand mij helpen aub

pallie30

• 5 berichten
  • 0 stemmen

FixX schreef:

ik denk ook juice net als salvatore zei

Dit kan hem inderdaad best zijn, ik kon me tupac niet herrineren in de film dus daarom had ik m eerst overgeslagen tijdens het zoeken! Maar zo aan de omschrijven te zien is het de film die ik zocht, dank!

Popeye Doyle

• 276 berichten
  • 0 stemmen

De volgende film die ik zoek gaat over een politieagente die wordt gestalkt door een bruine man. Ik dacht dat de echtgenoot van de agente ook politieagent was. De film is uitgebracht in de jaren '90. Bij voorbaat dank.

Herkent iemand dit?

Director-Lara

• 6 berichten
  • 5 stemmen

Erwinner schreef:

Man in the moon dan?

Voor Lara.

Nee

Director-Lara

• 6 berichten
  • 5 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Oei, die ken ik. Volgens mij was het een korte film. Het meisje is ongeveer 16 en de jongen wat ouder. Voolgens mij heeft een (jaloers) nichtje of zusje het inderdaad door en verklapt zij de onschuldige relatie aan de oma....

Shit, ik kom niet op de titel!

Ja, je hebt dezelfde in gedachten!

Meara

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek ook een titel van een film.

Dit is ongeveer het verhaal:

Het verhaal (in de film) speelt zich rond ong. 1800/1900 af. Het gaat over 2 zusjes de ene heeft rood lang haar (dat is ook zo ongeveer de hoofdrolspeelster) Ze gaat ook trouwen. Dat zusje van die roodharige had nooit vriendjes en dan heeft ze eindelijk een vriendje, die is een zeeman ik en draagt ook vaak een petje. Maar die roodharige en die zeeman worden verliefd opelkaar en krijgen een affaire. Maar in die tijd kon je niet zomaar scheiden de vrouw probeert haar man (zwartharig) eerst over te halen, ze lijkt hem over te halen maar hij wil later toch niet scheiden dan besluiten ze de man van die roodharige te vergiftigen. op het einde worden die roodharige vrouw en man opgehangen.... Het is een drama/speelfilm... En is niet nieuw want hij is al op televisie geweest. ik denk dat de film ongeveer in 2001 is uitgebracht.

Herkent iemand dit?

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2194 stemmen

Ik zoek een film die ik een paar jaar terug op TCM zag

Er is een getrouwd of samenwonend stel waarvan de man op reis gaat met de boot. Als hij terugkomt blijkt dat zijn vrouw een affaire heeft/verliefd is op een blonde fotograaf. Dan komt het stel dus in problemen en moeten ze die met zijn tweeen zien op te lossen.

Wie herkent deze film? Het genre is waarschijnlijk drama en de film is van begin jaren 90.

Alvast Bedankt

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

Popeye Doyle schreef:

(quote)

Herkent iemand dit?

lijkt verdacht veel op Bleu Steel

Popeye Doyle

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Wordt in deze film de agente gestalkt door een bruine man?

Meara

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Meara schreef:

Ik zoek ook een titel van een film.

Dit is ongeveer het verhaal:

Het verhaal (in de film) speelt zich rond ong. 1800/1900 af. Het gaat over 2 zusjes de ene heeft rood lang haar (dat is ook zo ongeveer de hoofdrolspeelster) Ze gaat ook trouwen. Dat zusje van die roodharige had nooit vriendjes en dan heeft ze eindelijk een vriendje, die is een zeeman ik en draagt ook vaak een petje. Maar die roodharige en die zeeman worden verliefd opelkaar en krijgen een affaire. Maar in die tijd kon je niet zomaar scheiden de vrouw probeert haar man (zwartharig) eerst over te halen, ze lijkt hem over te halen maar hij wil later toch niet scheiden dan besluiten ze de man van die roodharige te vergiftigen. op het einde worden die roodharige vrouw en man opgehangen.... Het is een drama/speelfilm... En is niet nieuw want hij is al op televisie geweest. ik denk dat de film ongeveer in 2001 is uitgebracht.

Herkent iemand dit?

Ik heb m al gevonden; Another Life met Natasha Little

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Popeye Doyle schreef:
Wordt in deze film de agente gestalkt door een bruine man?

Ze wordt gestalkt door Ron Silver. Niet erg bruin te noemen, dus waarschijnlijk zal het niet Blue Steel zijn.

fled-fan

• 29 berichten
  • 7 stemmen

fled-fan schreef:

Ik zoek nog een film:

Een broer en zus en moeder zitten vast in een winkelcentrum waarin een gevaarlijke seriemoordenaar, of verkrachter zit

Al meer info aub?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ja geef is wat meer info?

newG

• 956 berichten
  • 2363 stemmen

fled-fan schreef:

Ik zoek nog een film:

http://www.moviemeter.nl/film/13976

terror in the mall zou het kunne zijn...

Liefie_87

• 2 berichten
  • 2 stemmen

Goeden avond,

Ik ben op zoek naar een film titel.

Ik ben er van overtuigd dat ik hem een keer gezien heb, maar kan het me niet meer herinneren.

De film gaat ongeveer zo:

er was een jaar geleden ofzo, een film, waarin de moeder op een dag wakker word en dan blijkt dat haar dochter weg is.. maar alles is weg k 's en de kinder kamer etc. iedereen houdt vol dat ze n it een kind heeft gehad, tot ze een man tegen komt die het zelfde heeft mee gemaakt en dan vinden ze bij hem in huis een stuk oud behang en gaan ze zoeken naar hun kinderen

Alvast bedankt!

groetjes Nina

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.