- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik zag een pas nieuwe film in de media markt, die ik graag meer wou onderzoeken in plaats van meteen kopen, maar ik ben de naam volledig kwijt. Een monster movie met een slang achtig wezen om een wolkenkrabber gewikkeld. hij stond in de schappen voor 9.99. hoop dat iemand mij kan helpen...
D-War 
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
Jaaaaaaaaa!!!
Alleen zo te zien niet zo best.. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Je ziet hier altijd blijde kreten. Ze lijken alleen vaak opelkaar..
vinnie123
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
Nee, dat is hem ook niet 
Ik ben vergeten te zeggen dat het een zwarte ghetto is, allemaal donkere jongens.
ik denk ook juice net als salvatore zei
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Nog altijd niemand meer info ? 
Weet iemand al iets meer aub?
Ik zoek een film met iets van deze aard als ik me goed herinner:
er speelt een stukje af in een kerkhof, met een zaag, of zoiets die altijd maar meer naar benenden gaat, waarbij iemand daaronder ligt en moet bevrijd worden.
Hopelijk kan iemand mij helpen
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Intussen nog een film waarvan ik de naam niet meer weet:
Op het einde van de film loopt iemand (ik denk een jongentje) naar iemand anders door een groot grasveld, maar word geschoten als hij bijna aankomt. Meer weet ik er jammergenoeg niet meer van. Hopelijk weten jullie raad
thx op voorhand
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
Intussen nog een film waarvan ik de naam niet meer weet:
Op het einde van de film loopt iemand (ik denk een jongentje) naar iemand anders door een groot grasveld, maar word geschoten als hij bijna aankomt. Meer weet ik er jammergenoeg niet meer van. Hopelijk weten jullie raad
thx op voorhand
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
Nog altijd niemand meer info ? 
the Vanishing misschien?
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
A perfect world zou wel eens kunnen de juiste zijn, maar Vanishing is het zeker niet van die andere, Vanishing heb ik zelf liggen.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Weet iemand al iets meer aub?
Ik zoek een film met iets van deze aard als ik me goed herinner:
er speelt een stukje af in een kerkhof, met een zaag, of zoiets die altijd maar meer naar benenden gaat, waarbij iemand daaronder ligt en moet bevrijd worden.
Hopelijk kan iemand mij helpen
Wel èrrug weinig info, hoor!
Misschien Beetlejuice?
Achmed
-
- 550 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me heel vaag een film herinneren die volgens mij gaat over een jongen die bij een man in huis woont, maar die man heeft kindere in de kelder opgesloten (paar jaar eerder) en nu lopen die kinderen door de muren en kelder etc. ze zijn volgens mij albinos omdat ze nooit in de zon komen. Aan het einde wordt het huis in de fik gestoken maar ik weet niet of die albinos het overleven.
iemand die het weet?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik herken er ook een stuk van Powder in. Maar People Under The Stairs lijkt het meest plausibel ja.
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Ik zoek nog een film:
Een broer en zus en moeder zitten vast in een winkelcentrum waarin een gevaarlijke seriemoordenaar, of verkrachter zit
Kan iemand mij helpen aub
pallie30
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
ik denk ook juice net als salvatore zei
Dit kan hem inderdaad best zijn, ik kon me tupac niet herrineren in de film dus daarom had ik m eerst overgeslagen tijdens het zoeken! Maar zo aan de omschrijven te zien is het de film die ik zocht, dank! 
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Herkent iemand dit?
Director-Lara
-
- 6 berichten
- 5 stemmen
Nee 
Director-Lara
-
- 6 berichten
- 5 stemmen
Oei, die ken ik. Volgens mij was het een korte film. Het meisje is ongeveer 16 en de jongen wat ouder. Voolgens mij heeft een (jaloers) nichtje of zusje het inderdaad door en verklapt zij de onschuldige relatie aan de oma....
Shit, ik kom niet op de titel!
Ja, je hebt dezelfde in gedachten!
Meara
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook een titel van een film.
Dit is ongeveer het verhaal:
Het verhaal (in de film) speelt zich rond ong. 1800/1900 af. Het gaat over 2 zusjes de ene heeft rood lang haar (dat is ook zo ongeveer de hoofdrolspeelster) Ze gaat ook trouwen. Dat zusje van die roodharige had nooit vriendjes en dan heeft ze eindelijk een vriendje, die is een zeeman ik en draagt ook vaak een petje. Maar die roodharige en die zeeman worden verliefd opelkaar en krijgen een affaire. Maar in die tijd kon je niet zomaar scheiden de vrouw probeert haar man (zwartharig) eerst over te halen, ze lijkt hem over te halen maar hij wil later toch niet scheiden dan besluiten ze de man van die roodharige te vergiftigen. op het einde worden die roodharige vrouw en man opgehangen.... Het is een drama/speelfilm... En is niet nieuw want hij is al op televisie geweest. ik denk dat de film ongeveer in 2001 is uitgebracht.
Herkent iemand dit? 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2194 stemmen
Ik zoek een film die ik een paar jaar terug op TCM zag
Er is een getrouwd of samenwonend stel waarvan de man op reis gaat met de boot. Als hij terugkomt blijkt dat zijn vrouw een affaire heeft/verliefd is op een blonde fotograaf. Dan komt het stel dus in problemen en moeten ze die met zijn tweeen zien op te lossen.
Wie herkent deze film? Het genre is waarschijnlijk drama en de film is van begin jaren 90.
Alvast Bedankt
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
lijkt verdacht veel op Bleu Steel
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Wordt in deze film de agente gestalkt door een bruine man?
Meara
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook een titel van een film.
Dit is ongeveer het verhaal:
Het verhaal (in de film) speelt zich rond ong. 1800/1900 af. Het gaat over 2 zusjes de ene heeft rood lang haar (dat is ook zo ongeveer de hoofdrolspeelster) Ze gaat ook trouwen. Dat zusje van die roodharige had nooit vriendjes en dan heeft ze eindelijk een vriendje, die is een zeeman ik en draagt ook vaak een petje. Maar die roodharige en die zeeman worden verliefd opelkaar en krijgen een affaire. Maar in die tijd kon je niet zomaar scheiden de vrouw probeert haar man (zwartharig) eerst over te halen, ze lijkt hem over te halen maar hij wil later toch niet scheiden dan besluiten ze de man van die roodharige te vergiftigen. op het einde worden die roodharige vrouw en man opgehangen.... Het is een drama/speelfilm... En is niet nieuw want hij is al op televisie geweest. ik denk dat de film ongeveer in 2001 is uitgebracht.
Herkent iemand dit? 
Ik heb m al gevonden; Another Life met Natasha Little
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Wordt in deze film de agente gestalkt door een bruine man?
Ze wordt gestalkt door Ron Silver. Niet erg bruin te noemen, dus waarschijnlijk zal het niet Blue Steel zijn.
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Ik zoek nog een film:
Een broer en zus en moeder zitten vast in een winkelcentrum waarin een gevaarlijke seriemoordenaar, of verkrachter zit
Al meer info aub?
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
Ik zoek nog een film:
http://www.moviemeter.nl/film/13976
terror in the mall zou het kunne zijn...
Liefie_87
-
- 2 berichten
- 2 stemmen
Goeden avond,
Ik ben op zoek naar een film titel.
Ik ben er van overtuigd dat ik hem een keer gezien heb, maar kan het me niet meer herinneren.
De film gaat ongeveer zo:
er was een jaar geleden ofzo, een film, waarin de moeder op een dag wakker word en dan blijkt dat haar dochter weg is.. maar alles is weg k 's en de kinder kamer etc. iedereen houdt vol dat ze n it een kind heeft gehad, tot ze een man tegen komt die het zelfde heeft mee gemaakt en dan vinden ze bij hem in huis een stuk oud behang en gaan ze zoeken naar hun kinderen
Alvast bedankt!
groetjes Nina
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.