- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
PeteyB
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek weer een film. Het genre is horror thriller maar eerder angst dan gore horror.
Ik weet echt echt nog maar heel weinig van maar ik denk dat hij na 2000 gemaakt is. Het gaat over een huis waar op zolder iets vreemds is. Een persoon die er woont gaat vaak naar een dorp en regelmatig komt de politie ook in het verhaal voor. Het huis is alleenstaand een eind buiten het dorp meen ik.
Veel is de beschrijving niet waard maar de film is zeker bekend want ik kijk alleen bekende films...
als iemand hier een film uit kan halen, chapeau 
ik kan je niet vertellen hoe die film heet maar ik kan me wel een verhaal lijn herinneren.
het gaat over een vrouw die op zolder komt die vervolgens allemaal rare dingen tegen komt. Ze gaat er over nadenken en komt tot de conclusie dat ze toch maar weer op zolder moet gaan kijken en open moet staan voor wat ze ziet. Dan komt ze een geest tegen van een jongen die probeerd haar duidelijk te maken waarom hij dood is gegaan. en dat ging de vrouw uitzoeken.
Zit ik goed? miss heeft de volgende er wat aan.
Mvg,
Peter
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Hey, ik zoek de naam van de volgende film: Een tweetal kinderen worden ontvoerd door een man in een bus. En uiteindelijk gaan de kinderen mee spelen met de zogenaamde kidnap. Ik gok een amerikaanse film uit de jaren 90 met een niet al te hoge rating hier op mm 
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2251 stemmen
Ik dach ook al aan de Skeleton Key, maar NineEleven heeft daar nog niet op gereageerd...
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Oh, ik dacht Skeleton Key bij PeteyB zijn omschrijving.. 
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Ik zoek een (klei) stop-motion filmtitel.
Vrij oude film ('90)? Een donker/creepy sprookje over een miniatuur jongetje.
Verder weet ik echt niets meer.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een (klei) stop-motion filmtitel.
Vrij oude film ('90)? Een donker/creepy sprookje over een miniatuur jongetje.
Verder weet ik echt niets meer.
Deze?
![]()
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Nice, thanks!
Meteen besteld. Zocht ik al een tijdje.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2251 stemmen
Oh, ik dacht Skeleton Key bij PeteyB zijn omschrijving.. 
darth-vader
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een filmtitel:
Over een meisje met een wit konijn die zo groot is als een volwassene. Zij kan hem alleen zien. Op het eind wordt hij voor iedereen zicht baar. Er komt een meisje in voor die als er wat is "mammie, mammie, mammie" roept. Ik bedoel niet "Alice in Wonderland" het is een hele oude film. Wie o wie kan mij helpen ??? antwoord ook graag via pm aub.
Davidita
-
- 13 berichten
- 3 stemmen
In De Site > Algemeen > Kan niet op een titel komen:
Hallo,
Ik heb ooit een trailer gezien van een film die ging over een zwarte man die probeerde bij de marine te komen (volgens mij als duiker) Alleen ik kan niet op de titel komen of iemand die erin speelt?
Voor mijn gevoel is het een film tussen 2002-2007 maar dat weet ik niet zeker.
Weet iemand welke film ik bedoel?
Alvast bedankt,
David
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
Ik zoek een jeugdsentiment film die ik HEEL graag in me collectie wil hebben! Het gaat hier om een ninja film die ik met vlagen herriner, dus er kunnen veel fouten in zitten.
Een japanse kerel met zijn zoontje verhuizen naar de vs en de vader start volgens mij een museum op, Ik herriner me een busscene op een snelweg. de hoofdrol speler hangt er 10 min achter en zijn knieen raken helemaal verwond, en een scene waarin zijn vriendin word vermoord met een zwaard door zo'n schuifdeur ook herriner ik me dat het einde in een wolkenkrabber afspeel,een bubbelbad scene en gangen met veel rookbommetjes, en op de top een gevecht bij zo'n touwen hek,die je ook midden in een tennisbaan hebt. erg moeilijk aan de hand van deze waardelozen punten sorry...
De film was ook aardig bloederig
niemand? 
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
niemand? 
Tja, ik ken de film wel en ik heb zelfs voor je op imdb gezocht (via de keywords), maar niets gevonden!
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Hoe heet die klassieker (begin jaren zestig) ook alweer waarin een een morsige norse piloot (een acteur met grote naam!) met een non en wat schoolkinderen neerstort op een onbewoond eiland???
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Lange, lange tijd geleden ooit is een film (of miniserie) gezien op VTM. Het verhaal ging over een vrouw die haar man vermoordde en dat is eigenlijk het enigste wat ik nog weet, vrij moeilijk te vinden dus. Wat ik nog wel weet is dat de week daarna het vervolg van de miniserie gaven of misschien gewoon een sequel.
Zou het knap vinden als iemand de film eruit haalt. Ik denk het niet maar ja, je kan altijd eens proberen 
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Lange, lange tijd geleden ooit is een film (of miniserie) gezien op VTM. Het verhaal ging over een vrouw die haar man vermoordde en dat is eigenlijk het enigste wat ik nog weet, vrij moeilijk te vinden dus. Wat ik nog wel weet is dat de week daarna het vervolg van de miniserie gaven of misschien gewoon een sequel.
Zou het knap vinden als iemand de film eruit haalt. Ik denk het niet maar ja, je kan altijd eens proberen 
Ik vrees dat je beschrijving op wel 10.000 films/mini-series kan slaan, o.a. zelfs Desperate Housewives!
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Vreesde daar al voor, ik dacht dat het misschien iet of wat kon worden uitgedund door dat er een vervolg op kwam. Of het tweede deel natuurlijk.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Bedankt kos, maar volgens mij is dit hem niet! Volgens mij stortten ze met een klein vliegtuigje neer op het eiland en waren er ook kinderen aanwezig (volgens mij meisjes van een meisjesschool!). De non was hun lerares. Of was het geen non?
kos
-
- 46790 berichten
- 8931 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/9512
deze dan.
rocky I.S
-
- 160 berichten
- 1218 stemmen
ik zoek een film genre horror/thriller:
Een gezin gaat bij kerstmis bij hun familie viere.(onderweg in de auto naar hun familie) het is savond en ze zijn onderweg en ze (botse,contoleverlies van auto) en ze overleve het en vanaf dan zien ze telkens een zwarte kleur van auto voorbij rijden en gaan op verkening enzo en naarmate het zoeke worden enkele gezinsleden gek enzo en zwarte auto blijft voorbij rijden ze proberen dan heel de tijd rechtdoor te rijden maar ze kome nooit ergens uit en dan het einde van de film liggen ze in het ziekenhuis en heeft er maar een van overleeft.Kent iemand deze film?
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Jaaah! Kos, dat is hem! Fuck, het was nog Cary Grant ook! Waarom kon ik hem dan niet vinden?
Die soortgelijke film met Robert Mitchum kende ik overigens niet.
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
ik zoek een film genre horror/thriller:
Een gezin gaat bij kerstmis bij hun familie viere.(onderweg in de auto naar hun familie) het is savond en ze zijn onderweg en ze (botse,contoleverlies van auto) en ze overleve het en vanaf dan zien ze telkens een zwarte kleur van auto voorbij rijden en gaan op verkening enzo en naarmate het zoeke worden enkele gezinsleden gek enzo en zwarte auto blijft voorbij rijden ze proberen dan heel de tijd rechtdoor te rijden maar ze kome nooit ergens uit en dan het einde van de film liggen ze in het ziekenhuis en heeft er maar een van overleeft.Kent iemand deze film?
Dead end misschien?
rocky I.S
-
- 160 berichten
- 1218 stemmen
7blink
-
- 14 berichten
- 245 stemmen
Ik zoek een titel van een komediefilm. Het gaat over een gezin dat onder een gebouw leeft (maar dus onder de grond, in een soort bunker); hun zoon kan erg goed dansen en ontdekt net voordat hij terug in de bunker gaat de liefde.
Wellicht een vage omschrijving, maar dit is alles wat ik me herinner.
Alvast bedankt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.