• 15.995 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.773 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

lassie0210

• 18 berichten
  • 101 stemmen

Ben al jaren opzoek naar een kungfu/vechtfilm.

Dit is een B filmpje maar is best goed.

Ik zal hem proberen te omschrijven en hopelijk heeft iemand een idee hoe deze film heet.

Voor het eerst 11 tot 12 jaar geleden op de tv gezien!

Het gaat over een jongeman (olympisch turner) die een race (te voet) door een dorp moet voltooien en moet zien te winnen om zijn vader ooit terug te zien. Tijdens zijn race zijn er meerdere figuren die heb proberen te stoppen. Door zijn turn ervaring krijg je mooie vechtsenes waar ook lichaamsdelen worden afgehakt.

Weet iemand waar ik het over heb?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Kos: Ik kan me het nog herinneren, ook al was ik 5 toen ik het zag. Bizar. Ga je hem toevoegen aan MM database?

lassie0210 schreef:

Ben al jaren opzoek naar een kungfu/vechtfilm.

Dit is een B filmpje maar is best goed.

Ik zal hem proberen te omschrijven en hopelijk heeft iemand een idee hoe deze film heet.

Voor het eerst 11 tot 12 jaar geleden op de tv gezien!

Het gaat over een jongeman (olympisch turner) die een race (te voet) door een dorp moet voltooien en moet zien te winnen om zijn vader ooit terug te zien. Tijdens zijn race zijn er meerdere figuren die heb proberen te stoppen. Door zijn turn ervaring krijg je mooie vechtsenes waar ook lichaamsdelen worden afgehakt.

Weet iemand waar ik het over heb?

ik denk Gymkata

http://www.moviemeter.nl/film/23844

was ook een jaar 12 toen ik hem zag en vond hem helemaal geweldig.

lassie0210

• 18 berichten
  • 101 stemmen

Geweldig, dat is hem. Nu nog ergens proberen te kopen/huren.

Bedankt!

lassie0210 schreef:

Geweldig, dat is hem. Nu nog ergens proberen te kopen/huren.

Bedankt!

DVD is er helaas niet van.

misschien kan je nog ergens een vhsje scoren.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt ga hem binnenkort kijken of misschien beter van niet om het sentiment niet verloren te laten gaan.

Nah denk wel dat ik ga kijken.

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

catweasel schreef:

Ik zoek een film over de veroodeling van een onschuldige man. Ik geloof dat over kidnapping van een rijk en beroemd kind ging. De film begint met een rechtzaak waarin de man ten onrechte ter dood veroordeelt word. Tijdens zijn verblijf in de cel is er nog een politicus die hem probeert te redden maar die zijn handen er later toch vanaf trekt. Iemand een idee? Niemand trouwens een idee over mijn andere vraag.(zie enkele posts hierboven)

Ik denk dat ik de film gevonden heb:Film , iets ander verhaal maar goed.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Ontzettende bedankt lowhusky

$Pimpdaddy$

• 34 berichten
  • 124 stemmen

Yo iemand die me kan helpen?

Ik zoek films zoals South Park The Movie enzo, iemand die me daarbij kan helpen?

Noem gewoon paar titels op, als je het tenminste weet

Alvast Bedankt

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Yo! Om te kopen bedoel je? Want dan moet je hier zijn: en probeer je vraag iets duidelijker te formuleren

Check it out!

http://www.moviemeter.nl/forum/8

Kloib

• 5 berichten
  • 42 stemmen

wie o wie kan mij helpen.

Ik ben opzoek naar een film die ik tijden geleden keer heb gezien.

De film gaat over een man die heel amerika door moet rijden om optijd bij zijn vrouw te kunnen zijn.

want die ligt op sterven dacht ik

In iedergeval krijgt hij doordat hij zo snel rijd politie achter zich aan en die volgen em dan hele tijd.

Het loopt af dat hij zich tepletter rijd op een baricade die de politie dan heeft opgezet.

Iemand mischien een idee ?

alvast bedankt

CinemAvanti.nl

• 282 berichten
  • 97 stemmen

Kloib schreef:

wie o wie kan mij helpen.

Ik ben opzoek naar een film die ik tijden geleden keer heb gezien.

De film gaat over een man die heel amerika door moet rijden om optijd bij zijn vrouw te kunnen zijn.

want die ligt op sterven dacht ik

In iedergeval krijgt hij doordat hij zo snel rijd politie achter zich aan en die volgen em dan hele tijd.

Het loopt af dat hij zich tepletter rijd op een baricade die de politie dan heeft opgezet.

Iemand mischien een idee ?

alvast bedankt

Vanishing Point?

http://www.moviemeter.nl/film/16024

Origineel is ook leuk:

http://www.moviemeter.nl/film/4748

Kloib

• 5 berichten
  • 42 stemmen

das em bedankt

the catcher

• 118 berichten
  • 1463 stemmen

Overlaatst was er op tv een film (horror, thriller) over ik dacht 2koppels de via een flayer werden uitgenodigd om een rave bij te wonen ergens afgelegen in een bos waar ze terecht kwamen bij een of ander secte. Iemand die weet hoe die film noemt? Was best een goede film trouwens.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

the catcher

• 118 berichten
  • 1463 stemmen

Dat issem, mercie kerel.

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6601 stemmen

armband schreef:

ik weet niet meer heel erg veel van de film die ik nu ondertussen al enkele jaren zoek, maar hopelijk kan iemand me verder helpen :

*oudere man met witte(wilde)haren en met een blauw hemd aan die op een afgelegen en donkere weg fietst.

*schilderij waarop Jezus afgebeeld staat met zijn armen gespreid; camera zoomt in op het schilderij, draait dan weg en wanneer de camera terug naar het schilderij keert staat Jezus met zijn rug naar het publiek toe.(deze scene speelt zich af in een soort van hotel DENK ik)

*de film is ongetwijfeld een thriller

maar meer weet ik er voorlopig al niet meer van :/

alvast bedankt aan iedereen!

In the mouth of madness

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6601 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

Moet inderdaad wel Shivers zijn. Het zijn echter geen aliens die iets bij mensen naar binnen proppen. Het zijn mensen die geïnfecteerd zijn door een parasiet die andere mensen aanvallen. Die parasiet kruipt dan uit hun mond in de mond van het slachtoffer.

En ze "friemelen" inderdaad ook aan elkaar want door de parasiet worden ze vooral geleid door hun sexuele driften.

Het klonk in eerste instantie als Braindamage maar het is toch wel degelijk shivers.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ik hoorde vandaag Desperado van de Eagles op de radio en vroeg me meteen af welke film dat ook weer was waarin de hoofdpersoon (?) telkens als hij dat liedje hoort het per se moet afluisteren, maakt niet uit waar hij is.

Iemand een idee?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

ik zoek een docu over 2 vrienden die een internetbedrijf opstarten waarmee het amerikaanse volk (of new york) hun boetes kunnen beatlen. Op wwn gegeven moment stort die markt in en hun bedrijf en zo ook hun vriendschap. volgens mij heeft die docu ook het idfa gewonnen, Omstreeks 2000

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

Kan iemand mij vertellen hoe de film noemt over een man die samen met zijn hond door het land reist?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

mikey schreef:

ik zoek een docu over 2 vrienden die een internetbedrijf opstarten waarmee het amerikaanse volk (of new york) hun boetes kunnen beatlen. Op wwn gegeven moment stort die markt in en hun bedrijf en zo ook hun vriendschap. volgens mij heeft die docu ook het idfa gewonnen, Omstreeks 2000

Startup.com?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Dat is hem, thanx!

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

JJ_D schreef:

Kan iemand mij vertellen hoe de film noemt over een man die samen met zijn hond door het land reist?

Misschien bedoel je deze:

Umberto D.

Maar er zullen meer zijn met zo'n omschrijving.

CinemAvanti.nl

• 282 berichten
  • 97 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Umberto D.

ik dacht aan Harry and Tonto maar dat is met een kat.

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Umberto D.

Neen, ik denk dat het een vrij recente (Italiaanse?) film is. Maar hoe kan ik dat opzoeken?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Als je nu meer informatie geeft. Wat voor soort hond, welk land, wat gebeurt er, hoe ziet de man eruit, jong/oud, ...etcetera. Hier kunnen we niks mee.

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

Mug schreef:

Als je nu meer informatie geeft. Wat voor soort hond, welk land, wat gebeurt er, hoe ziet de man eruit, jong/oud, ...etcetera. Hier kunnen we niks mee.

Ja, maar ik heb de film niet gezien. Mijn vader wil hem erg graag zien, hij speelde recent (1 à 2 jaar geleden) in de Belgische Kinepolis-complexen, en het gaat over een man met een hond...

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

kos schreef:

Ik hoorde vandaag Desperado van de Eagles op de radio en vroeg me meteen af welke film dat ook weer was waarin de hoofdpersoon (?) telkens als hij dat liedje hoort het per se moet afluisteren, maakt niet uit waar hij is. Iemand een idee?

Heb het zojuist even voor je opgezocht en ik denk dat je in de war bent met een aflevering van de komedie Seinfeld.

In één van de afleveringen van Seinfeld gaat Elaine namelijk uit met een man die, als hij 'zijn nummer' Desperado van The Eagles hoort, Elaine volkomen negeert.

Bron

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

JJ_D schreef:

Ik zocht 'El Perro'.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.