- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
nicogranadino
-
- 3 berichten
- 3 stemmen
In Film > Genres en landen > Westerns:
Hoi allemaal ,
Ik zoek de naam van een western die ik 20 jaar geleden heb gezien .
In deze film wordt van de hooftrolspeler zijn hand vermorzeld zodat hij niet meer kan schieten . De zwaar bebloedde hand , wat niets meer is als een hoopje botjes ,wordt in reepjes doek gewikkeld. Edoch hij komt terug en na jarenlang oefenen is hij toch weer in staat gericht te schieten ............
........en neemt dan dus wraak .
Het zou kunnen dat clint eastwood hier de hoofdrol vertolkte
Bij voorbaat dank voor de aandacht.
Gammala
-
- 40 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik alleen het einde ken, De vrouw zit in een soort van spel met andere mensen.Ze moet een zak met geld zien te krijgen.Wie hem niet heeft gaat dood, wie de zak wel heeft mag uit de kamer.Dat loopt ze eruit en komt ze in een kamer terecht met allemaal mensen die een zak met geld hebben...
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik alleen het einde ken, De vrouw zit in een soort van spel met andere mensen.Ze moet een zak met geld zien te krijgen.Wie hem niet heeft gaat dood, wie de zak wel heeft mag uit de kamer.Dat loopt ze eruit en komt ze in een kamer terecht met allemaal mensen die een zak met geld hebben...
Dat is House of 9.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film waarin in Elvis een soort van beroemde acteur of zanger is, Hij heet iets van Johnny, Marvin, Danny...? Die dikke vriend van hem verwondt hem omdat hij kwaad en jaloers is ofzo (misschien vanwege een vrouw) Later zegt hij dan sorry omdat elvis zijn stem bijna kwijt is of zijn keel is gewoon verwondt ofzo en elvis kijkt dan zielig
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Hm.. volgens mij wil ik die niet zien
.
Is nochtans een schitterend filmpje!
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Ik zoek een film waarin in Elvis een soort van beroemde acteur of zanger is, Hij heet iets van Johnny, Marvin, Danny...? Die dikke vriend van hem verwondt hem omdat hij kwaad en jaloers is ofzo (misschien vanwege een vrouw) Later zegt hij dan sorry omdat elvis zijn stem bijna kwijt is of zijn keel is gewoon verwondt ofzo en elvis kijkt dan zielig
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Dank u wel
Ik wist niet dat het dié film was
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ik heb vroeger een tekenfilm gezien, over een muis en een vogeltje. Ik herrinner me een scene dat ze moeten vluchten uit hun nest, en volgens mij ook uit het bos. Er was ook iets aan de hand met het vogeltje dacht ik, het was gewond en de muizen ontfermden zich over hem. Heeft iemand enig idee wat de titel van deze film is? Ik kan er maar niet op komen en ik word er gek van 
$Pimpdaddy$
-
- 34 berichten
- 124 stemmen
Ey
ik zoek een film van Bud Spencer.
Ik weet niet echt meer waar het over ging maar in iedergeval er was volgens mij iets met een kind en een auto.
Alvast Bedankt 
Iemand..??

Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
Iemand..??

Misschien deze:
Sceriffo Extraterrestre - Poco Extra e Molto Terrestre, Uno
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik was laatst in frankrijk op vakantie, en toen viel mijn oog op een dvd die ik in een supermarkt zag liggen. Aangezien het een franse dvd was, kon ik niet lezen waar het over ging.
Het was een japanse film, die nog niet zo oud is. Voorop de dvd stond volgens mij dat het een mix tussen Star Wars en The Matrix was. Op de kaft stond een gozer met een soort harnas aan. Op de achterkant kon ik uit de tekst halen dat het in een soort manga steil gefilmd was. Weet iemand over welke film ik het heb?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een western. Kwam denk ik vorig jaar op sbs6...
Een soort outlaw komt naar een stad...een gast wil hem niet daar hebben dus hij besluit hem te vermoorden maar vermoordt het verkeerde mannetje (dacht ik)...De outlaw wordt een beetje beroemd in de stad...de sheriff vreest voor hem...in de film waren er een paar dode mannen op een tafel, de outlaw pakt iets van hun kleren...in een soort saloon zitten er veel vrouwen en hij praatte vaak met een blonde vrouw...de outlaw/cowboy leek een beetje op James Stewart. De zender was zeker weten SBS6.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ik zoek ook een film die ik denk ik een jaar geleden op tv heb gezien.
Het gaat over een groepje jongelui die getuige zijn van een moord ( misgelopen drugsdeal? ) en die dan de hele film op de vlucht slaan voor de moordenaars. Onder andere door de verlaten straten van een dorp of stad, over gebouwen ( iemand van het groepje valt van het dak of wordt er af gesmeten) en een stuk door het riool.
Veel meer weet ik er niet meer vanaf maar vond hem destijds best leuk. Iemand?
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
ik zoek een tittel van een western het gaat om een cowboy die zijn moeder ofzo ziet vermoord worden en ergens op laatst word hij zo gezegd vermoord en bij zen begravenis springt hij uit de kist en spant samen met de begravenis ondernemer wat zijn broer blikt te zijn kan iemand mij helpen
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek ook een film die ik denk ik een jaar geleden op tv heb gezien.
Het gaat over een groepje jongelui die getuige zijn van een moord ( misgelopen drugsdeal? ) en die dan de hele film op de vlucht slaan voor de moordenaars. Onder andere door de verlaten straten van een dorp of stad, over gebouwen ( iemand van het groepje valt van het dak of wordt er af gesmeten) en een stuk door het riool.
Veel meer weet ik er niet meer vanaf maar vond hem destijds best leuk. Iemand?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Klinkt inderdaad als Judgment Night..
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
bij die western was steve buscemi volgens mij de begrafenis ondernemer. die cowboy heeft ook nog een tijdje bij indianen gewoond en uitijndeljk wilt hij zich wreken op de bende die zen ouders hebben vermoord.
maar die bende had de begravenisondernemer omgekocht. toen moest de cowboy dueleren met de begrafenisondernemer. hij was zogezegd gedood door de begrafenisondernemer maar oplaatst springt hij uit zijn kist om de bende af te maken
kan iemand mij aub helpen dit is zowat een ruwe beschrijving van de film ben wel niet zeker of steve buscemi echt meespeelt in die film
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
bij die western was steve buscemi volgens mij de begrafenis ondernemer. die cowboy heeft ook nog een tijdje bij indianen gewoond en uitijndeljk wilt hij zich wreken op de bende die zen ouders hebben vermoord.
maar die bende had de begravenisondernemer omgekocht. toen moest de cowboy dueleren met de begrafenisondernemer. hij was zogezegd gedood door de begrafenisondernemer maar oplaatst springt hij uit zijn kist om de bende af te maken
kan iemand mij aub helpen dit is zowat een ruwe beschrijving van de film ben wel niet zeker of steve buscemi echt meespeelt in die film
Misschien deze
Verder zoek ik een franse film...een jonge franse vrouw wordt per ongeluk zwanger en haalt het kindje dus weg...ze heeft meestal een jurkje aan...moeder wou dat ze het weghaalde...volgens mij was een bediende (een vrouw) van een plek waar ze woonde een goede vriendin van de jonge franse vrouw en later kwam ze haar weer tegen...beetje een dramafilm.....
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
ik denk niet dat de last outlaw de film is die ik zoek
tiiim
-
- 46 berichten
- 623 stemmen
Heeey allemaal !!
Ik zoek ook een film, namelijk over een jongetje die ziek is en door die ziekte blijft hij klein. Hij zegt dat dat zo is omdat hij iets voor de wereld moet betekenen. Met het honkballen slaat hij per ongeluk de moeder van zijn beste vriend dood. Later zinkt er een bus en red hij iedereen, toen ging hij zelf dood..
Ik zit echt al lang na te denken hoe deze film ook alweer heet, volgens mij was de titel de naam van het jongetje, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.
Als iemand het weet hartstikke fijn !!
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Heeey allemaal !!
Ik zoek ook een film, namelijk [i]over een jongetje die ziek is en door die ziekte blijft hij klein....
Simon Birch
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
ik denk niet dat de last outlaw de film is die ik zoek
Moet wel die film zijn
Tiiim: Simon Birch
Verder zoek ik een franse film...een jonge franse vrouw wordt per ongeluk zwanger en haalt het kindje dus weg...ze heeft meestal een jurkje aan...moeder wou dat ze het weghaalde...volgens mij was een bediende (een vrouw) van een plek waar ze woonde een goede vriendin van de jonge franse vrouw en later kwam ze haar weer tegen...beetje een dramafilm.....
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
kent iemand de 3 films van snake pliskken ik ken er 2 escape from new york en escape from la
nu moet er nog een zijn de allereerste denk ik en
sry lowhusky ik denk egt niet dat the last outlaw de film is die ik bedoel maar ik vind ook zo weinig over die film op het net wrm denk je dat het die film is
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Volgens IMDb zijn er maar 2 films waarin het karakter Snake Plissken meedoet en dat zijn Escape from New York en Escape From L.A.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
kent iemand de 3 films van snake pliskken ik ken er 2 escape from new york en escape from la
nu moet er nog een zijn de allereerste denk ik en
sry lowhusky ik denk egt niet dat the last outlaw de film is die ik bedoel maar ik vind ook zo weinig over die film op het net wrm denk je dat het die film is
Volgens mij de enige western met Buscemi er in. Vandaar en het verhaal lijkt voor een klein gedeelte op jouw beschrijving.
CinemAvanti.nl
-
- 282 berichten
- 97 stemmen
In Film > Genres en landen > Westerns:
Hoi allemaal ,
Ik zoek de naam van een western die ik 20 jaar geleden heb gezien .
In deze film wordt van de hooftrolspeler zijn hand vermorzeld zodat hij niet meer kan schieten . De zwaar bebloedde hand , wat niets meer is als een hoopje botjes ,wordt in reepjes doek gewikkeld. Edoch hij komt terug en na jarenlang oefenen is hij toch weer in staat gericht te schieten ............
........en neemt dan dus wraak .
Het zou kunnen dat clint eastwood hier de hoofdrol vertolkte
Bij voorbaat dank voor de aandacht.
Zou heel goed Django (1966) kunnen zijn van Sergio Corbucci.
Geen Clint maar Franco Nero.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.