• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.710 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

CinemAvanti.nl

• 282 berichten
  • 97 stemmen

tijserd schreef:

Voor een eigen projectje ben ik opzoek naar een film die een scene (of een aantal...!) van een schip uit 1700-1800 dat vergaat in een storm( het liefst een wat langere scene)....het jaartal dat ie uit is gebracht doet er niet toe....ik heb gewoon die beelden nodig lol...

Iemand een suggestie welke film ik dan moet hebben..??!

Alvast bedankt!

tijserd

The White Dawn (1974) speelt zich af in 1896 en begint met een schipbreuk. Misschien heb je daar wat aan.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

Judgment Night

Dat is hem idd. Hartstikke bedankt!

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Hoe heet die film waarin Ben Affleck samen met vriendin (bruin haar) naar een nachtclub gaan en ze gaan dansen en vriendin laat Ben bijna strippen ofzo.

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

lowhusky schreef:

Hoe heet die film waarin Ben Affleck samen met vriendin (bruin haar) naar een nachtclub gaan en ze gaan dansen en vriendin laat Ben bijna strippen ofzo.

Reindeer Games: http://www.moviemeter.nl/film/32

Forces of Nature: http://www.moviemeter.nl/film/399

Gigli: http://www.moviemeter.nl/film/8644

Het kan niet anders dan één van deze 3 zijn.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een filmtitel..

Een grappige scene:

Zo'n Turks/Marokaans joch heeft iets op school geflikt en dus werd zijn vader gebeld en hij kon niet goed nederlands spreken...dus vertaalde dat joch alles wat directeur te zeggen had over zijn gedrag...dat joch zat toen allemaal onzin te vertolken...dat hij in plaats van dat hij kattenkwaad uithaalde, heel hoge cijfers haalde en dat hij gewoon zwaar begaafd is enz...na de besprekinghad de directeur een camera en vader dacht dat hij een foto van hem en zoon wilde maken maar niet dus...toen ze thuis kwamen was vader heel boos toen hij het ontdekte en joch rende naar boven en hij had een zus...volgens mij was het nederlandse film, weet niet zeker, johnny de mol zat er heel misschien in (hij werd verliefd op een turks meisje)

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Shouf Shouf Habibi

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

ik zoek een film met robert de niro waarin hij een buschauffeur is en zijn zoon trekt op met de gevreestste gangster van die stad daar kan de niro niet tegen en wil er alles aan doen om zijn zoon daar weg te houden op laatst word die gangster nog neergeknald

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

thekid schreef:

ik zoek een film met robert de niro waarin hij een buschauffeur is en zijn zoon trekt op met de gevreestste gangster van die stad daar kan de niro niet tegen en wil er alles aan doen om zijn zoon daar weg te houden op laatst word die gangster nog neergeknald

A Bronx Tale

CinemAvanti.nl

• 282 berichten
  • 97 stemmen

thekid schreef:

A Bronx Tale

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

Shouf Shouf Habibi

Neo

$Pimpdaddy$

• 34 berichten
  • 124 stemmen

Achilles schreef:

(quote)

Misschien deze:

Sceriffo Extraterrestre - Poco Extra e Molto Terrestre, Uno

Volgens mij is dat em ja

Waar kan ik trailer bekijken? want ik kan maar nergens vinden

En is de DVD ook te koop met NL ondertiteling?

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

$Pimpdaddy$ schreef:

(quote)

Volgens mij is dat em ja

Waar kan ik trailer bekijken? want ik kan maar nergens vinden

En is de DVD ook te koop met NL ondertiteling?

Oef, zoveel verstand heb ik er ook niet van. Misschien iemand van de kenners hier!!

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Vrij oude film, ik denk uit de jaren 40/50. Gaat over een vrouw die verliefd word op een circusartiest(hij springt van een enorme ladder in een klein zwembad). Hij leert haar het 'kunstje' ook en zo komt zij ook bij het circus(dat toen meer op een kermis leek) terecht. Verder weet ik het niet meer precies, maar er was nog een scene met een telefooncel dacht ik. Wie kan mij helpen?

AncientRites

• 74 berichten
  • 201 stemmen

In Film > Algemeen > Sneak preview die ik hier niet terugvind.:

Gisteren zat ik in de kinepolis voor een sneak preview. De film bleek adrift te zijn. Deze film vind ik hier noch op imdb terug?! Kijk ik slecht of staat hij er echt nergens in.

Op de kinepolis website staat dat hij 9 aug. uitkomt.

Jammergenoeg wel een erg zwakke film!

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ow god is er een deel 2 hiervan gemaakt

bier

• 60 berichten
  • 35 stemmen

hey ik zoek een film, die gaat over een paar mensen die gaan autorijden, en dan verdwalen. Dan komen ze in een raar soort pretpark met een eigen rechter. Die rechter heeft een piemelneus (echt waar) en er zijn ook 2 hele dikke rare wezens die kaartspelen met een mevrouw.

(jaja)

bier

• 60 berichten
  • 35 stemmen

hardstikke bedankt, ook zo snel

Miss Daisy

• 321 berichten
  • 2291 stemmen

catweasel schreef:

Vrij oude film, ik denk uit de jaren 40/50. Gaat over een vrouw die verliefd word op een circusartiest(hij springt van een enorme ladder in een klein zwembad). Hij leert haar het 'kunstje' ook en zo komt zij ook bij het circus(dat toen meer op een kermis leek) terecht. Verder weet ik het niet meer precies, maar er was nog een scene met een telefooncel dacht ik. Wie kan mij helpen?

Is er geen rivaliteit tussen twee mannen en de ene maakt een valpartij waardoor hij verlamd geraakt.

Eigenlijk weet ik de filmtitel niet maar jouw korte beschrijving riep dit vervolg bij me op van een film die ik ooit gezien hebt. Was ook een zwart/wit film.

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Miss Daisy schreef:

(quote)

Is er geen rivaliteit tussen twee mannen en de ene maakt een valpartij waardoor hij verlamd geraakt.

Eigenlijk weet ik de filmtitel niet maar jouw korte beschrijving riep dit vervolg bij me op van een film die ik ooit gezien hebt. Was ook een zwart/wit film.

Ja, dat kan wel kloppen. Iemand anders een idee?

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

ik zoek een komishe western.

het gaat om een cowboy die zijn gezin vermoord is en uit is op wraak.

op laatst doed hij alsof hij dood is zodat hij op zen begravenis de daders kan vermoorden.kan iemand me helpen de actuer speelt meestal komise filmen denk ik zijn naam in de film is denk ik kid

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

thekid schreef:

ik zoek een komishe western.

kan iemand me helpen de actuer speelt meestal komise filmen denk ik zijn naam in de film is denk ik kid

Billy the Kid is het niet, denk ik..

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

nee

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Misschien deze?

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

lowhusky dit is hem echt zeer bedankt was al zolang opzoek

crain

• 6 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Televisie > Oorlog film gemist:

Hopelijk weet iemand mij te helpen met herinneren;

Vorige week of zo zag ik in een flits een film op tv staan terwijl ik echt geen tijd meer had om naar te kijken, ik weet echt de naam niet meer, maar kan me wel herrineren dat ik een goed film vond;

het moet zijn; tussen 1 a 2 weken geleden was er op tv een oude oorlogsfilm, paar soldaten kregen een opdracht om brug te ontploffen, zodat de trein niet doorheen kan, hoe heet het film nou weer?

Alvast bedankt!

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

A Bridge Too Far....

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

thekid schreef:

lowhusky dit is hem echt zeer bedankt was al zolang opzoek

The Lexx

• 426 berichten
  • 3485 stemmen

een film waarin marilyn monroe ineens met einstein het bed in wil duiken, meer staat me er niet meer van bij...

welke film? iemand een idee?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.