• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

No sweat

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

mikey schreef:

Moeilijke denk ik: De politie gaat staken in New York City. Chaos regeert de stad.

Gevonden via imdb:

self defense

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Kappeuter en anderen die nog willen weten wat we vroeger hebben gezien; vrouw en moordenaar in een verlaten kantoorgebouw terwijl je zenuwen het begeven en je nagels opeens tot op het bot zijn afgekloven :

THE GIRL HE WANTS TO KILL coole site btw

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Dankjewel!

Een tv-film nog wel. Wist ik niet.

Ben benieuwd of ik m nu nog steeds zo spannend vind...

Hannibal

• 9365 berichten
  • 3287 stemmen

Ik ben ook nog op zoek naar een film, een aantal jaren geleden gezien op de Belgische tv.

Ik weet er niet al te veel meer van maar het is een Franse film, het ging over een Frans meisje die een relatie had met een veel oudere Aziatische (Vietnamese?) man. Ik kan me nog een scéne op een boot herinneren, het meisje draagt er een grote hoed.

Het is een vrij trage, dramatische film waarin nauwelijks wordt gesproken.

Zegt iemand dit iets?

Hannibal

• 9365 berichten
  • 3287 stemmen

Thanks!

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Mug, je bent een held!

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Beste mensen,

Onlangs kocht ik een VHS in onze videotheek genaamd "Twin Peaks". Het is een 109 minuten lange film waarin Kyle Maclachlan speelt.

Eerst dacht ik dit moet Fire Walk With Me wel zijn. Maar dan besefte ik dat er geen Keifer Sutherland in voor kwam.

Welke film heb ik in godsnaam gezien? (Hij is geregiseerd door Lynch)

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

In Twin Peaks: Fire Walk with Me geregisseerd door David Lynch met Kyle MacLachlan (Special Agent Dale Cooper) doet Kiefer Sutherland (Sam Stanley) wel mee.

De film duurt wel 135 minuten.

http://www.moviemeter.nl/film/2309

Cast op IMDb:

http://www.imdb.com/title/tt0105665/fullcredits

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Silvio Dante schreef:

Beste mensen,

Onlangs kocht ik een VHS in onze videotheek genaamd "Twin Peaks". Het is een 109 minuten lange film waarin Kyle Maclachlan speelt.

Eerst dacht ik dit moet Fire Walk With Me wel zijn. Maar dan besefte ik dat er geen Keifer Sutherland in voor kwam.

Welke film heb ik in godsnaam gezien? (Hij is geregiseerd door Lynch)

Waarschijnlijk de pilootfilm van "Twin Peaks".

Daar bestaan echter ook 2 versies van (Amerikaanse en Europese).

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Ah, het zal die van Dragon wel zijn. Let dan maar niet op mijn berichtje.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Ik zoek een titel:

Het was zo'n waargebeurde RTL4 film waarin een moeder van een paar dochters en een zoon de gevangenis in moet en allemaal nare mensen ontmoet (zij is eigenlijk gewoon normaal, en volgens mij ook vals beschuldigt, maar dat weet ik niet zeker). Na een tijdje wordt de relatie tussen haar en haar kinderen veel slechter (de kinderen kennen haar niet echt meer). Ook bevalt er een vrouw in de gevangenis daar

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Nee dat is hem volgens mij niet.. Er kwam geen kindermisbruik te pas...toch?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Sorry dan weet ik het niet

lowhusky schreef:

Ik zoek een filmtitel...

Vorig jaar denk ik gezien, een film...

Een vrouw wordt geholpen door een of andere vent met het ontsnappen aan de mannen van de vader van die vrouw. Ze rijden dus steeds door roswellachtig plekje om die gasten te ontwijken. Die vrouw heeft dus een baby en die huilt vaak en poept. Als die luier van die baby vies was, maakte die man een nieuwe met (?).....die baby had honger en die moeder gaf haar/hem een borstvoedig en lachte. Plotseling zag zij zijn vader of een van zijn mannen. Die man die haar beschermde met vluchten met zijn auto enz was even weg om eten te halen ofzo. De vrouw was blank en had donkerbruin haar en die man die haar beschermde weet ik niet meer.....aub hoe heet deze film?

De film kwam op veronica en die vader wou die dochter met de baby maar niet met rust laten en die gozer die haar beschermde reed de hele dag door. Die vader van die vrouw was trouwens negatief over die baby

Plus nog wat kenmerken: De man schelde zowat toen de luier vies was en het was toen nacht. De vrouw gaf de baby dus even een borstvoeding en lachte...toen keek ze naar boven en zag opeens haar vader of 1 van die mannen en stopte de baby met voeden...later kreeg de man die de vrouw beschermde een kogel in zijn lichaam...die vrouw praatte in het begin weinig tegen de man, trouwens. De man die haar beschermde had volgens mij donkerblond haar...echt niemand?? volgens mij keken veel mensen toen deze film kwam op veronica...

slimmestart

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Nog steeds Hellup !

-Nog steeds op zoek naar deze film, super mysterieus en spannend, 2 maal gezien op tv in de jaren 80, de 2e maal gezien op een super zomer avond als deze, terwijl ieder buiten zat(dat had ik zelf ook graag gedaan) maar deze MOEST ik zien!!!

Ik zoek een film, volgens mij uit de jaren zeventig,

De hoofdrolspeelster (die erg lijkt op sissy spacek)wordt in het begin van de film aangetroffen door een stel cowboys. Als enigste overlevende van een familie die is overvallen door indianen.

De ruiters nemen haar mee op hun tocht, maar vanaf dat moment worden zij gevolgd door indianen die de ruiters één

voor één te grazen nemen.

Later veranderd onze hoofdrolspeelster ook nog in een aardelaar...

Wie o wie kent de titel van deze film ??

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

slimmestart schreef:

Later veranderd onze hoofdrolspeelster ook nog in een aardelaar...

Een aardelaar ? Is dat een adelaar die niet kan vliegen of een kandelaar die op de grond is gevallen

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Anderhalf jaar terug geprobeerd, nog maar een keer proberen.

Er is een getrouwd of samenwonend stel waarvan de man op reis gaat met de boot. Als hij terugkomt blijkt dat zijn vrouw een affaire heeft/verliefd is op een blonde fotograaf. Dan komt het stel dus in problemen en moeten ze die met zijn tweeen zien op te lossen.

Wie herkent deze film? Als het goed is is het een filmdrama uit waarschijnlijk 1992 !!!!!

Alvast Bedankt

zanacht

• 62 berichten
  • 3264 stemmen

Kent iemand deze:

een film uit de jaren 80 denk ik.

Een auto (een zwarte amerikaan) leeft zijn eigen leven en schuimt de weg af op zoek naar slachtoffers die hij dan vermoordt.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Is het toevallig Christine ?

armband

• 2 berichten
  • 15 stemmen

ik weet niet meer heel erg veel van de film die ik nu ondertussen al enkele jaren zoek, maar hopelijk kan iemand me verder helpen :

*oudere man met witte(wilde)haren en met een blauw hemd aan die op een afgelegen en donkere weg fietst.

*schilderij waarop Jezus afgebeeld staat met zijn armen gespreid; camera zoomt in op het schilderij, draait dan weg en wanneer de camera terug naar het schilderij keert staat Jezus met zijn rug naar het publiek toe.(deze scene speelt zich af in een soort van hotel DENK ik)

*de film is ongetwijfeld een thriller

maar meer weet ik er voorlopig al niet meer van :/

alvast bedankt aan iedereen!

zanacht

• 62 berichten
  • 3264 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Is het toevallig Christine ?

Neen , Christine is een rode wagen, ik ben zeker dat het een zwarte was.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

zanacht schreef:

Kent iemand deze:

Een auto (een zwarte amerikaan) leeft zijn eigen leven en schuimt de weg af op zoek naar slachtoffers die hij dan vermoordt.

The car

http://www.moviemeter.nl/film/3153

http://outnow.ch/Media/Img/1977/Car/

Highwaymen

• 1 berichten
  • 0 stemmen

zanacht schreef:

Kent iemand deze:

Wat toevallig wou net het zelfde vragen

zanacht

• 62 berichten
  • 3264 stemmen

Ja, die is het!

Bedankt!!!

Skar

• 37 berichten
  • 62 stemmen

Ik zoek een film, maar weet de Titel echt niet meer...

het was een Basketbal film, het zijn 2 broers waarvan eentje dood gaat tijdens een wedstrijd en terug komt als geest om zijn broer te helpen in basketbal wedstrijden...

thnx alvast!!!

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een filmtitel

de film gaat over een jongen die door iets bovennatuurlijks opeens heel goed kwam zwemmen. Ook kwam er een zeemeermin in de film voor. Geen animatie.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Misschien The Thirteenth Year.

http://www.moviemeter.nl/film/13004

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt,

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.