- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
- Een tekenfilm over een piguïn, hij heet volgens de kleine pinuïn. Er verschijnt niks. Als tip zeg ik dat er veel in word gezongen.
Ik ken wel een kleianimatiefiguur genaamd Pingu.
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
- Een tekenfilm over een piguïn, hij heet volgens de kleine pinuïn. Er verschijnt niks. Als tip zeg ik dat er veel in word gezongen.
http://www.moviemeter.nl/film/16309/info/
Dit gaat over een kleine pinguïn. Vast niet juist zeker. 
slimmestart
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hellup !
Ik zoek een film, volgens mij uit de jaren zeventig,
De hoofdrolspeelster (die erg lijkt op sissy spacek)wordt in het begin van de film aangetroffen door een stel cowboys. Als enigste overlevende van een familie die is overvallen door indianen.
De ruiters nemen haar mee op hun tocht, maar vanaf dat moment worden zij gevolgd door indianen die de ruiters één
voor één te grazen nemen.
Later veranderd onze hoofdrolspeelster ook nog in een aardelaar...
Wie o wie kent de titel van deze film ???
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
- Een film over 2 domme mannen die een hotel hebben. De ene is kaal met een bril. Meer weet ik niet echt.
Ik zoek dezelfde, of in ieder geval een film die er op lijkt. Gaat ook over een hotel waar allerlei komische gebeurtenissen voorvallen. Ook weet ik dat het hotel aan een weg ligt waar niks anders dan fabrieken zijn.
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
- Een film over 2 domme mannen die een hotel hebben. De ene is kaal met een bril. Meer weet ik niet echt.
Ik zoek dezelfde, of in ieder geval een film die er op lijkt. Gaat ook over een hotel waar allerlei komische gebeurtenissen voorvallen. Ook weet ik dat het hotel aan een weg ligt waar niks anders dan fabrieken zijn.
Een gokje.
Guest House Paradiso
http://www.moviemeter.nl/film/1397
De ene is kaal met een bril, er zijn 2 mannen die een hotel hebben en er zijn komische situaties.
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/16309/info/
Dit gaat over een kleine pinguïn. Vast niet juist zeker. 
Nee, ik moet me in de titel vergist hebben of hij staat niet op de site.
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek er nog een(of meer).
Deze gaat over 3 kinderen in een arm land. Die kinderen hebben geen huis en zitten ook niet op school. Ze worden door mensen ontvoerd en op een soort school of kamp gezet. Het gaat daar slecht en ze willen naar hun moeder. Er is een hek dat weer in 1 rechte lijn naar hun woonplaats gaat. Ze proberen te ontsnappen. (Ik hoorde dat het waar gebeurt was, is misschien niet zeker)
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Toch apart om te lezen wat mensen onthouden hebben van bepaalde films...
Cool_movie
-
- 12 berichten
- 25 stemmen
Ik zoek een film die gaat over een jongetje die in een grot een mensenaap vind. Hij noemt die aap stigg en geeft hem een horloge en ze raken bevriend. Iemand een idee?
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Ik zoek een film die gaat over een jongetje die in een grot een mensenaap vind. Hij noemt die aap stigg en geeft hem een horloge en ze raken bevriend. Iemand een idee?
Dat is toch geen film maar een tv-serie "Stig of the Dump".
http://www.imdb.com/title/tt0295635/

Ik heb die serie ook nog gezien op Ketnet.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
Ik zoek een film met Madonna en het gaat over een vrouwenhonkbal team. Ach, meer bescrhijving is niet nodig, toch 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Kent iemand die film over een groep mensen die worden gegegijzeld door de rebellen in een jungle in een eng land ergens? Die moesten toen maanden wachten op hun vrijlating. waar gebeurd. Waarschijnlijk een film uit de jaren 90 en is denk ik vorig jaar uitgezonden.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
Ik zoek nu nog een titel en dat gaat over zo'n man die op een strand strandt van zee. Daar probeert hij dan te overleven. Na een tijdje komt er ook nog een neger, die hij eerst dood probeert te maken, maar na een tijdje gaan ze samenwerken. Hij was een paar (nou, eigenlijk, heel wat) maanden geleden op tv op Net5 volgens mij.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
Het klinkt als deze film. Althans jouw verhaal deed mij denken aan Robinson Crusoe en deze versie voldoet aan jouw punten.
Weer gelijk. O ja, hoe kon ik nou vergeten dat het over Robinson Crusoe ging 
Ik herken aan Pierce Brosnan dat het deze film is ja 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Mikey, onbekend is die film van jou trouwens niet want dat klinkt als Proof of Life.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Het is de hitte
ik heb hem: 100 Days in the Jungle
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Meg en Kurt zou ik me kunnen herinneren, klasseacteurs 
Iemand deze nog????
Moeilijke denk ik: De politie gaat staken in New York City. Chaos regeert de stad. Een aantal wijkagenten met criminele neigingen overvallen (-misschien) een bar en vermoorden alle klanten. eentje of meerdere weten te ontsnappen en vluchten naar huis waar hij/zij/hen en zijn huisgenoten wonen. Dan begint de 'home invasion': een dodelijk kat en muis spel tussen de (evil) agenten en de studenten volgt. Een belangrijk item was een spijkerbom. Het moet een obscure film zijn geweest die ik ooit zag begin jaren 80. Waarschijnlijk Italiaans met een post apocalypse gehalte.
slimmestart
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Nog steeds Hellup !
Ik zoek een film, volgens mij uit de jaren zeventig,
De hoofdrolspeelster (die erg lijkt op sissy spacek)wordt in het begin van de film aangetroffen door een stel cowboys. Als enigste overlevende van een familie die is overvallen door indianen.
De ruiters nemen haar mee op hun tocht, maar vanaf dat moment worden zij gevolgd door indianen die de ruiters één
voor één te grazen nemen.
Later veranderd onze hoofdrolspeelster ook nog in een aardelaar...
Wie o wie kent de titel van deze film ???
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Wat is de titel die bij deze beschrijving past:
Gaat over een aziatische vader (die altijd een pet opheeft) en zijn zoontje die ongelooflijk goed kan viool spelen. Het zoontje wordt uitgeleend aan een vioolleraar die hem op een één of ander evenement kan laten uitbrengen. Echter is er ook nog een meisje die op dat evenement wilt spelen.
De film gaat voornamelijk over de band tussen het zoontje en de vader.
Ik heb de film een tijd geleden gezien om nederland 3: wereldcinema. Hoop dat iemand mij de titel kan vertellen.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
een komedie op tv geweest (veronica, sbs6 of net 5)...begint bij een snakcbar...later proberen die ene jongen van ±15-20 ofzo met zijn vrienden te voorkomen dat zijn vriendin een videoband, waarop iets met zijn oude vriendin of dergelijke staat, ziet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.