- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Flight of the Phoenix.
The Flight of the Phoenix
Ja één van deze is het. Ofwel, de remake of het orgineel.. 
hanzels
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
ha
ik zoek de titel van een film. een paar fragmenten uit de film: een gozer slaat met een schroevendraaier een paar tanden uit de mond van iemand en zegt iets in de trend van: ''tandheelkunde stelde in de middeleeuwen nog niet zoveel voor''. nog iets was dat hij een disco binnen ging en een bijl had etc. dan was er nog een scene op een autokerkhof waar iemand op hem schoot met een kruisboog. iemand die deze film bij titel kent?
hey,
ik zoek nog steeds de titel van deze film?
iemand?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Chopper?
Jee ik ken die uitspraak maar ik weet het niet meer..
LaCaméraStylo
-
- 266 berichten
- 368 stemmen
Ik heb vroeger ooit een film op tv gezien en ik zou niet weten hoe die heet en eigenlijk weet ik het verhaal ook niet meer precies. Het ging over een jong ventje en het speelde zich af in Italië of in Frankrijk denk ik, het jongentje had zo'n frans petje. Hij deed volgens mij klusjes voor oudere mensen en had veel connecties in z'n dorp en hij verzamelde allerlei dingen. Iemand een idee?
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Je bedoelt niet Jour de Fete soms (het zal wel niet maar het is het proberen waard)
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > de ''grote voeg films toe die op tv komen'' topic
LaCaméraStylo
-
- 266 berichten
- 368 stemmen
Je bedoelt niet Jour de Fete soms (het zal wel niet maar het is het proberen waard)
Hmm ik zie op imdb dat deze film in '95 in kleur is uitgebracht, dan zou het nog best kunnen. Ik ga het uitzoeken, bedankt in ieder geval!
chrissie
-
- 749 berichten
- 5045 stemmen
Klopt inderdaad, ik heb hem al een keer of twee gezien
d.a.f.
-
- 189 berichten
- 472 stemmen
thx mensen.
even uitzoeken waar hij te koop is, en dan ga ik hem bestellen. Bedankt, met dragon in het speciaal!
m.vr.gr.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
Hoi,
ik zoek nu al een paar jaar naar een film
Het werd in de zomer van 2001/2002 uitgezonden op RTL4 en was een waargebeurde drama. Weet dat dit dus erg lastig is om de titel te vinden.
De openings scene gaat over de hoofdrolspeelster, het meisje, die in het water van een klif springt
Het verhaal:
Het gaat over een meisje. zij heeft een vriendje, die haar moeder afkeurt. na een tijdje is ze haar strenge moeder zat en loopt ze weg met haar vriendje. dan komen er allemaal problemen. ik kan herrineren dat haar vriendje op het einde een soort van gigolo achtige acties doet.
Hoop heel erg dat iemand de titel voor me heeft. Niemand op imdb heeft me in ieder geval tot nu toe kunnen helpen
bedankt
d#a2hUWN
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
hallo,ben op zoek naar een film best wel een oude,maar weet bij god niet hoe hij heet,of wie er mee speelt,wat ik alleen kan vertellen is dat de hoofdrolspeler in een ufoachtig huis woont,zeg maar een dikke paal met een ufo erop,en dat hij s,nacht met een telescoopkijker aan de overkant iemand een vrouw ziet vermoorden,en daargaat die dan op af,goeie film,hoop dat iemand de titel weet,alvast bedankt.
schenky
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Nogmaals een oproep voor de filmtitel !!!
jaren geleden, (tussen 1990-1995) heb ik een oorlogsfilm op TV gezien waarvan ik geen titel of hoofdrolspelers weet. De film begint met een aangrijpende scene waarin een inwoner van Parijs ?? gearresteerd wordt met zijn gezin waarbij vrouw en kinderen omkomen door een duitse vlammenwerper. De gearesteerde man weet te ontsnappen en gaat in een Frans kasteel met ondergrondse gangen en ruimtes , waarin Duitse stafofficieren gehuisvest zijn, verzetsdaden plegen totdat Amerikaanse troepen het kasteel innemen. Herinnert iemand zich deze film en zoja liefst de titel?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
paar jaar geleden....film over een joch dat wordt gebeten door een vampier (een vrouw) nadat hij door een vriend werd afgezet bij dat huis. Dat joch bloedt even aan zijn vinger en dan likt die vampier zijn vinger en opeens rent dat joch het huis uit, ik weer niet meer waarom. Hij was toen al gebeten en een man met zonnebril weet dat hij een vampier wordt ofzo en dat joch koopt varkensbloed om op te drinken en ziet bleek..hoe heet deze film?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
nog een....een vent wordt ontslagen en wil z'n baan terug dus hij gijzelt mensen....later doet hij heel zielig en iets van 60% vindt het "oke" of zoiets en die vent huilt de hele tijd......hoe heet deze film?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
nog een....een vent wordt ontslagen en wil z'n baan terug dus hij gijzelt mensen....later doet hij heel zielig en iets van 60% vindt het "oke" of zoiets en die vent huilt de hele tijd......hoe heet deze film?
Dat zou zomaar Mad City kunnen zijn met Travolta en Hoffman.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Bedankt man dat is hem.....speelde travolta die zieligerd??..ik herinnerde mij een dikker iemand
ll_Sparrow
-
- 108 berichten
- 450 stemmen
Hallo allemaal!
Ik zoek 2 filmtitels :
Film 1 die ik zoek gaat over een soort plattelands dorp in een woestijn-achtig gebied waar een groot beest onder de grond de mensen één voor één vermoord. Het is een soort horror met een vleugje humor. De film heeft wel een beetje de sfeer van Deep Rising. Heb hem 2x op tv gezien, een paar jaar geleden.
Film 2 is een waargebeurd verhaal over een familie op zee. Hun zeilboot(?) vergaat en ze komen terecht op een soort reddingsboot waar ze een aantal maanden moeten overleven, omdat ze geen hulp krijgen.
Alvast bedankt 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Film 1 is hoogstwaarschijnlijk Tremors, of één van de vervolgen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Il_Sparrow, film 2 is wellicht Survive The Savage Sea?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Gave film trouwens. Wil hem wel nog een keer zien.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de filmtitel van een nederlandse film waarin een jongen straf krijgt van zijn leraar en die vader is iets van schoenmaker of smid (?) en er was een scene waarin de jongen ontsnapte nadat de leraar hem had opgesloten en misschien geslagen en er was ook een scene waarin de jongen met zijn vader in het bos was. De film leek redelijk oud.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Weet het niet zeker, maar een aantal ingredienten komt overeen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.