- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
hanzels
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
ha
ik zoek de titel van een film. een paar fragmenten uit de film: een gozer slaat met een schroevendraaier een paar tanden uit de mond van iemand en zegt iets in de trend van: ''tandheelkunde stelde in de middeleeuwen nog niet zoveel voor''. nog iets was dat hij een disco binnen ging en een bijl had etc. dan was er nog een scene op een autokerkhof waar iemand op hem schoot met een kruisboog. iemand die deze film bij titel kent?
hugohei
-
- 2149 berichten
- 2347 stemmen
En daarna heeft-ie sex met de herdershond van de buren die wordt doodgeknuppeld, en dan trapt-ie in een hark...
Ik heb 'm gezien, maar ik kan er even niet opkomen.
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Klinkt als een nummer van de Osdorp Posse 
Maar even serieus; nu we toch bezig zijn, heb ik er ook wel eentje.
Het is een horror, en hij gaat over de Rooms Katholieke kerk in New Orleans. Een mooie vrouw blijkt de duivel te zijn (of de Nemesis ofzo) en verder weet ik niet meer.
Oja, 1 scene weet ik nog: als er met een boor iemands tanden wordt vermorzeld...
Wie weet welke film dit is?
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Hey, er schiet me net ineens een film te binnen:
Jong negermeisje is slaaf op een boerderij bij een klote baas. Dan komt er op een dag een stevige neger bij als slaaf. Die is nogal slim, en leert het meisje lezen en schrijven.. hij heeft allemaal gezeik met die baas enz. Dan krijg hij heel de tijd zweepslagen enz....
Iemand?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Klinkt als een aflevering van North & South.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Hey, er schiet me net ineens een film te binnen:
Jong negermeisje is slaaf op een boerderij bij een klote baas. Dan komt er op een dag een stevige neger bij als slaaf. Die is nogal slim, en leert het meisje lezen en schrijven.. hij heeft allemaal gezeik met die baas enz. Dan krijg hij heel de tijd zweepslagen enz....
Iemand?
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Queen" (1993) met Hale Berry
Staat niet op de site?
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Staat niet op de site?
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Ik heb even op Imdb gespiekt, maar dat is em niet hoor. Helaas, iemand een ander idee?
Op het laatst wordt die kerel doodgeslagen, en schrijft het meisje een A op de grond met een stokje, en dan gaat ze iedereen leren hoe ze moeten schrijven. (ik kwam op deze film door een reclame van the color purple op tv, maar die film is het volgens mij niet)
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Als ik zeg: een thriller over een buikspreker met een pop met nogal moordadige trekjes. Volges mij was t n redelijk oude film (1980 of zo) met een bekende acteur in de hoofdrol, ik heb alleen geen idee meer wie. Weet dan iemand waar ik t over heb?
Bandit
-
- 607 berichten
- 4020 stemmen
"Magic" met Anthony Hopkins in de hoofdrol.
Bandit
-
- 607 berichten
- 4020 stemmen
Geen dank BoordAppel.... en zeg maar "je" hoor, ik ben maar iets ouder als jou. 
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Hoe heet die mislukte komedie waarin dikke jongetjes naar een strafkamp worden gestuurd om af te vallen?
jacq
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo!!
Ik keek vroeger naar een film over een vogelverschrikker die zo graag 's wilde gaan lopen. Hij ontmoette een vogeltje en stapte uit de aarde. Ze kwamen uiteindelijk op een piratenschip terecht met een piraat met een houten been. Ze kwamen ook nog in het water terecht bij een grote octopus. Volgens mij klinkt de naam van de vogelverschrikker als iets van Rapito ofzo. Weet iemand hoe deze tekenfilm heet????
Ik zag dat Hobbes ook al naar deze titel vroeg, op 7 januari. Ik heb geen antwoord voor hem op dit forum gezien.
Groetjes,
Jacq
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik zoek ook een film!
Het gaat over een paar mensen die een "buit" (van een overval geloof ik) op de bodem van eem meer verstoppen, om hem na een periode van enkele weken/maanden(?) weer op te halen. Maar wat blijkt nu; er zitten vraatzuchtige vissen (piranha's dacht ik) in dat meer en vanaf dat moment wordt de een na de ander opgegeten...
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Ik zoek weer een film; het is een thriller over een vrouw (volgens mij is ze blind) die nachtdiensten draait bij een telefooncentrale of hotel ofzo. Ze wordt steeds door dezelfde persoon opgebeld en gestalkt. Wie o wie?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Weet iemand toevallig nog hoe die 'rtl4-woensdagavond-film' heette over een sportman die verlamd raakte door een ongeluk en die gedurende de hele film weer probeert te kunnen gaan lopen?
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Hoe heet die film , waarin een paar vrienden in de auto zitten, en ergens in een bos een grote UFO zien. Vervolgens wordt 1 van die jongens gekidnapped, en zien we hoe hij wordt geopereerd in dat ruimteschip. later is hij weer terug op aarde, en is hij totaal gek geworden
yerdaddy
-
- 113 berichten
- 1444 stemmen
Klinkt nogal als een standaard UFO-film, maar misschien is het Fire in the Sky http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=3381
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Klinkt als een vrije remake van de eerste aflevering van South Park
.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Mijn fout. het moest inderdaad Fire In The Sky zijn. dankje.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
kent iemand deze?
een of andere gek die 1 of meerdere mensen gijzeld in central park in new york.
ik vermoed een film uit de jaren tachtig.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
of wellicht "The Taking of Pelham One Two Three"?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Die heeft vrij weinig met Central Park te maken hoor 
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, allemaal één pot nat. Gaat ook over een gijzeling in New York toch ? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.