• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.030 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.995 gebruikers
  • 9.371.326 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

hanzels

• 3 berichten
  • 0 stemmen

ha

ik zoek de titel van een film. een paar fragmenten uit de film: een gozer slaat met een schroevendraaier een paar tanden uit de mond van iemand en zegt iets in de trend van: ''tandheelkunde stelde in de middeleeuwen nog niet zoveel voor''. nog iets was dat hij een disco binnen ging en een bijl had etc. dan was er nog een scene op een autokerkhof waar iemand op hem schoot met een kruisboog. iemand die deze film bij titel kent?

hugohei

• 2149 berichten
  • 2347 stemmen

En daarna heeft-ie sex met de herdershond van de buren die wordt doodgeknuppeld, en dan trapt-ie in een hark...

Ik heb 'm gezien, maar ik kan er even niet opkomen.

narva77 (crew films)

• 12724 berichten
  • 6540 stemmen

Klinkt als een nummer van de Osdorp Posse

Maar even serieus; nu we toch bezig zijn, heb ik er ook wel eentje.

Het is een horror, en hij gaat over de Rooms Katholieke kerk in New Orleans. Een mooie vrouw blijkt de duivel te zijn (of de Nemesis ofzo) en verder weet ik niet meer.

Oja, 1 scene weet ik nog: als er met een boor iemands tanden wordt vermorzeld...

Wie weet welke film dit is?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zat in tram vijf...

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Hey, er schiet me net ineens een film te binnen:

Jong negermeisje is slaaf op een boerderij bij een klote baas. Dan komt er op een dag een stevige neger bij als slaaf. Die is nogal slim, en leert het meisje lezen en schrijven.. hij heeft allemaal gezeik met die baas enz. Dan krijg hij heel de tijd zweepslagen enz....

Iemand?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Klinkt als een aflevering van North & South.

stinissen (crew films & series)

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Mik schreef:

Hey, er schiet me net ineens een film te binnen:

Jong negermeisje is slaaf op een boerderij bij een klote baas. Dan komt er op een dag een stevige neger bij als slaaf. Die is nogal slim, en leert het meisje lezen en schrijven.. hij heeft allemaal gezeik met die baas enz. Dan krijg hij heel de tijd zweepslagen enz....

Iemand?

"Queen" (1993) met Hale Berry

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

stinissen schreef:

Queen" (1993) met Hale Berry

Staat niet op de site?

stinissen (crew films & series)

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Mik schreef:

(quote)

Staat niet op de site?

miniserie

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Ik heb even op Imdb gespiekt, maar dat is em niet hoor. Helaas, iemand een ander idee?

Op het laatst wordt die kerel doodgeslagen, en schrijft het meisje een A op de grond met een stokje, en dan gaat ze iedereen leren hoe ze moeten schrijven. (ik kwam op deze film door een reclame van the color purple op tv, maar die film is het volgens mij niet)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Als ik zeg: een thriller over een buikspreker met een pop met nogal moordadige trekjes. Volges mij was t n redelijk oude film (1980 of zo) met een bekende acteur in de hoofdrol, ik heb alleen geen idee meer wie. Weet dan iemand waar ik t over heb?

Bandit

• 607 berichten
  • 4020 stemmen

"Magic" met Anthony Hopkins in de hoofdrol.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Dat is m! Dank u.

Bandit

• 607 berichten
  • 4020 stemmen

Geen dank BoordAppel.... en zeg maar "je" hoor, ik ben maar iets ouder als jou.

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Hoe heet die mislukte komedie waarin dikke jongetjes naar een strafkamp worden gestuurd om af te vallen?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Heavyweights

jacq

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo!!

Ik keek vroeger naar een film over een vogelverschrikker die zo graag 's wilde gaan lopen. Hij ontmoette een vogeltje en stapte uit de aarde. Ze kwamen uiteindelijk op een piratenschip terecht met een piraat met een houten been. Ze kwamen ook nog in het water terecht bij een grote octopus. Volgens mij klinkt de naam van de vogelverschrikker als iets van Rapito ofzo. Weet iemand hoe deze tekenfilm heet????

Ik zag dat Hobbes ook al naar deze titel vroeg, op 7 januari. Ik heb geen antwoord voor hem op dit forum gezien.

Groetjes,

Jacq

[email protected]

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik zoek ook een film!

Het gaat over een paar mensen die een "buit" (van een overval geloof ik) op de bodem van eem meer verstoppen, om hem na een periode van enkele weken/maanden(?) weer op te halen. Maar wat blijkt nu; er zitten vraatzuchtige vissen (piranha's dacht ik) in dat meer en vanaf dat moment wordt de een na de ander opgegeten...

narva77 (crew films)

• 12724 berichten
  • 6540 stemmen

Ik zoek weer een film; het is een thriller over een vrouw (volgens mij is ze blind) die nachtdiensten draait bij een telefooncentrale of hotel ofzo. Ze wordt steeds door dezelfde persoon opgebeld en gestalkt. Wie o wie?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Weet iemand toevallig nog hoe die 'rtl4-woensdagavond-film' heette over een sportman die verlamd raakte door een ongeluk en die gedurende de hele film weer probeert te kunnen gaan lopen?

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

'Run Forrest, Run!'

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Hoe heet die film , waarin een paar vrienden in de auto zitten, en ergens in een bos een grote UFO zien. Vervolgens wordt 1 van die jongens gekidnapped, en zien we hoe hij wordt geopereerd in dat ruimteschip. later is hij weer terug op aarde, en is hij totaal gek geworden

yerdaddy

• 113 berichten
  • 1444 stemmen

Klinkt nogal als een standaard UFO-film, maar misschien is het Fire in the Sky http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=3381

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Klinkt als een vrije remake van de eerste aflevering van South Park .

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Mijn fout. het moest inderdaad Fire In The Sky zijn. dankje.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

kent iemand deze?

een of andere gek die 1 of meerdere mensen gijzeld in central park in new york.

ik vermoed een film uit de jaren tachtig.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

the park is mine?

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

of wellicht "The Taking of Pelham One Two Three"?

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Die heeft vrij weinig met Central Park te maken hoor

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Ach ja, allemaal één pot nat. Gaat ook over een gijzeling in New York toch ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.