- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
bedankt, het is'the park is mine'
net op imdb gekeken.met tommy lee jones.
weet iemand of die op dvd is uitgekomen?
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Ach ja, allemaal één pot nat. Gaat ook over een gijzeling in New York toch ? 
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Volgens mij in een trein hoor
Je hebt gelijk ik was ff in de war met Assault on Precinct 13
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Ik zoek een film: het is een horror of drama, en hij speelt zich af in een groot oud huis op een heuvel (nee, het is niet Psycho II).
Een jongen wordt door zijn moeder kleingehouden, en hem wordt wijsgemaakt dat hij een meisje is, en geen jongen! Hij wordt ook gevangen gezet in een kast omdat hij hier tegenin gaat. Weet iemand welke film?
vdc
-
- 825 berichten
- 618 stemmen
Ik zoek de titel van een film waarin Quentin Tarantino meespeelt. Het begint zeer veelbelovend met een brutale overval (in typische Tarantino-stijl). De film blijft boeien, maar op het einde lijkt het me wat te ‘gemaakt’, omdat het uitmondt in een soort vampierenstrijd, waardoor je gaat denken dat je in een goedkope horrorprent beland bent…
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Is dat niet "From dusk till Dawn" ? (gaat trouwens niet om vampiers, maar zombies)
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Is dat niet "From dusk till Dawn" ? (gaat trouwens niet om vampiers, maar zombies)
?
Edit: Tagline= Vampires. No Interviews.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
?
Edit: Tagline= Vampires. No Interviews.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Jazeker, en om nog even kracht bij te zetten hier nog een quote
All right, vampire killers... let's kill some fucking vampires.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik zoek ook een film:
Een vliegtuig maakt een noodlanding op een eiland dat bezet lijkt te zijn met kannibalen.
Vond het een hele goede film weet iemand de titel misschien ?
ichi
-
- 789 berichten
- 7212 stemmen
Ik zoek ook een film:
Een vliegtuig maakt een noodlanding op een eiland dat bezet lijkt te zijn met kannibalen.
Vond het een hele goede film weet iemand de titel misschien ?
Dat moet Jungle Holocaust wel zijn, zie synopsis.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nee dat is m niet, het gaat hier om meerdere overlevenden en aan het einde van de film kunnen er een paar mensen weer met het gefixte vliegtuig mee en een paar moeten er achterblijven omdat er geen plaats meer is op het vliegtuig en vallwn in de handen van de kannibalen...
yerdaddy
-
- 113 berichten
- 1444 stemmen
Nou, ik heb even op imdb gezocht, en Back from Eternity (1956) rolde eruit. Hopelijk is dat hem.
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Ik zoek een film die ik meer dan 10 jaar geleden gezien heb denk ik. Hij ging over een uitvinder die een ijsblokjesmaker uitegvonden had. Hij moest om de een of andere reden naar het oerwoud uitwijken met zijn familie en bouwde daar een megaijsblokjesmachine (nee ik was niet stoned toen ik deze film zag) en tijdje later ging hij met zijn familie weer verder op een vlot en geraakte in een storm verzeild. Dat is alles dat ik me van de film kan herinneren. Herkent iemand deze film???
peter&linda
-
- 17 berichten
- 504 stemmen
Ik zoek een film die gaat over een groep jongens op een eiland. En de ene helft van de groep is vriendelijk en de andere helft is kwaadaardig. En op een gegeven moment krijgt een van die vriendelijke jongens een steen op zijn hoofd en is dan dood geloof ik. Ik weet niet precies hoe die afliep vandaar dat ik graag de titel wil weten hopelijk kunnen jullie mij helpen.
jedymaster
-
- 889 berichten
- 2518 stemmen
ik zoek een documentaire (of een film?) over een concert waar een punker/rocker allerlei rare dingen doet en ik meen op het laatst van het concert zelfmoord pleegt (film niet gezien wel van horen zeggen)
jedymaster
-
- 889 berichten
- 2518 stemmen
nee niet the doors een of andere B film
andolini
-
- 256 berichten
- 1749 stemmen
Nee, die gaat dood in bad, niet aan 't eind van een concert.
edit: late reactie
Rodenrijck
-
- 23 berichten
- 534 stemmen
Waarschijnlijk doel je op Hated, een documentaire over punker en over-the-top-entertainer GG Allin. Maturbatie-, poep- en pies-scenes op het podium 'omlijste' zijn dertienineendozijnpunkrock en meestal ontaarde zijn zeer korte optredens vroegtijdig in massale vechtpartijen. De documentairemaker en zijn crew droegen tijdens het filmen doorgaans speciale beschermende en felkleurige pakken zodat dronken GG niet per ongeluk hen aan zou vallen. In juni 93 was hij bij een optreden vergeten z'n prozac te nemen en ontvluchtte hij al weer een vechtpartij in een club om met zijn hoofd net zo lang tegen een paal te rammen tot ie er bij neerviel.
Oeps, sorry voor de spoiler.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.